Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketingsummit.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Tudjon meg többet…
Rendben
Nem fogadom el
Influencer Festival Közönségtalálkozó Influencer Festival szeptember 13.
Program
szeptember 12.
09:00-16:30
Marketing Hall - Topics for CMOs & CEOs
Témák marketing-döntéshozóknak és vállalatvezetőknek
Előadók felkérés alatt. Előadók bejelentése július 12-től
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
08:00 - 09:00
Érkezés/regisztráció
09:00 - 09:10
Moderátori köszöntő
09:10 - 09:30
Marketing szerepe ma a szervezetekben: sales vagy marketing?
bővebben
x Mi a feladat, hol a határ, merre fejlődjön a szervezet? Vajon a digitális és a fizikai ügyfélélmény együttes igénye esetén a marketing átveszi a sales szerepét?
Előadás
Noszek Péter (Nestlé)
09:30 - 10:00
Hogyan alakul át a marketing és a marketinges szerepe az automatizált jövőben?
bővebben
x Merre fejlődjön, és mihez értsen a jövő szakembere?
A digitalizáció korában hol van szerepe a kreativitásnak? Mi az, amit szervezeten belül kell tartani, és mi az, ami ügynökségi kompetencia?
Előadás
Szabó Béla (Magyar Telekom)
10:00 - 10:30
Hogyan szerezzük meg, és még inkább hogyan tartsuk meg a szaktudást a (marketing) szervezetben?
bővebben
x Munkáltatói márkaépítési kihívások - hogyan kezeljük a kiégést, az elvándorlást, hogyan szerezzünk szaktudást? Honnan lesz marketinges utánpótlás? Hogyan találjuk meg a tehetségeket? Hogyan adjunk munkavállalói élményt?
Előadás
Előadók felkérés alatt
10:30 - 11:00
Marketing és a digitalizáció kihívásai a CEO szemével
bővebben
x Hamarosan...
Kerekasztal
Dr. Guller Zoltan (Magyar Turisztikai Ügynökség) | Noszek Péter (Nestlé) | Palocsay Géza (Jófogás, Hasznaltauto.hu) | további résztvevők hamarosan
11:00 - 11:30
Márkaépítési és digitalizációs kihívások a CMO szemével
bővebben
x Márkahűség a jelenben hogyan lehet biztosított? Mi lehet a jó stratégia? Klasszikus márkák vs. private label?  Miért, milyen értékért fizet többet a fogyasztó? Milyen a jó árstratégia? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni és fenntartani a fogyasztóval? Hogyan és miben támogathatja a marketingvezetőt az automatizáció? Hogyan léphetünk ki magyar márkaként sikeresen a nemzetközi piacra? 
Kerekasztal
Fonay Gergely (Nemzeti Agrárgazdasági Kamara) | Jákó Eszter (MVM) | Laczkó-Jónás Ivett (Berlin-Chemie) | Mérő Ádám (Coca-Cola) | Horváth Gergő (Nissan) | van der Wildt Nikolett (Szentkirályi) | további résztvevők hamarosan
11:30 - 12:00
B2B Trends for the contrarian marketer
bővebben
x Hear from LinkedIn on B2B Trends, a compilation of contrarian ideas in marketing that will give you a significant edge over your competition, if you’re brave enough to reject consensus opinion. Angol nyelvű előadás.
Előadás
Sepideh Dundon (LinkedIn London)
12:00 - 12:30
TOP 50 legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezető
bővebben
x A Marketing & Média és a Magyar Marketing Szövetség közös díjátadója: TOP 50 legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezető 2019
Díjátadó
12:30 - 13:00
Face to face - középpontban a kérdés, hogyan mérhető jól egy ügynökség teljesítménye, valamint milyen a mindkét fél által jónak ítélt tenderkiírás- és folyamat?
bővebben
x Marketingvezető kontra ügynökségi vezető: egy hajóban evezünk? Hogyan mérhető jól az ügynökség teljesítménye: KPI vs. KPP? Elfogadja-e ezeket a mérőszámokat az ügynökségi oldal? Léteznek-e működő modellek és tartós megbízó-ügynökség kapcsolat? Milyen az eredményes tenderkiírás? A tendereztetés során született ügynökségi koncepciók szellemi tulajdona kit illet meg?
CMO - Agency match
Horváth Magyary Nóra (K&H) | Novák Péter (Dentsu Aegis)
13:00 - 13:30
Face to face - középpontban a kérdés, hogy melyek egy adott piac leghatékonyabb marketingeszközei?
bővebben
x Marketingvezető kontra marketingvezető: lehet-e több jó marketing megoldás azonos piacon? Meddig lehet "hadititok" a marketingstratégia azonos piacon? Lehet / meddig lehet azonos célcsoportot azonos módszerekkel befolyásolni? Mit várhatunk az azonos, és mit a különböző marketingtaktikától és eszközöktől?  
CMO - CMO match
Előadók hamarosan.
13:30 - 14:00
Face to face - középpontban a kérdés, hogyan járul hozzá a vállalati értékteremtéshez a marketing, és miben a kereskedelmi terület?
bővebben
x Marketingvezető kontra értékesítési vezető: hol van jó helyen a szervezetben a marketing? A sales terület elkülönülhet-e a marketing területtől? Vannak-e, lehetnek-e közös feladatok? Közös-e a két terület teljesítmény elvárása? Léteznek-e működő modellek?
CMO - CCO match
Előadók felkérés alatt
14:00 - 14:30
Digitalizáció hatása a fogyasztói döntésekre, értékesítési formákra és csatornákra: hol és hogyan vásárol a fogyasztó?
bővebben
x Ma, amikor a fogyasztó nem feltétlenül jelenik meg fizikálisan a vásárlás helyszínén, mi lehet a szerepe a hagyományos értékesítőhálózatnak és értékesítőknek? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni a fogyasztóval? Mit kínálhatunk online, és mit offline?
Előadás
Előadók hamarosan.
14:30 - 15:00
Design sprint - gondold újra termékeidet/szolgáltatásaidat és egy megoldásban egyesítsd a felhasználói igényeket és az új technológiai lehetőségeket
bővebben
x A termékek és szolgáltatások ma már nem tudnak árban, anyagban és tudásban versenyezni.
A piacvezetők élménytervezésbe fektetnek! A design gondolkodás munkavállalói élménytervező területté alakítja a HR-t, márkaélmény-tervező területté pedig a marketinget. Válts mindset-et minden területen és felületen (CX, UX, UI)
Előadás
Bogár Bence (Design Sprint)
15:00 - 15:30
Adatvezéreltség szervezeti és technikai kihívásai
bővebben
x Digitális adatok feldolgozása a döntéshozatalra - hogyan használjuk a rendelkezésünkre álló adathalmazt? Hogyan tudom a big datát felhasználni a tervezéshez? Hogyan segíti a marketingest a marketingautomatizáció az adathalmazok minőségi felhasználásában? Hogyan automatizáljuk marketing folyamatainkat? Hogyan tervezzünk reklámblokkolókat kikerülő médiamixet? Hogyan mérjük jól a hatékonyságot?
Páros előadás
Varju Lilla (Adevinta, Jófogás, Hasznaltauto.hu) | Magyarfalvi Éva (Adevinta, Jófogás, Hasznaltauto.hu)
15:30 - 16:00
Márkaépítési kihívások - amikor a tevékenységünk túlmutat a márkanevünkön
bővebben
x Nevet váltott a Taxify, Európa vezető utazásmegosztó szolgáltatása. Az új név: Bolt. A névváltás részleges arculatváltással is együtt járt. Ismerd meg, hogyan kell új márkanevet bevezetni, és mik ennek a lépései! Hogyan kell az egész rebrand folyamatot megtervezni és menedzselni? 
Előadás
Előadók hamarosan.
16:00 - 16:30
Nagy márkák hogyan építenek startupot, és milyen marketing kihívásokkal küzdenek az újonnan alapított startupok?
bővebben
x Hamarosan
Kerekasztal
Előadók hamarosan.
15:00 - 18:00
Influencer Festival közönségtalálkozó
21:00 - 02:00
VIP Party


Marketing Lokál
10:00 – 14:00 Topics for BRAND MARKETERs & CMOs
14:00 – 17:00 Topics for SMEs
Témák marketingeseknek és döntéshozóknak
Előadók felkérés alatt. Előadók bejelentése július 12-től
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
10:00 - 10:30
Digital Roadmap
bővebben
x Milyen a márkád lenyomata az online térben? Hogyan jelent meg korábban, hogyan jelenik meg most? Kik a márkád digitális perszónái demográfiai, felhasználói tartalom és fogyasztási attitűdök alapján? Milyen célokat tűzz ki, és milyen fő fókuszokat határozzál meg a content előállítás során (Brand KPIs, Sales/Performance KPIs, Brandformance KPIs.)? Milyen üzenettel, tartalommal menj ki a digitális térbe? Hol vannak a tartalmi sinus csomók? Hogyan oszd szét a digitális költségvetést? Digitális marketing szerepe az integrált stratégiában - hogyan segít a Marketing Funnel az integrált tervezésben? Hogyan épül be a digital a Marketing Funnelbe? Mit értünk Web performance alatt, hogyan növelhető a webes teljesítmény?
Előadás
Kéri Gábor (Positive Adamsky)
10:30 - 11:00
Digital Toolbox Guide & KPIs
bővebben
x Milyen digitális eszközöket használjunk Branding-, Performance-, és Common-Brandformance kampányok esetén? Pl. classic display, online videó, SEM, EDM, Branded Content, Social, Programmatic, AR/VR, chatbot, digitális OHH, stb. 
Előadás
Előadók hamarosan
11:00 - 11:30
Media Planning & KPIs
bővebben
x Hogyan allokáljunk és tervezzünk a különböző online és offline csatornákkal? Milyen mérőszámokat vegyünk figyelembe a különböző kampányoknál? Lehet-e szakmai konszenzus, és egy közösen elfogadott módszertan, ami biztosítja a cross-platform kampányok mérését és összehasonlíthatóságát? Hogyan határozzam meg a KPI-okat? Mennyibe kerüljön egy átkattintás? Hogyan lehet jól belőni az optimális számokat? Ha nem jönnek a kampány során a számok, akkor mit lehet tenni? Hogyan mérhetőek a kampányok? Hogyan értelmezzem az ügynökségi kampány értékeléseket? 
Kerekasztal
Bognár Vera (Nestlé) | Szabó Edina (Omnicom Media Group) | Valu Róbert (Google) | további kerekasztal résztvevők hamarosan
11:30 - 12:00
Briefing Guide & TOP Agency skills
bővebben
x Milyen a jó briefing, mik az elemei és a fő szabályai? Miért fontos a jó brief? A jó brief ismérvei a különböző ügynökségi típusokhoz, hogyan válasszunk ügynökséget? Milyen ügynökségi típusok léteznek? Hogyan alakítsuk ki az ügynökségi poolt? Melyek a legfontosabb ügynökségi skillek? Szubjektív vs. objektív döntéshozatal
Kerekasztal
Balatoni Zsófia (Uniomedia) | Faludi Péter (Havas Group Hungary) | Megyer Örs (MAKSZ) | Mező László (MediaCom) | Nagy Márton (Positive Adamsky)
12:00 - 12:30
Az omnichannel és a multichannel stratégia
bővebben
x Melyek a működő omnichannel és multichannel megoldások? Mi a különbség  közöttük (csatorna vs. ügyfél; egyéni és egyesített üzenetek, optimalizálás, stb.)? Milyen csatornákat használj a márkádra szabva, és hogyan használd ezeket?
Előadás
Gögge Tamás | Fischer Kristóf (Pattern Digital)
12:30 - 13:00
ContentTech - mi a tartalomgyártás jövője?
bővebben
x Tartalom, technológia, stratégia - hogyan használjuk a technológiát, és segítségével hogyan gyártsunk tartalmat? Hogyan hasznosítsuk a tartalmainkat, milyen stratégiai célok mentén? Mik a tartalomgyártás jövőjét meghatározó technológiai fejlesztések és lehetőségek?
Előadás
Grósz Judit (RTL)
13:00 - 13:30
Unexpected Creativity
bővebben
x Hogyan érjük el a kéretlen kreatívitással a  WOW effektust? Hogyan érd el például szinesztéziával, meghökkentéssel, "helytelen" eszközhasználattal és esztétikával? Hogyan csinálj szakmai díjas kampányokat? Ismerd meg a kreatív agy működését!
Előadás
Vaszary Ádám (Positive Adamsky)
13:30 - 14:00
Challenger Thinking
bővebben
x Amikor a reklámzaj minden eddiginél nagyobb, mind az online, mind az offline térben az a legfontosabb, hogy a márkák merjenek változtatni, kockáztatni, fejleszteni, megújulni. A Challenger gondolkodás ebben segít. Hogyan váljunk Challenger-eké, hogyan ösztönözzük magunkat arra, hogy kilépjünk a komfortzónánkból?
Előadás
Előadók hamarosan.
Topics for SMEs
Témák gyakorlatorientált marketingeseknek és kkv döntéshozóknak
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
14:00 - 14:30
Értékesítés Google hirdetésekkel: shopping és további újdonságok
bővebben
x Néhány hónapja megérkezett a magyar piacra is a régen várt Google Shopping. Mik az első tapasztalatok, és milyen más hirdetési újdonságokkal segíti a Google a cégeket?
Előadás
Geiger Tamás (JabJab Online Marketing)
14:30 - 15:00
Hasznos hirdetési újdonságok Instagramon és Facebookon
bővebben
x Az Instagram egyre divatosabb, a Facebook pedig egyre kevésbé trendi, de mégis tömegeket tudunk ott elérni. A hirdetési rendszer közös, de néha más megoldások működnek a különböző felületeken. Ezekről és az aktuális újdonságokról fog szólni az előadás.
Előadás
Klausz Melinda (kozossegi-media.com)
15:00 - 15:20
Adatvédelem és remarketing: aranybánya vagy csapda a GDPR után?
bővebben
x Sokan temették a remarketinget a GDPR bevezetésekor, pedig ha valaki jól készül fel az adatvédelmi oldalból, továbbra is hatékonyan tudja használni az egyik legjobb hirdetéscélzást.
Mire kell ehhez figyelni?  Adatvédelmi szakjogász válaszol.
Előadás
dr. Teker Orsolya (Liftup)
15:20 - 15:40
Hogyan tovább chatbotok?
bővebben
x A Messenger chatbotok csak pár éve vannak velünk, ígéretesek, de kevesen használják. A Facebook pedig közben folyamatosan szigorít. Mik a legfontosabb változások, hogyan lehet hatékonyan használni ezt a platformot a szigorítások közepette?
Előadás
Nagy Nikolett (TalkAbot)
15:40 - 16:00
Hírlevél: adatbázis építés és felhasználás hatékonyan
bővebben
x Sokszor temették már a hírlevél marketinget, pedig él és virul. Nézd meg mik azok a módszerek, amikkel még most is hatékonyan lehet adatbázist építeni, és amivel eredményesen lehet kiaknázni az e-mailben rejlő potenciált napjainkban!
Előadás
Szántai Tibor (Innonic Group)
16:00 - 16:20
Analitika: mit kínál a Google és a Facebook az elemzéshez?
bővebben
x A Google Analytics a weboldal elemzés szinonímája lett, pedig más izgalmas versenyzők is a porondon vannak, például a nagy konkurens, a Facebook is remek analitikai megoldást kínál. Miben különbözik a két szereplő? Melyiket mire érdemes használni?
Előadás
Bay Áron (Reprise Digital)
16:20 - 16:40
Lesz még keresőoptimalizálás 2020-ban?
bővebben
x Nyilván lesz, de milyen? Linket kell építeni? Technikai módszerekre kell gondolni? A tartalom lesz a kulcs? Nézd meg a legfontosabb trendeket!
Előadás
Szesztay Péter (BP Digital)
16:40 - 17:00
Kapcsolat online és offline marketing között: kiterjesztett valóság
bővebben
x Az online és az offline világ között egyre inkább eltűnik a kapcsolat, ami részben a kiterjesztett valóságnak köszönhető. De mi ez, és hogyan tudja segíteni a marketinget és az értékesítést? Nézd meg gyakorlati példákon keresztül!
Előadás
Lévai Richárd (RG Stúdió)
15:00 - 18:00
Influencer Festival közönségtalálkozó
21:00 - 02:00
VIP Party
Marketing Lokál
10:00 – 14:00 Topics for BRAND MARKETERs & CMOs
14:00 – 17:00 Topics for SMEs
Témák marketingeseknek és döntéshozóknak
Előadók felkérés alatt. Előadók bejelentése július 12-től
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
10:00 - 10:30
Digital Roadmap
bővebben
x Milyen a márkád lenyomata az online térben? Hogyan jelent meg korábban, hogyan jelenik meg most? Kik a márkád digitális perszónái demográfiai, felhasználói tartalom és fogyasztási attitűdök alapján? Milyen célokat tűzz ki, és milyen fő fókuszokat határozzál meg a content előállítás során (Brand KPIs, Sales/Performance KPIs, Brandformance KPIs.)? Milyen üzenettel, tartalommal menj ki a digitális térbe? Hol vannak a tartalmi sinus csomók? Hogyan oszd szét a digitális költségvetést? Digitális marketing szerepe az integrált stratégiában - hogyan segít a Marketing Funnel az integrált tervezésben? Hogyan épül be a digital a Marketing Funnelbe? Mit értünk Web performance alatt, hogyan növelhető a webes teljesítmény?
Előadás
Kéri Gábor (Positive Adamsky)
10:30 - 11:00
Digital Toolbox Guide & KPIs
bővebben
x Milyen digitális eszközöket használjunk Branding-, Performance-, és Common-Brandformance kampányok esetén? Pl. classic display, online videó, SEM, EDM, Branded Content, Social, Programmatic, AR/VR, chatbot, digitális OHH, stb. 
Előadás
Előadók hamarosan
11:00 - 11:30
Media Planning & KPIs
bővebben
x Hogyan allokáljunk és tervezzünk a különböző online és offline csatornákkal? Milyen mérőszámokat vegyünk figyelembe a különböző kampányoknál? Lehet-e szakmai konszenzus, és egy közösen elfogadott módszertan, ami biztosítja a cross-platform kampányok mérését és összehasonlíthatóságát? Hogyan határozzam meg a KPI-okat? Mennyibe kerüljön egy átkattintás? Hogyan lehet jól belőni az optimális számokat? Ha nem jönnek a kampány során a számok, akkor mit lehet tenni? Hogyan mérhetőek a kampányok? Hogyan értelmezzem az ügynökségi kampány értékeléseket? 
Kerekasztal
Bognár Vera (Nestlé) | Szabó Edina (Omnicom Media Group) | Valu Róbert (Google) | további kerekasztal résztvevők hamarosan
11:30 - 12:00
Briefing Guide & TOP Agency skills
bővebben
x Milyen a jó briefing, mik az elemei és a fő szabályai? Miért fontos a jó brief? A jó brief ismérvei a különböző ügynökségi típusokhoz, hogyan válasszunk ügynökséget? Milyen ügynökségi típusok léteznek? Hogyan alakítsuk ki az ügynökségi poolt? Melyek a legfontosabb ügynökségi skillek? Szubjektív vs. objektív döntéshozatal
Kerekasztal
Balatoni Zsófia (Uniomedia) | Faludi Péter (Havas Group Hungary) | Megyer Örs (MAKSZ) | Mező László (MediaCom) | Nagy Márton (Positive Adamsky)
12:00 - 12:30
Az omnichannel és a multichannel stratégia
bővebben
x Melyek a működő omnichannel és multichannel megoldások? Mi a különbség  közöttük (csatorna vs. ügyfél; egyéni és egyesített üzenetek, optimalizálás, stb.)? Milyen csatornákat használj a márkádra szabva, és hogyan használd ezeket?
Előadás
Gögge Tamás | Fischer Kristóf (Pattern Digital)
12:30 - 13:00
ContentTech - mi a tartalomgyártás jövője?
bővebben
x Tartalom, technológia, stratégia - hogyan használjuk a technológiát, és segítségével hogyan gyártsunk tartalmat? Hogyan hasznosítsuk a tartalmainkat, milyen stratégiai célok mentén? Mik a tartalomgyártás jövőjét meghatározó technológiai fejlesztések és lehetőségek?
Előadás
Grósz Judit (RTL)
13:00 - 13:30
Unexpected Creativity
bővebben
x Hogyan érjük el a kéretlen kreatívitással a  WOW effektust? Hogyan érd el például szinesztéziával, meghökkentéssel, "helytelen" eszközhasználattal és esztétikával? Hogyan csinálj szakmai díjas kampányokat? Ismerd meg a kreatív agy működését!
Előadás
Vaszary Ádám (Positive Adamsky)
13:30 - 14:00
Challenger Thinking
bővebben
x Amikor a reklámzaj minden eddiginél nagyobb, mind az online, mind az offline térben az a legfontosabb, hogy a márkák merjenek változtatni, kockáztatni, fejleszteni, megújulni. A Challenger gondolkodás ebben segít. Hogyan váljunk Challenger-eké, hogyan ösztönözzük magunkat arra, hogy kilépjünk a komfortzónánkból?
Előadás
Előadók hamarosan.
Topics for SMEs
Témák gyakorlatorientált marketingeseknek és kkv döntéshozóknak
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
14:00 - 14:30
Értékesítés Google hirdetésekkel: shopping és további újdonságok
bővebben
x Néhány hónapja megérkezett a magyar piacra is a régen várt Google Shopping. Mik az első tapasztalatok, és milyen más hirdetési újdonságokkal segíti a Google a cégeket?
Előadás
Geiger Tamás (JabJab Online Marketing)
14:30 - 15:00
Hasznos hirdetési újdonságok Instagramon és Facebookon
bővebben
x Az Instagram egyre divatosabb, a Facebook pedig egyre kevésbé trendi, de mégis tömegeket tudunk ott elérni. A hirdetési rendszer közös, de néha más megoldások működnek a különböző felületeken. Ezekről és az aktuális újdonságokról fog szólni az előadás.
Előadás
Klausz Melinda (kozossegi-media.com)
15:00 - 15:20
Adatvédelem és remarketing: aranybánya vagy csapda a GDPR után?
bővebben
x Sokan temették a remarketinget a GDPR bevezetésekor, pedig ha valaki jól készül fel az adatvédelmi oldalból, továbbra is hatékonyan tudja használni az egyik legjobb hirdetéscélzást.
Mire kell ehhez figyelni?  Adatvédelmi szakjogász válaszol.
Előadás
dr. Teker Orsolya (Liftup)
15:20 - 15:40
Hogyan tovább chatbotok?
bővebben
x A Messenger chatbotok csak pár éve vannak velünk, ígéretesek, de kevesen használják. A Facebook pedig közben folyamatosan szigorít. Mik a legfontosabb változások, hogyan lehet hatékonyan használni ezt a platformot a szigorítások közepette?
Előadás
Nagy Nikolett (TalkAbot)
15:40 - 16:00
Hírlevél: adatbázis építés és felhasználás hatékonyan
bővebben
x Sokszor temették már a hírlevél marketinget, pedig él és virul. Nézd meg mik azok a módszerek, amikkel még most is hatékonyan lehet adatbázist építeni, és amivel eredményesen lehet kiaknázni az e-mailben rejlő potenciált napjainkban!
Előadás
Szántai Tibor (Innonic Group)
16:00 - 16:20
Analitika: mit kínál a Google és a Facebook az elemzéshez?
bővebben
x A Google Analytics a weboldal elemzés szinonímája lett, pedig más izgalmas versenyzők is a porondon vannak, például a nagy konkurens, a Facebook is remek analitikai megoldást kínál. Miben különbözik a két szereplő? Melyiket mire érdemes használni?
Előadás
Bay Áron (Reprise Digital)
16:20 - 16:40
Lesz még keresőoptimalizálás 2020-ban?
bővebben
x Nyilván lesz, de milyen? Linket kell építeni? Technikai módszerekre kell gondolni? A tartalom lesz a kulcs? Nézd meg a legfontosabb trendeket!
Előadás
Szesztay Péter (BP Digital)
16:40 - 17:00
Kapcsolat online és offline marketing között: kiterjesztett valóság
bővebben
x Az online és az offline világ között egyre inkább eltűnik a kapcsolat, ami részben a kiterjesztett valóságnak köszönhető. De mi ez, és hogyan tudja segíteni a marketinget és az értékesítést? Nézd meg gyakorlati példákon keresztül!
Előadás
Lévai Richárd (RG Stúdió)
15:00 - 18:00
Influencer Festival közönségtalálkozó
21:00 - 02:00
VIP Party


Marketing Hall - Topics for CMOs & CEOs
Témák marketing-döntéshozóknak és vállalatvezetőknek
Előadók felkérés alatt. Előadók bejelentése július 12-től
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
08:00 - 09:00
Érkezés/regisztráció
09:00 - 09:10
Moderátori köszöntő
09:10 - 09:30
Marketing szerepe ma a szervezetekben: sales vagy marketing?
bővebben
x Mi a feladat, hol a határ, merre fejlődjön a szervezet? Vajon a digitális és a fizikai ügyfélélmény együttes igénye esetén a marketing átveszi a sales szerepét?
Előadás
Noszek Péter (Nestlé)
09:30 - 10:00
Hogyan alakul át a marketing és a marketinges szerepe az automatizált jövőben?
bővebben
x Merre fejlődjön, és mihez értsen a jövő szakembere?
A digitalizáció korában hol van szerepe a kreativitásnak? Mi az, amit szervezeten belül kell tartani, és mi az, ami ügynökségi kompetencia?
Előadás
Szabó Béla (Magyar Telekom)
10:00 - 10:30
Hogyan szerezzük meg, és még inkább hogyan tartsuk meg a szaktudást a (marketing) szervezetben?
bővebben
x Munkáltatói márkaépítési kihívások - hogyan kezeljük a kiégést, az elvándorlást, hogyan szerezzünk szaktudást? Honnan lesz marketinges utánpótlás? Hogyan találjuk meg a tehetségeket? Hogyan adjunk munkavállalói élményt?
Előadás
Előadók felkérés alatt
10:30 - 11:00
Marketing és a digitalizáció kihívásai a CEO szemével
bővebben
x Hamarosan...
Kerekasztal
Dr. Guller Zoltan (Magyar Turisztikai Ügynökség) | Noszek Péter (Nestlé) | Palocsay Géza (Jófogás, Hasznaltauto.hu) | további résztvevők hamarosan
11:00 - 11:30
Márkaépítési és digitalizációs kihívások a CMO szemével
bővebben
x Márkahűség a jelenben hogyan lehet biztosított? Mi lehet a jó stratégia? Klasszikus márkák vs. private label?  Miért, milyen értékért fizet többet a fogyasztó? Milyen a jó árstratégia? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni és fenntartani a fogyasztóval? Hogyan és miben támogathatja a marketingvezetőt az automatizáció? Hogyan léphetünk ki magyar márkaként sikeresen a nemzetközi piacra? 
Kerekasztal
Fonay Gergely (Nemzeti Agrárgazdasági Kamara) | Jákó Eszter (MVM) | Laczkó-Jónás Ivett (Berlin-Chemie) | Mérő Ádám (Coca-Cola) | Horváth Gergő (Nissan) | van der Wildt Nikolett (Szentkirályi) | további résztvevők hamarosan
11:30 - 12:00
B2B Trends for the contrarian marketer
bővebben
x Hear from LinkedIn on B2B Trends, a compilation of contrarian ideas in marketing that will give you a significant edge over your competition, if you’re brave enough to reject consensus opinion. Angol nyelvű előadás.
Előadás
Sepideh Dundon (LinkedIn London)
12:00 - 12:30
TOP 50 legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezető
bővebben
x A Marketing & Média és a Magyar Marketing Szövetség közös díjátadója: TOP 50 legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezető 2019
Díjátadó
12:30 - 13:00
Face to face - középpontban a kérdés, hogyan mérhető jól egy ügynökség teljesítménye, valamint milyen a mindkét fél által jónak ítélt tenderkiírás- és folyamat?
bővebben
x Marketingvezető kontra ügynökségi vezető: egy hajóban evezünk? Hogyan mérhető jól az ügynökség teljesítménye: KPI vs. KPP? Elfogadja-e ezeket a mérőszámokat az ügynökségi oldal? Léteznek-e működő modellek és tartós megbízó-ügynökség kapcsolat? Milyen az eredményes tenderkiírás? A tendereztetés során született ügynökségi koncepciók szellemi tulajdona kit illet meg?
CMO - Agency match
Horváth Magyary Nóra (K&H) | Novák Péter (Dentsu Aegis)
13:00 - 13:30
Face to face - középpontban a kérdés, hogy melyek egy adott piac leghatékonyabb marketingeszközei?
bővebben
x Marketingvezető kontra marketingvezető: lehet-e több jó marketing megoldás azonos piacon? Meddig lehet "hadititok" a marketingstratégia azonos piacon? Lehet / meddig lehet azonos célcsoportot azonos módszerekkel befolyásolni? Mit várhatunk az azonos, és mit a különböző marketingtaktikától és eszközöktől?  
CMO - CMO match
Előadók hamarosan.
13:30 - 14:00
Face to face - középpontban a kérdés, hogyan járul hozzá a vállalati értékteremtéshez a marketing, és miben a kereskedelmi terület?
bővebben
x Marketingvezető kontra értékesítési vezető: hol van jó helyen a szervezetben a marketing? A sales terület elkülönülhet-e a marketing területtől? Vannak-e, lehetnek-e közös feladatok? Közös-e a két terület teljesítmény elvárása? Léteznek-e működő modellek?
CMO - CCO match
Előadók felkérés alatt
14:00 - 14:30
Digitalizáció hatása a fogyasztói döntésekre, értékesítési formákra és csatornákra: hol és hogyan vásárol a fogyasztó?
bővebben
x Ma, amikor a fogyasztó nem feltétlenül jelenik meg fizikálisan a vásárlás helyszínén, mi lehet a szerepe a hagyományos értékesítőhálózatnak és értékesítőknek? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni a fogyasztóval? Mit kínálhatunk online, és mit offline?
Előadás
Előadók hamarosan.
14:30 - 15:00
Design sprint - gondold újra termékeidet/szolgáltatásaidat és egy megoldásban egyesítsd a felhasználói igényeket és az új technológiai lehetőségeket
bővebben
x A termékek és szolgáltatások ma már nem tudnak árban, anyagban és tudásban versenyezni.
A piacvezetők élménytervezésbe fektetnek! A design gondolkodás munkavállalói élménytervező területté alakítja a HR-t, márkaélmény-tervező területté pedig a marketinget. Válts mindset-et minden területen és felületen (CX, UX, UI)
Előadás
Bogár Bence (Design Sprint)
15:00 - 15:30
Adatvezéreltség szervezeti és technikai kihívásai
bővebben
x Digitális adatok feldolgozása a döntéshozatalra - hogyan használjuk a rendelkezésünkre álló adathalmazt? Hogyan tudom a big datát felhasználni a tervezéshez? Hogyan segíti a marketingest a marketingautomatizáció az adathalmazok minőségi felhasználásában? Hogyan automatizáljuk marketing folyamatainkat? Hogyan tervezzünk reklámblokkolókat kikerülő médiamixet? Hogyan mérjük jól a hatékonyságot?
Páros előadás
Varju Lilla (Adevinta, Jófogás, Hasznaltauto.hu) | Magyarfalvi Éva (Adevinta, Jófogás, Hasznaltauto.hu)
15:30 - 16:00
Márkaépítési kihívások - amikor a tevékenységünk túlmutat a márkanevünkön
bővebben
x Nevet váltott a Taxify, Európa vezető utazásmegosztó szolgáltatása. Az új név: Bolt. A névváltás részleges arculatváltással is együtt járt. Ismerd meg, hogyan kell új márkanevet bevezetni, és mik ennek a lépései! Hogyan kell az egész rebrand folyamatot megtervezni és menedzselni? 
Előadás
Előadók hamarosan.
16:00 - 16:30
Nagy márkák hogyan építenek startupot, és milyen marketing kihívásokkal küzdenek az újonnan alapított startupok?
bővebben
x Hamarosan
Kerekasztal
Előadók hamarosan.
15:00 - 18:00
Influencer Festival közönségtalálkozó
21:00 - 02:00
VIP Party

A Marketing Summit és az Influencer Festival a szakmai programok mellett élményteli programokkal is várja résztvevőit az AranyHall, a Magenta Café és a VOLT Lokál termeiben. Részletesebb információk hamarosan, vagy addig is lépj velünk kapcsolatba. (marketingsummit@positive.hu; influencerfestival@positive.hu)

 

1. Marketing Safari – szeptember 11, 10.00 – 18.00

A Marketing Summit nulladik napján, szeptember 11-én tíz különböző témában, Budapest tíz különböző helyszínén várja látogatóit a Marketing Safari. Az érdeklődők a programban részt vevő cégek/márkák meetup és workshop eseményein ismerkedhetnek meg a számukra érdekes szakterületekkel, témákkal, elsősorban a digitális marketing és a reklámügynökségi világ ismert és elismert szereplőinek a segítségével. ( ez a program deluxe jeggyel érhető el )

 

2. Influencer Festival közönségtalálkozók – szeptember 12-13, 14.30 – 21.00

Ünnepeld az online videó világát barátaiddal, találkozz kedvenc tartalomgyártóiddal, és szórakozz nagyon jól az Influencer Festival közönségtalálkozóin (Community Track) szeptember 12-én és 13-án délután. Találkozz a legnagyobb videósztárokkal, barátkozz és légy fantasztikus! ( ez a program deluxe jeggyel érhető el )

 

3. Szelfi Múzeum – szeptember 12-13, 12.00 – 21.00

Egyedi díszletek és installációk között készíthetsz magadról és társaidról fantasztikus képeket. Csak a kreativitásod szabhat határokat! Vegyél részt az Influencer Festival profilkép versenyében. További részletek hamarosan. ( ez a program minden jegytípussal elérhető )

 

4. Relax Time – szeptember 12-13, 09.00 – 16.00

A masszázs megszünteti az izomfájdalmakat, csökkenti a feszültséget és egy jó érzést ad a testednek főleg, ha túl sokáig ülsz a konferencia székeken. A tanulás fontos, de testi-lelki közérzeted szintúgy.

A két nap alatt is legyen „ME TIME”-od, amikor csak Te vagy! ( ez a program minden jegytípussal elérhető )

 

5. Gyere és játssz – szeptember 12 – 13, 09.00 – 16.00

Nem feledkezhetünk meg a szórakoztató percekről sem, mert lazítanod és nevetned kell a konferencia idején is. Mindig időt kell szánni a játékra, így gyere és játssz a mi játéksarkunkban. Lehetsz egyedül, vagy már egy csoportban, de összekeveredhetsz másokkal is. A lényeg, hogy bátran próbáld ki magadat! ( ez a program minden jegytípussal elérhető )

 

6. VIP After party – szeptember 12 – 13, 21.00 – 02.00

Buli van! Lazíts velünk a két hosszú nap után, amely tele volt érdekes előadásokkal és workshopokkal. Gyere velünk, szórakozzunk együtt, találd meg az összes érdekes embert, akikkel a két nap során találkoztál, de nem volt időtök beszélgetni. Szánj időt a bulizásra és csatlakozz a VIP résztvevőkhöz a Volt Lokálban! ( ez a program 2 napos deluxe jeggyel érhető el, korlátozott számban )

 

és további élményteli programok hamarosan…