Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a weboldal működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Elfogadom
Nem fogadom el
x

Kontaktok:

Eseményszervezés:

Vántus Lilla

+36 30 297 21 39

event@marketingsummit.hu

 

Számlázási kérdések:

Juhász Violetta

+36 20 504 30 48

sales@marketingsummit.hu

Home

title

Kíváncsi vagy, miben nyújthat még többet az egyik legfontosabb szakmai esemény? A Summit Play egy egyedülálló online felülettel egészíti ki a Marketing Summit Hungary csúcstalálkozóját, hogy egész évben exkluzív tartalmakkal támogathassa a szakma szereplőit és az üzleti döntéshozókat mindennapi kihívásaik során. 

A legutóbbi konferencia előadásait és kerekasztal-beszélgetéseit a Summit Play jeggyel rendelkezők tudják visszanézni, a Magazin és Podcast rovatokban azonban mindenki számára elérhető tartalmakkal segítjük a tudásmegosztást a Lounge Group közreműködésével. Ha lemaradtál az idei Marketing Summitról, még most is érdemes Summit Play jegyet venned, hogy hozzáférhess az elhangzott előadásokhoz és a Lounge Group által is készített exkluzív tartalmakhoz!

Két kérdés, két válasz: Mérő Ádám

Két kérdés, két válasz - a Lounge Group marketing és üzleti élet kiemelkedő, a Marketing Summit Hungary konferencián is előadó, az exkluzív előadói interjúkból már jól ismert szereplőknek tett fel kettő személyreszabott kérdést. Az értékes gondolatok által bepillantást nyerhetünk egy-egy ágazatot érintő kérdéskörbe, mindezt első kézből a szakma kíváló szakembereitől.

Az első két kérdés, két válasz főszereplője Mérő Ádám, aki a Coca-Cola európai Consumer & Shopper Connection igazgatója.

Mik a tapasztalatai a consumer és a shopper marketing összevonásával kapcsolatban az elmúlt 5 hónapból? Milyen lehetőségeket, milyen kihívásokat rejt magában ez a fajta kommunikációs tervezés?

A korábban különálló funkciók egy kézbe vonását teljes mértékben a megváltozott fogyasztói viselkedés okozza, mindezt pedig a pandémiás hatások még jobban felgyorsították. Egyre kevésbé különül el a fogyasztó és a vásárló – emberek vannak. A klasszikus tartalomfogyasztási és egyre inkább digitalizálódó tranzakciós útnak pedig nincs eleje, közepe és vége, állandóan zajlik. Az új struktúrában ezt a gondolkodást helyezzük a középpontba, megszüntetve ezzel a korábbi, inkább fragmentált megközelítést.

Hogyan hatott a magyarországi márkanépszerűségre a post-covid digitális térben, az influenszer-hangsúlyos online marketing trendek idején Cristiano Ronaldo (CR) véleménynyilvánítása?

A magyar márkanépszerűségre csupán közvetett, nem kimutatható hatása volt CR véleménynyilvánításának, amelyet természetesen respektálunk. Összességében elmondható azonban, hogy a történtek az előre számítottnál sokkalta nagyobb „earned és shared media”-t generáltak, vagyis a márkára irányuló figyelem a sokszorosára emelkedett, illetve exponenciális módon elkezdett önálló életet érni. Ami nem baj, sőt, hiszen a kurált tartalomnak ez az alapjellemzője. A social listening mérések azt mutatják, hogy a pozitív szentiment jóval nagyobb arányban volt jelen, mint az esetleges negatív vagy semleges álláspontok aránya.

Ne maradj le!
 Nap
 Óra
 Perc