Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a weboldal működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Elfogadom
Nem fogadom el

Kontaktok:

 

Eseményszervezés:

 

Katona Norbert

+36 30 996 1321

katona.norbert@mmsz.eu

 

Kovács Ágnes

+36 30 175 3339

kovacs.agnes@mmsz.eu

 

Számlázási kérdések:

Juhász Violetta

+36 20 504 30 48

juhasz.violetta@mmsz.eu 

 

Regisztráció:

Csicsári Ildikó

+36 30 297 21 39

csicsari.ildiko@mmsz.eu

Home
hc
summit-logo
Health & Care Marketing Conference
2022. szeptember 15, 18 óra
Várkert Bazár
A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött!
Jelentkezz még ma!

Health & Care Marketing Conference

Az egészségügyi marketing gyerekcipőben járt az elmúlt években, viszont a magánegészségügyi szolgáltatók egyre nagyobb számban való megjelenése miatt szerepe napjainkra felértékelődött.

Mit jelent a szektor szolgáltatóinak az egészségügyi marketing vagy az egészségügyi PR? Mit kell ahhoz tennie egy magánegészségügyi szolgáltatónak, hogy az egyre élesedő versenyben elnyerje a potenciális ügyfél bizalmát? Mert igen, már nem betegről, nem páciensről, hanem ügyfélről, szolgáltatásvásárlókról beszélünk.

Hogyan tud egy magánegészségügyi szolgáltató ügyfélkört akvirálni egészségpénztáron, egészségbiztosítón vagy komplex marketingkommunikáció segítségével a piacról? Mitől lesz különb az adott magánegészségügyi szolgáltató a konkurenciától, miért ő lesz az, akit választani fognak a páciensek? Kiemelt témánk az intézmény- és orvosbrandingelés, valamint a customer experience, mert hisszük, hogy egyik szolgáltatót a másiktól leginkább az ügyfélvélemény tudja megkülönböztetni.

A 2023-as év egészségügyi marketing kihívása az lesz, hogyan lesznek képesek a szektor szereplői új szinten bizalmat építeni ügyfelei irányába? Mikből áll össze az ügyfélvélemény és mi a gyakorlati különbség customer és patient experience között? A Health & Care Marketing Conference a piacon elsőként helyezi fókuszába a következő évtizedek meghatározó hazai szakmai mikrotrendjét, ami viszont mindannyiunkra hatással lesz.

Programok

Programok
A programváltozás jogát fenntartjuk!
Válasszon termet
  • BRANDS & YOUTH STAGE
    powered by
  • (A programváltozás jogát a szervezők fenntartják)

    A Brands & Youth Stage izgalmas és színes programjában esettanulmányokon keresztül a szakma új generációjának legjobbjai osztják meg tapasztalataikat, valamint 30 év alatti kiemelkedő tehetségű fiatalok is színpadra lépnek majd. A programban ezen kívül olyan előadások is helyet kapnak, amelyek fiatal generációt megszólító marketing- és médiamegoldásokat mutatnak majd be. A terem előadásai a top trade- és márkamenedzsereket, valamint kommunikációs szakembereket gyűjtő és értékelő listával, a Signature40-val együttműködésben valósul meg.

    10:35–10:55
    Bizalom, zaj és algoritmusok: A kommunikáció jövőjében van-e még helye az értékeknek?
    Bíró Gabriella (4iG) | Előadás
    10:55–11:15
    Helyi márkák újrapozicionálása: A Borsodi Sörgyár stratégiája a változó piacon, A Molson Coors M.U.S.C.L.E keretrendszere a gyakorlatban
    Jambrik László (Borsodi) | Előadás
    11:15–11:35
    Hitelesség és bizalom: márkaépítés a gyógyszeriparban
    Kocsis Zita (Kéri Pharma) | Előadás
    11:35–11:55
    Tradíció és modernizáció: A Szerencsi Bonbon márka megújulása
    Molnár Pál (Szerencsi Bonbon) | Előadás
    11:55–12:15
    A banki márkakommunikáció új irányai: A K&H útja a fintech világába
    Zámbó Szabina (K&H Bank) | Előadás
    12:15–12:35
    Hagyomány és innováció: Hogyan adjunk el egy tradícióra épülő terméket a modern piacon?
    Mata Zoltán (Törley) | Előadás
    12:35–12:55
    A lojalitás jövője – Érzelmi elköteleződés a digitális térben
    Nadrai Nóra (dm) | Előadás
    12:55–13:15
    Ha Barbie-nak lehet álomháza, akkor neked is - GenZ és a pénzügyek az Erstével
    Nagy Betti (Erste Bank) | Előadás
    13:15–13:35
    Legyél Te is a Bolygó Kapitánya! – Sokszínűség, az ESG motorja
    Metykó Zsófia (Diversitylab) | Előadás
    13:35–13:55
    Értékteremtés a PR szemüvegén keresztül
    Bíró Bori (Yettel Magyarország) | Előadás
    13:55–14:15
    Hogyan találjuk meg a helyünket? – Employer branding és ügyfélkommunikáció a CIB Banknál
    Vágó-Kovács Dóra (CIB Bank) | Előadás
    14:15-14:35
    Game ON: Hogyan szólítja meg a TV2 a Z- és Alfa generációt az Esports World Cup közvetítéseivel?
    Bodócsi Erika (TV2 Csoport) | Előadás
    14:35–14:55
    10 milliárd lett, maradhat? – Hogyan változtatta meg a sportgazdaságot a 30 alattiak médiafogyasztása?
    Éless Dénes (Szerencsejáték Zrt.) | Előadás
    14:55–15:35
    Signature 40 - tematikus díjak átadása
    Nagy Márton (PDKY) & Vaszary Ádám (PDKY)
    15:35–15:55
    A marketing szerepe a kulturális projektekben – hogyan szólítsuk meg az új generációt?
    Ernhaft Attila (Művészetek Völgye) | Előadás
    15:55–16:15
    Figyelem: jönnek az Alfák...lassan dolgozni is!
    Trunk Tamás (Dablty) | Előadás
    16:15–16:35
    A Z generáció számára lehet-e egyszerre szórakoztató és edukatív műsort gyártani? – Így készült az OTP Junior Piacralépők
    Baranyai-Gadácsi Regina (OTP) & Márky Anna (Kráss Kontent) | Páros előadás
    16:35–16:55
    Gen Z reality check: a generáció, aki átírja a marketing szabályait
    Takács Péter (Diverzum) | Előadás
    16:55–17:15
    24/7 lent és fent: élet influencerként!
    Sápi Vivien (Rossmann Magyarország) & Szántó Péter (Reel8) | Beszélgetés
    17:15–17:35
    Lépj ki a térbe! Installációk helye a fesztiválokon
    Hegyi Fanni (Építőművész, MPH-TOP Kft.) | Előadás
    17:35–17:55
    Színfalak mögött - hogyan hozd le a csillagokat is stagemenedzserként
    Hermann Bertold (Stage manager - Dancing with the stars) | Előadás

Előadók

Top előadók

Kiknek szól a konferencia?

Várjuk Önt is, ha Ön

  • Magánegészségügyi szolgáltató cég tulajdonosa, ügyvezetője
  • Marketing igazgató, vezető, menedzser vagy marketing munkatárs
  • Orvos, egészségügyi szakdolgozó
  • Most nyitna rendelőt vagy meglévő rendelőjének profibb működéséhez keres ötleteket
  • Befektető és szeretné a legnagyobbaktól meghallgatni a sikeres magánegészségügyi vállalkozás legfontosabb ismérveit
  • Szereti az egészségügyet és a marketinget és most szeretne az egészségügyi ágazathoz csatlakozni
  • Szeretne kapcsolatokat építeni, profi szakemberektől tanulni egy különlegesen szép környezetben

 

A konferencia az egészség és a törődés értékekre fókuszál, ezért minden egyes olyan vállalkozást, amely az egészséget nevezi meg központi irányának, szívesen látunk a hallgatóság körében. Hiszen az emberek hajlamosak beskatulyázni az egészséget csak az alapvető egészségügyi szolgáltatások közé.

Mi azt szeretnénk, hogy minden olyan vállalkozás, cég, ügyfél, aki az egészségügy területén kíván működni, megkapja a legszélesebb körű egészségügyi marketingkiszolgálást. Legyen fogorvos, pszichológus, gyógytornász, bőrgyógyász szakorvos, wellness vagy szépségápolás szakembere – bárki!

A konferencia célja mindenekfelett, hogy segítséget nyújtson azoknak az egészségügyi szereplőknek, akiknek hivatása az, hogy az emberek védjék, megőrizzék az egészségüket. Az ő hivatásuk a gondoskodás, a miénk e gondoskodás professzionális támogatása. 

Köszöntjük a Health & Care Marketing Conference meghívottjainak körében!
Töltse ki az alábbi regisztrációs űrlapot és már biztosította is a helyét a Health & Care Marketing Conference-re! Figyelem, a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött!

Résztvevő adatai


Amennyiben most nem tud részt venni konferenciánkon...

...de egy másik alkalommal szívesen leülne velünk átbeszélni marketingstratégiáját, vagy együttműködésben közösen tudunk tovább gondolkodni, úgy kérjük, keressen minket a horvath.krisztina@positive.hu e-mail címen, +36 30/8942663-as telefonszámon.

A Positive Health & Care- ről bővebb info: Positive Adamsky oldalon.