Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a weboldal működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Elfogadom
Nem fogadom el
x

Kontaktok:

Eseményszervezés:

Vántus Lilla

+36 30 297 21 39

event@marketingsummit.hu

 

Számlázási kérdések:

Juhász Violetta

+36 20 504 30 48

sales@marketingsummit.hu

Home

title

Kíváncsi vagy, miben nyújthat még többet az egyik legfontosabb szakmai esemény? A Summit Play egy egyedülálló online felülettel egészíti ki a Marketing Summit Hungary csúcstalálkozóját, hogy egész évben exkluzív tartalmakkal támogathassa a szakma szereplőit és az üzleti döntéshozókat mindennapi kihívásaik során. 

A legutóbbi konferencia előadásait és kerekasztal-beszélgetéseit a Summit Play jeggyel rendelkezők tudják visszanézni, a Magazin és Podcast rovatokban azonban mindenki számára elérhető tartalmakkal segítjük a tudásmegosztást a Lounge Group közreműködésével. Ha lemaradtál az idei Marketing Summitról, még most is érdemes Summit Play jegyet venned, hogy hozzáférhess az elhangzott előadásokhoz és a Lounge Group által is készített exkluzív tartalmakhoz!

Két kérdés, két válasz: Bánhegyi Zsófia

Két kérdés, két válasz - a Lounge Group marketing és üzleti élet kiemelkedő, a Marketing Summit Hungary konferencián is előadó, az exkluzív előadói interjúkból már jól ismert szereplőknek tett fel kettő személyreszabott kérdést. Az értékes gondolatok által bepillantást nyerhetünk egy-egy ágazatot érintő kérdéskörbe, mindezt első kézből a szakma kíváló szakembereitől.

A legújabb két kérdés, két válasz középpontjában Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kommunikációs és marketing igazgatója.

A marketingen belül mi a kedvenc területe, mibe szeretné úgy igazán beleásni magát, illetve melyik a kedvenc marketing „trendje” vagy megoldása, amire azt mondja, hogy mindig bejön, egyfajta safety choice?

A marketingautomatizáció különböző eszközeinek alkalmazása és harmonizálása a kedvenc marketingterületem jelenleg, ez a szerencsejáték-iparágban is számos lehetőséget nyújt még akkor is, ha jelenleg legfejlettebb CRM- és kampánymenedzsment-rendszerek állnak a rendelkezésünkre. Különösen izgalmas a saját adatvagyon felépítése és megfelelő elemzése, felhasználása nemcsak az online térben, hanem az úgynevezett „földi” hálózatban, a lottózói vásárlók körében is. Ez nemcsak a személyre szabottabb kiszolgálást és az ügyfélutak elemzését teszi lehetővé, de a felelős játékszervezési elveink érvényesítését is nagyban segítheti a játékosok felé. A lehetőség különösen nagy horizontot nyit meg, hiszen a háztartások kétharmada játszik velünk legalább egyszer évente, és árbevételünk 79 százaléka még mindig a lottózói értékesítésből ered.

A kedvenc marketingtrendemet a Covid-járvány is felerősítette, több márka használja, egyre gyakrabban. Ez nem más, mint az „ügyvezérelt”, purpose-driven marketingkommunikáció, amely a hosszú távú reputáció- és márkaépítés szempontjából az egyik legerősebb eszköz. A járvány hatására – még ha csak átmenetileg is – némileg visszaestek a közvetlen, tisztán értékesítést támogató kampányok, teret engedve a szolidaritás, együttérzés, felelősség, közösségépítés üzeneteinek. Marketingterületen ez igazán hálás feladat.

 

Hogyan birkózik meg a poszt-Covid élethelyzettel, mennyire hatotta meg, mind emberileg, mind szakmailag, mind mentális értelemben?

A járvány időszakában még inkább megtanultam, hogy az üzleti KPI-ok kitűzése mellett az EQ és az emberi értékek gondozása, az egymásra figyelés is ugyanolyan fontos a csapat eredményességben. A pandémia mentális hatását minden munkahelynek, vezetőnek figyelembe kell vennie, és a negyedik hullám alatt is meg kell tartani a belső kommunikációs fókuszt, a járványügyi intézkedések transzparenciáját a vállalaton belül. A saját csapatomban megkezdtük a „restart” csapatépítést, a közös esti programok visszavezetését, hogy segítsük a fizikai egymásra hangolódást az irodába való visszatérést követően. 

A családomat nagy mértékben – szerencsére – nem érintette a járványhelyzet, a kisfiam miatt aggódtam talán jobban, hogy bírja a digitális oktatást és a kvázi bezártságot az elmúlt tanévben, de ügyesen vette az akadályt.

Ne maradj le!
 Nap
 Óra
 Perc