Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a weboldal működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Elfogadom
Nem fogadom el
x

Kontaktok:

Eseményszervezés:

Vántus Lilla

+36 30 297 21 39

event@marketingsummit.hu

 

Számlázási kérdések:

Juhász Violetta

+36 20 504 30 48

sales@marketingsummit.hu

Home

title

Kíváncsi vagy, miben nyújthat még többet az egyik legfontosabb szakmai esemény? A Summit Play egy egyedülálló online felülettel egészíti ki a Marketing Summit Hungary csúcstalálkozóját, hogy egész évben exkluzív tartalmakkal támogathassa a szakma szereplőit és az üzleti döntéshozókat mindennapi kihívásaik során. 

A legutóbbi konferencia előadásait és kerekasztal-beszélgetéseit a Summit Play jeggyel rendelkezők tudják visszanézni, a Magazin és Podcast rovatokban azonban mindenki számára elérhető tartalmakkal segítjük a tudásmegosztást a Lounge Group közreműködésével. Ha lemaradtál az idei Marketing Summitról, még most is érdemes Summit Play jegyet venned, hogy hozzáférhess az elhangzott előadásokhoz és a Lounge Group által is készített exkluzív tartalmakhoz!

Két kérdés, két válasz: Dr. Papp-Váry Árpád

Két kérdés, két válasz - a Lounge Group marketing és üzleti élet kiemelkedő, a Marketing Summit Hungary konferencián is előadó, az exkluzív előadói interjúkból már jól ismert szereplőknek tett fel kettő személyreszabott kérdést. Az értékes gondolatok által bepillantást nyerhetünk egy-egy ágazatot érintő kérdéskörbe, mindezt első kézből a szakma kíváló szakembereitől.

A soron következő két kérdés, két válasz főszereplője Dr. Papp-Váry Árpád, a budapesti Metropolitan Egyetem dékánja és szakvezetője.

Milyen új stratégiát kell követnie a márkáknak fogyasztóik optimális elérése érdekében, hogyan változott a fogyasztói tapasztalás és a márka kapcsolata?

A stratégiának sokféle definíciója létezik, nekem az egyik kedvencem Jack Trout-tól a következő: „a stratégia nem más, mint koherens marketing irány”. Nem véletlenül mondja ezt a pozicionálás egyik atyja: ha a brandünk különbözik más márkáktól, ha hozzáadott funkcionális és emocionális értékkel rendelkezik, akkor azt kell tovább erősíteni minden esetben. Nem gondolom tehát, hogy a márkák többségének gyökeresen új stratégiára lenne szüksége. A fogyasztók optimális elérése sokkal inkább eszközválasztási kérdés. Ahogy az elmúlt évtized a közösségi média, illetve tágabban a digitális média erősödéséről szólt, úgy a jelenlegi évtizedben is erre számíthatunk. Az adatvezérelt marketing segítségével a fogyasztó és a márka kapcsolata még szorosabb, lényegében személyre szabott lehet. Persze fontos, hogy a fogyasztó ezt úgy érzékelje, hogy a márka segíti, támogatja az életét, nem pedig úgy, hogy befurakodik a privát szférájába.

 

Mennyiben változott a vállalati kultúra szerepe, jelentősége az elmúlt másfél évben a marketingtevékenység szempontjából? Hogyan tudnak ehhez alkalmazkodni a márkák kommunikációjukban?

Az elmúlt másfél évben bebizonyosodott, hogy azokat a márkákat becsülik meg igazán, amelyek tesznek az emberekért. Az emberek alatt mindenekelőtt a saját alkalmazottakat kell érteni, hiszen sokak munkahelye veszélybe került. Azok a cégek, amelyek kitartottak, és amennyire tudták, megtartották a munkatársaikat, gondoskodtak arról, hogy biztonságban érezzék magukat, stabil belső hátteret teremtettek a jövőbeli működésükhöz is. Másodsorban az emberek alatt a fogyasztókat, vásárlókat kell érteni – ennek kapcsán fontos volt, hogy a cégek ne csak eladni akarjanak nekik, hanem megmutassák azt, hogy tudják, most mindenki nehéz helyzetben van, összefogásra van szükség. Végül, de nem utolsósorban az emberek a tágabb közvéleményt, ha úgy tetszik az egész emberiséget is jelentik. A stabil vállalati kultúrával rendelkező cégek nemes cselekedetekkel segítették a társadalom különböző csoportjait, és ezt folytatni fogják a jövőben is. Mindezt természetesen kommunikálni is szükséges, de fontos, hogy a márkák ügyeljenek a kényes egyensúlyra: mindenekelőtt jót kell tenniük. Az üres fecsegés ebben az időszakban még gyorsabban lelepleződik.

Ne maradj le!
 Nap
 Óra
 Perc