Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a weboldal működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Elfogadom
Nem fogadom el
x

Kontaktok:

Eseményszervezés:

Vántus Lilla

+36 30 297 21 39

event@marketingsummit.hu

 

Számlázási kérdések:

Juhász Violetta

+36 20 504 30 48

sales@marketingsummit.hu

Home

title

Kíváncsi vagy, miben nyújthat még többet az egyik legfontosabb szakmai esemény? A Summit Play egy egyedülálló online felülettel egészíti ki a Marketing Summit Hungary csúcstalálkozóját, hogy egész évben exkluzív tartalmakkal támogathassa a szakma szereplőit és az üzleti döntéshozókat mindennapi kihívásaik során. 

A legutóbbi konferencia előadásait és kerekasztal-beszélgetéseit a Summit Play jeggyel rendelkezők tudják visszanézni, a Magazin és Podcast rovatokban azonban mindenki számára elérhető tartalmakkal segítjük a tudásmegosztást a Lounge Group közreműködésével. Ha lemaradtál az idei Marketing Summitról, még most is érdemes Summit Play jegyet venned, hogy hozzáférhess az elhangzott előadásokhoz és a Lounge Group által is készített exkluzív tartalmakhoz!

Két kérdés, két válasz: Horváth Magyary Nóra

Két kérdés, két válasz - a Lounge Group marketing és üzleti élet kiemelkedő, a Marketing Summit Hungary konferencián is előadó, az exkluzív előadói interjúkból már jól ismert szereplőknek tett fel kettő személyreszabott kérdést. Az értékes gondolatok által bepillantást nyerhetünk egy-egy ágazatot érintő kérdéskörbe, mindezt első kézből a szakma kíváló szakembereitől.

Az aktuális két kérdés, két válasz középpontjában Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója áll.

 

Mi az imázskommunikáció kulcsa, milyen megoldások váltak be eddig?

Az imidzsünket akarva és akaratlanul is építjük. A kérdés az, hogy tudatos-e, ahogy építjük, vagy hagyjuk, hogy az események történjenek. Ahogy az életünk is megtörténik akarva és akaratlanul. És a kérdés az is, hogy mi irányítjuk-e az eseményeket – amennyire csak lehet – vagy csak megtörténnek velünk. Ahogy a saját életünket a kezünkbe vesszük, és törekszünk arra, hogy egy meghatározott cél felé haladjunk, ugyanúgy egy márkát is folyamatosan építünk egy adott cél irányába. A cél pedig nem más, mint hogy azt a márkaszemélyiséget alakítsuk ki a célcsoportjaink szemében, amit megálmodtunk. És természetesen a márka lehet egy ember, de akár saját magunk is. A márkaszemélyiséget a márkapozícionálás írja le, azon tulajdonságok összesége, amelyet fontosnak tartunk elmondani a márkáról. Érdemes e tulajdonságok számát alacsonyan tartani, legfeljebb 2-3 attribútumban. A befogadóközönség ugyanis nagyjából ennyire emlékszik. Ahogy mi is, ha a barátainkat kell jellemezni, első körben 2-3 szóval, jelzővel írnánk le őket.

Mit gondol a márkaépítés legfontosabb alapjának?

A márka felépítésének egy fontos ismérve van: a következetesség. Következetesség az időben, vagyis mindig ugyanazon érték(ek)ről kell szólnia a márkának – akár gazdag év van, akár nehezebb, akár nyár, akár tél, akár a célcsoport nagyobbik feléhez, akár egy szubszegmenséhez, akár a fogyasztókhoz, a befektetőkhöz, akár a szabályozókhoz szólunk. A 2-3 attribútumban mindenkinek meg kell találni a saját releváns üzenetet. Ahogy egy piros Ferrarinak is különböző attribútumait emelem ki a különböző célcsoportoknak, a férfiaknak és a nőknek, a motor-sport magazinnak, a gazdasági médiának… Attól a piros Ferrari még piros Ferrari és ugyanaz a 2-3 dolog jellemzi. Következetesnek kell lennünk a cselekedeteinken, megnyilvánulásainkon átívelően is. Akármit teszünk, mondunk, nem teszünk vagy épp nem mondunk, ugyanarról az értékről kell szólnia. Tudatos döntésnek kell lennie a hallgatásnak és a passzivitásnak is. Például hányféleképpen tudjuk elmondani a párunknak, hogy szeretjük? Vegyük végig a napi cselekedeteinket: amikor felébredünk, hozzábújunk, mielőtt kikelünk az ágyból? Megfőzzük neki a kávét? Kikészítjük a törülközőjét? Csomagolunk neki ebédet? A hűtőt olyan dolgokkal öltjük fel, amiket szeret? Írunk a mamájának sms-t? Kivasaljuk az ingét? Nem bántódunk meg, ha elfelejti a névnapunkat? Ha nem hívja fel a mi anyukánkat? És akkor még csak a nap felénél tartunk. A márkaépítés, legyen szó FMCG-ről, B2B márkáról, nonprofitról, szolgáltatásról, személyről vagy saját magunkról, tehát jól meghatározott, kevés márkaértékre épül, amelyeket kőkeményen, következetesen és hosszútávon képviselünk. Egyszerű.

Ne maradj le!
 Nap
 Óra
 Perc