Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a weboldal működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Elfogadom
Nem fogadom el
x

Kontaktok:

Eseményszervezés:

Vántus Lilla

+36 30 297 21 39

event@marketingsummit.hu

 

Számlázási kérdések:

Juhász Violetta

+36 20 504 30 48

sales@marketingsummit.hu

Home

title

Kíváncsi vagy, miben nyújthat még többet az egyik legfontosabb szakmai esemény? A Summit Play egy egyedülálló online felülettel egészíti ki a Marketing Summit Hungary csúcstalálkozóját, hogy egész évben exkluzív tartalmakkal támogathassa a szakma szereplőit és az üzleti döntéshozókat mindennapi kihívásaik során. 

A legutóbbi konferencia előadásait és kerekasztal-beszélgetéseit a Summit Play jeggyel rendelkezők tudják visszanézni, a Magazin és Podcast rovatokban azonban mindenki számára elérhető tartalmakkal segítjük a tudásmegosztást a Lounge Group közreműködésével. Ha lemaradtál az idei Marketing Summitról, még most is érdemes Summit Play jegyet venned, hogy hozzáférhess az elhangzott előadásokhoz és a Lounge Group által is készített exkluzív tartalmakhoz!

Két kérdés, két válasz: Noszek Péter

Két kérdés, két válasz - a Lounge Group marketing és üzleti élet kiemelkedő, a Marketing Summit Hungary konferencián is előadó, az exkluzív előadói interjúkból már jól ismert szereplőknek tett fel kettő személyreszabott kérdést. Az értékes gondolatok által bepillantást nyerhetünk egy-egy ágazatot érintő kérdéskörbe, mindezt első kézből a szakma kíváló szakembereitől.

Az újabb két kérdés, két válasz főszereplője Noszek Péter, a Nestlé Hungária ügyvezető igazgatója.

Hogyan hatott a táplálkozási trendekre az elmúlt másfél év? Szükséges új irányvonalat tervezni emiatt a marketing területén? Van olyan termék, ami jobban, van, ami kevésbé fogy emiatt?

A Covid alatt jól érzékelhetően változott a táplálkozás, de nem gondolom, hogy hosszú távú trendről lehet beszélni a termékek és csatornák nagy részénél. A Covid enyhülése már mutatta, hogy sok mindenben visszatérnek a fogyasztók korábbi szokásaikhoz. A járvány alatt sok terméknél felhalmozást lehetett tapasztalni, ez azonban lecsengett. Az otthoni főzés és fogyasztás növelte a főzéshez használt termékek iránti keresletet, de a kávé fogyasztását is. Sok ember vásárolt vagy fogadott örökbe kutyát, ami jelentősen megnövelte az állateledelek forgalmát. Utóbbi, a kutyák nagyobb száma miatt persze minden valószínűség szerint fenn is marad. Mivel az impulzus alapú vásárlás csökkent világszinten, Magyarországon is megfigyelhettük a csokoládé és a rágógumi iránti kereslet lanyhulását. A kereskedelmi csatornák közül az internetes vásárlások rohamosan bővültek, és ez minden bizonnyal egy maradandó trend, míg a vendéglátás, utazás (HORECA csatorna) bizonyos időszakokban szinte nullára csökkent. Ez a csatorna mindenképpen újra fog éledni. A marketing területén egyértelműen a digitális csatornák, a közösségi média és a személyre szabott megközelítés nyert teret, érzésem szerint ez a tendencia folytatódni is fog. 

 

Mit tart a 30 éves pályafutása legnagyobb kihívásának? Manapság nem jellemző, hogy ennyi ideig maradjanak egy cégnél. Mi a titok? Sosem volt unalmas?

Harminc éves pályafutásom legnagyobb kihívásának az állandó változáshoz, illetve a változás gyorsulásához való alkalmazkodást tartom. Viszont pontosan ez a változás adta az érdekességet, aminek köszönhetően úgy érzem, mindig találtam új, érdekes feladatokat a vállalatnál. Az a tény, hogy 30 év alatt 3 kontinensen, 6 országban, 11 különböző pozíciót töltöttem be, mindenképpen folyamatosan adott pozitív energiát. Azt szoktam mondani, sikerült megkapnom mindenből a jót, az állandó változatosságot, de a vállalatnál kialakított networköt, ismereteket és elismertséget is, ami segített a fejlődésben. Mindazonáltal ezt az utat nem tudtam volna bejárni családom, mindenekelőtt feleségem támogatása, segítsége nélkül.

Ne maradj le!
 Nap
 Óra
 Perc