Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a weboldal működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Elfogadom
Nem fogadom el
x

Kontaktok:

Eseményszervezés:

Vántus Lilla

+36 30 297 21 39

event@marketingsummit.hu

 

Számlázási kérdések:

Juhász Violetta

+36 20 504 30 48

sales@marketingsummit.hu

Home

title

Kíváncsi vagy, miben nyújthat még többet az egyik legfontosabb szakmai esemény? A Summit Play egy egyedülálló online felülettel egészíti ki a Marketing Summit Hungary csúcstalálkozóját, hogy egész évben exkluzív tartalmakkal támogathassa a szakma szereplőit és az üzleti döntéshozókat mindennapi kihívásaik során. 

A legutóbbi konferencia előadásait és kerekasztal-beszélgetéseit a Summit Play jeggyel rendelkezők tudják visszanézni, a Magazin és Podcast rovatokban azonban mindenki számára elérhető tartalmakkal segítjük a tudásmegosztást a Lounge Group közreműködésével. Ha lemaradtál az idei Marketing Summitról, még most is érdemes Summit Play jegyet venned, hogy hozzáférhess az elhangzott előadásokhoz és a Lounge Group által is készített exkluzív tartalmakhoz!

Két kérdés, két válasz: Fábián Ágnes

Két kérdés, két válasz - a Lounge Group marketing és üzleti élet kiemelkedő, a Marketing Summit Hungary konferencián is előadó, az exkluzív előadói interjúkból már jól ismert szereplőknek tett fel kettő személyreszabott kérdést. Az értékes gondolatok által bepillantást nyerhetünk egy-egy ágazatot érintő kérdéskörbe, mindezt első kézből a szakma kíváló szakembereitől.

Az következő két kérdés, két válasz főszereplője Fábián Ágnes, aki a Henkel Magyarország ügyvezető igazgatója.

Mit gondol, hol tartanak a nők, annak a bizonyos üvegplafonnak az áttörésében?

Sajnos még nem törtük át. Tudjuk, hogy van, beszélnünk is kell róla, ideális esetben pedig el is kellene törölni, ehhez azonban teljes társadalmi támogatottságra van szükség. Mindenkinek az ügy mellé kell állnia, együtt kell tenni érte: az országoknak és azok kormányainak, a vállalatoknak, a felsővezetőknek, a férfiaknak és a nőknek közösen. Sőt, kellenek a családok is, hiszen az egyenlőség erkölcsi és kulturális kérdés. A témát érdemes folyamatosan napirenden tartani és jó példákkal elöljárni, hogy megmutassuk, a sokszínűségnek komoly üzleti ereje van.

 

Egyre szigorúbb a műanyag termékekre vonatkozó szabályozás, ami a fogyasztók érdeklődésére is hatást gyakorol. Befolyásolja ez az eladásokat, kommunikációt?

Nagyszerű irány, hogy a környezet védelmét, a fenntartható gazdálkodást jogi szabályozással is erősítik. A felelős vállalatok már régen zászlójukra tűzték a fenntarthatóságot, mind a termékfejlesztésnél, mind az ellátási láncuk kialakításánál. Ezt fontos a fogyasztók felé is kommunikálni, hiszen a tudatos termékhasználat (és az arról szóló edukáció) társadalmunk alapvető érdeke. Szerencsére folyamatosan növekszik a tudatos vásárlók köre, egyre többen már csak környezetbarát terméket vásárolnak.

Ne maradj le!
 Nap
 Óra
 Perc