Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a weboldal működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Elfogadom
Nem fogadom el
x

Kontaktok:

Eseményszervezés:

Vántus Lilla

+36 30 297 21 39

event@marketingsummit.hu

 

Számlázási kérdések:

Juhász Violetta

+36 20 504 30 48

sales@marketingsummit.hu

Home

title

Kíváncsi vagy, miben nyújthat még többet az egyik legfontosabb szakmai esemény? A Summit Play egy egyedülálló online felülettel egészíti ki a Marketing Summit Hungary csúcstalálkozóját, hogy egész évben exkluzív tartalmakkal támogathassa a szakma szereplőit és az üzleti döntéshozókat mindennapi kihívásaik során. 

A legutóbbi konferencia előadásait és kerekasztal-beszélgetéseit a Summit Play jeggyel rendelkezők tudják visszanézni, a Magazin és Podcast rovatokban azonban mindenki számára elérhető tartalmakkal segítjük a tudásmegosztást a Lounge Group közreműködésével. Ha lemaradtál az idei Marketing Summitról, még most is érdemes Summit Play jegyet venned, hogy hozzáférhess az elhangzott előadásokhoz és a Lounge Group által is készített exkluzív tartalmakhoz!

Két kérdés, két válasz: Kovács András Péter

Két kérdés, két válasz - a Lounge Group marketing és üzleti élet kiemelkedő, a Marketing Summit Hungary konferencián is előadó, az exkluzív előadói interjúkból már jól ismert szereplőknek tett fel kettő személyreszabott kérdést. Az értékes gondolatok által bepillantást nyerhetünk egy-egy ágazatot érintő kérdéskörbe, mindezt első kézből a szakma kíváló szakembereitől.

Az újabb két kérdés, két válasz főszereplője Kovács András Péter, a Magyar Telekom szegmens kommunikációs vezetője.

Nemzetközi olimpiai, illetve turisztikai és médiakommunikációs kitérő után úgy döntött, visszatér a Telekomhoz. Milyen szektorspecifikus kihívások vonzották újra erre a területre? Melyek a legnagyobb kihívások a Magyar Telekom számára jelenleg?

Mindig is azt kerestem, hogyan tudunk pozitív társadalmi hatást előidézni, a márkát építő és a mindennapos kommunikációs tevékenységünkkel gazdagítani az emberek hétköznapjait, közben pedig valódi válaszokat adni a magyar társadalomban jelen lévő kihívásokra. A felgyorsult digitális transzformáció az egyik legizgalmasabb terület idehaza és globálisan is. Már nem technológiák versenyeznek, hanem az attitűdök közti választás lehetőségének időszakában vagyunk. Ebben az új megközelítésben egyrészt nagyon fontos, hogy egy márkakommunikációs szervezet hogyan nyúl az üzleti feladatokhoz, miként viszonyul a folyamatosan változó világ kihívásaihoz, és milyen értékálló megoldásokat kínál. Másrészt pedig a technológiákhoz való hozzáférés demokratizálódása újfajta értékalapú szolgáltatásfejlesztést, stratégiai megközelítést és folyamatos diskurzust kíván meg. Ez pedig egy merőben újszerű marketing kommunikációs tevékenység. A Magyar Telekom számára az egyik legnagyobb kihívás, hogy a márkavállalásunkat hitelesen képviseljük, kézzelfoghatóvá tegyük, és valódi tüneményeken és példákon keresztül mutassuk meg a digitalizáció jó oldalát. Magyarország legnagyobb digitális vállalataként felelősségünk van abban, hogy a folyamatosan fejlesztett szolgáltatások mellett valódi támaszt, inspirációt adjunk, hogy a magyar fiatalok, a családok vagy a hazai kis és középvállalkozások hogyan kerülhetnek ki nyertesen a hétköznapok kihívásaiból, hogyan készülhetnek fel a folyamatosan változó körülményekre.

Hogyan változtatta meg a digitális térbe tervezett márkaismertség-növelő kommunikációt a Covid? Milyen kommunikációs trendek születtek, elősegítette-e a kampányok sikerét a karantén?

A pandémia időszaka felgyorsított társadalmi folyamatokat, így a hazai digitalizációt is. Feladatunk, hogy rávilágítsunk: ami jól működött az mennyire értékes, és fontos, hogy fennmaradjon, hogy elismerjük azokat a hétköznapi példákat, gyakorlatokat, amiket az emberek maguk találtak fel egy jobb, mindennapos működéshez. A digitális térbe tervezett márkatevékenységünkben pedig a megváltozott fogyasztói szokásokat is le kell követni. A tartalomfogyasztás megnövekedésével, illetve az ezzel kapcsolatos új elvárások megismerésével számunkra is egyre fontosabb az újfajta aktivitások, tartalmak fejlesztése. Az elmúlt években a digitális térben számos olyan megoldást mutattunk be, ami a jövőben is releváns példa lehet. Ilyen például a Mobildonor aktivációnk, amivel a fiókban porosodó, régebbi telefonokon keresztül adhatunk új esélyt. Vagy a Szallas.hu-val közös együttműködésünk, ami a gigaerős internet fontosságára mutat rá még utazás közben is, de ide tartozik a digitális tudatosságot célzó Tudatos Digitális programunk is.

Ne maradj le!
 Nap
 Óra
 Perc