(A programváltozás jogát a szervezők fenntartják)
A Brands & Youth Stage izgalmas és színes programjában esettanulmányokon keresztül a szakma új generációjának legjobbjai osztják meg tapasztalataikat, valamint 30 év alatti kiemelkedő tehetségű fiatalok is színpadra lépnek majd. A programban ezen kívül olyan előadások is helyet kapnak, amelyek fiatal generációt megszólító marketing- és médiamegoldásokat mutatnak majd be. A terem előadásai a top trade- és márkamenedzsereket, valamint kommunikációs szakembereket gyűjtő és értékelő listával, a Signature40-val együttműködésben valósul meg.
Regisztráció
Műsorvezetői köszöntő
BRANDS FORUM spiced up by SIGNATURE40
10:35–10:55
Bizalom, zaj és algoritmusok: A kommunikáció jövőjében van-e még helye az értékeknek?
Bíró Gabriella (4iG) | Előadás
10:55–11:15
Helyi márkák újrapozicionálása: A Borsodi Sörgyár stratégiája a változó piacon, A Molson Coors M.U.S.C.L.E keretrendszere a gyakorlatban
Jambrik László (Borsodi) | Előadás
11:15–11:35
Hitelesség és bizalom: márkaépítés a gyógyszeriparban
Kocsis Zita (Kéri Pharma) | Előadás
11:35–11:55
Tradíció és modernizáció: A Szerencsi Bonbon márka megújulása
Molnár Pál (Szerencsi Bonbon) | Előadás
11:55–12:15
A banki márkakommunikáció új irányai: A K&H útja a fintech világába
Zámbó Szabina (K&H Bank) | Előadás
12:15–12:35
Hagyomány és innováció: Hogyan adjunk el egy tradícióra épülő terméket a modern piacon?
Mata Zoltán (Törley) | Előadás
Ebéd
12:35–12:55
A lojalitás jövője – Érzelmi elköteleződés a digitális térben
Nadrai Nóra (dm) | Előadás
12:55–13:15
Ha Barbie-nak lehet álomháza, akkor neked is - GenZ és a pénzügyek az Erstével
Nagy Betti (Erste Bank) | Előadás
13:15–13:35
Legyél Te is a Bolygó Kapitánya! – Sokszínűség, az ESG motorja
Metykó Zsófia (Diversitylab) | Előadás
13:35–13:55
Értékteremtés a PR szemüvegén keresztül
Bíró Bori (Yettel Magyarország) | Előadás
13:55–14:15
Hogyan találjuk meg a helyünket? – Employer branding és ügyfélkommunikáció a CIB Banknál
Vágó-Kovács Dóra (CIB Bank) | Előadás
14:15-14:35
Game ON: Hogyan szólítja meg a TV2 a Z- és Alfa generációt az Esports World Cup közvetítéseivel?
Bodócsi Erika (TV2 Csoport) | Előadás
14:35–14:55
10 milliárd lett, maradhat? – Hogyan változtatta meg a sportgazdaságot a 30 alattiak médiafogyasztása?
Éless Dénes (Szerencsejáték Zrt.) | Előadás
14:55–15:35
Signature 40 - tematikus díjak átadása
Nagy Márton (PDKY) & Vaszary Ádám (PDKY)
YOUTH FORUM
15:35–15:55
A marketing szerepe a kulturális projektekben – hogyan szólítsuk meg az új generációt?
Ernhaft Attila (Művészetek Völgye) | Előadás
Kávészünet
15:55–16:15
Figyelem: jönnek az Alfák...lassan dolgozni is!
Trunk Tamás (Dablty) | Előadás
16:15–16:35
A Z generáció számára lehet-e egyszerre szórakoztató és edukatív műsort gyártani? – Így készült az OTP Junior Piacralépők
Baranyai-Gadácsi Regina (OTP) & Márky Anna (Kráss Kontent) | Páros előadás
16:35–16:55
Gen Z reality check: a generáció, aki átírja a marketing szabályait
Takács Péter (Diverzum) | Előadás
16:55–17:15
24/7 lent és fent: élet influencerként!
Sápi Vivien (Rossmann Magyarország) & Szántó Péter (Reel8) | Beszélgetés
17:15–17:35
Lépj ki a térbe! Installációk helye a fesztiválokon
Hegyi Fanni (Építőművész, MPH-TOP Kft.) | Előadás
17:35–17:55
Színfalak mögött - hogyan hozd le a csillagokat is stagemenedzserként
Hermann Bertold (Stage manager - Dancing with the stars) | Előadás