Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketingsummit.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Tudjon meg többet…
Rendben
Nem fogadom el
Influencer Festival Közönségtalálkozó Influencer Festival szeptember 13.
Program
szeptember 12
09:00-16:30
Marketing Hall az RTL Klub támogatásával - Topics for CMOs & CEOs
Témák marketing-döntéshozóknak és vállalatvezetőknek
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
08:30 - 09:30
Érkezés/regisztráció
09:30 - 09:40
Moderátori köszöntő
Azurák Csaba (riporter, műsorvezető) | Simon Krisztián (MMonline, Brandmánia)
09:40 - 10:00
Top marketing prioritások 2020 – A marketing, értékesítés és ügyfélszolgáltatás konvergenciája
bővebben
x Amíg a marketingesek a jelen kérdésire adnak választ, fel kell készülniük a jövő kihívásaira is. Munkájuk mára kiterjedhet az ügyfélutak és ügyfélélmény teljeskörű menedzselésére egy vállalaton belül, így egyre nagyobb befolyással bírnak a hosszú távú üzleti stratégia alakulásra. Melyek a legfontosabb prioritások és trendek, amelyek formálják a szerepkört 2020-ban és az elkövetkező években? Milyen új területek konvergálnak be a CMO szerepkörbe cégen belül? Milyen új szakmai kompetenciák fejlesztése szükségesek ehhez a marketing területén?
Előadás
Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.)
10:00 - 10:30
Hogyan alakul át a marketing és a marketinges szerepe az automatizált jövőben?
bővebben
x Merre fejlődjön, és mihez értsen a jövő szakembere?
A digitalizáció korában hol van szerepe a kreativitásnak? Mi az, amit szervezeten belül kell tartani, és mi az, ami ügynökségi kompetencia?
Előadás
Hannes Wirnsberger (DDB Budapest) | Szabó Béla (Magyar Telekom)
10:30 - 11:00
Marketing és a digitalizáció kihívásai a CEO szemével
bővebben
x Digitális tech forradalom kellős közepén vagyunk. Egy CEO-nak mire kell most a legjobban figyelnie? Ha van egy képzelt mátrix a szemetek előtt, akkor ebben milyen most a marketing szerepe? Egyáltalán mennyire kell egy CEO-nak belelátnia a marketingesek feladatába? A céges hierachiában a marketingesek hol vannak most? Mennyire kell a márkára koncentrálni? Az elmúlt 20 évben olyan techcégek lettek a világ legértékesebb brandjei, akik előtte nem is nagyon léteztek. A régiek meg szép lassan hátrébb sorolódtak. Digitális cégek a digitális forradalom nyertesei?
Kerekasztal
Dr. Guller Zoltán (Magyar Turisztikai Ügynökség) | Kerekes Péter (Coca-Cola) | Noszek Péter (Nestlé Hungaria) | Palocsay Géza (Adevinta, Jófogás, Hasznaltauto.hu) | Várkonyi Balázs (Extreme Digital)
11:00 - 11:30
Márkaépítési és digitalizációs kihívások a CMO szemével
bővebben
x Márkahűség a jelenben hogyan lehet biztosított? Mi lehet a jó stratégia? Klasszikus márkák vs. private label?  Miért, milyen értékért fizet többet a fogyasztó? Milyen a jó árstratégia? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni és fenntartani a fogyasztóval? Hogyan és miben támogathatja a marketingvezetőt az automatizáció? Hogyan léphetünk ki magyar márkaként sikeresen a nemzetközi piacra? 
Kerekasztal
Fonay Gergely (Nemzeti Agrárgazdasági Kamara) | Horváth Gergő (Nissan) | Jákó Eszter (Magyar Villamos Művek) | Laczkó-Jónás Ivett (Berlin-Chemie) | Mérő Ádám (Coca-Cola) | van der Wildt Nikolett (Szentkirályi Magyarország)
11:30 - 12:00
B2B Trends for the contrarian marketer
bővebben
x Hear from LinkedIn on B2B Trends, a compilation of contrarian ideas in marketing that will give you a significant edge over your competition, if you’re brave enough to reject consensus opinion. Angol nyelvű előadás.
Előadás
Sepideh Dundon (LinkedIn London)
12:00 - 12:30
TOP 50 legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezető
bővebben
x A Marketing & Média és a Magyar Marketing Szövetség közös díjátadója: TOP 50 legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezető 2019
Díjátadó
12:30 - 13:00
Face to face - középpontban a kérdés, hogyan mérhető jól egy ügynökség teljesítménye, valamint milyen a mindkét fél által jónak ítélt tenderkiírás- és folyamat?
bővebben
x Marketingvezető kontra ügynökségi vezető: egy hajóban evezünk? Hogyan mérhető jól az ügynökség teljesítménye: KPI vs. KPP? Elfogadja-e ezeket a mérőszámokat az ügynökségi oldal? Léteznek-e működő modellek és tartós megbízó-ügynökség kapcsolat? Milyen az eredményes tenderkiírás? A tendereztetés során született ügynökségi koncepciók szellemi tulajdona kit illet meg?
CMO - Agency match
Horváth Magyary Nóra (K&H Bank) | Novák Péter (Dentsu Aegis Network)
13:00 - 13:30
Face to face - középpontban a kérdés, hogy melyek egy adott piac leghatékonyabb marketingkommunikációs eszközei?
bővebben
x Lehet-e több jó marketing megoldás azonos piacon? Meddig lehet "hadititok" a marketingstratégia azonos piacon? Lehet / meddig lehet azonos célcsoportot azonos módszerekkel befolyásolni? Mit várhatunk az azonos, és mit a különböző marketingtaktikától és marketingkommunikációs eszközöktől?  
Mérő Ádám (Coca-Cola) | van der Wildt Nikolett (Szentkirályi Magyarország)
13:30 - 14:00
Face to face - középpontban a kérdés, hogyan járul hozzá a vállalati értékteremtéshez a marketing, és miben a kereskedelmi terület?
bővebben
x Marketingvezető kontra értékesítési vezető: hol van jó helyen a szervezetben a marketing? A sales terület elkülönülhet-e a marketing területtől? Vannak-e, lehetnek-e közös feladatok? Közös-e a két terület teljesítmény elvárása? Léteznek-e működő modellek?
CMO - CCO match
Takács Ákos (Red Bull) | Merkler Edit (Red Bull)
14:00 - 14:30
Digitalizáció hatása a fogyasztói döntésekre, értékesítési formákra és csatornákra: hol és hogyan vásárol a fogyasztó?
bővebben
x Ma, amikor a fogyasztó nem feltétlenül jelenik meg fizikálisan a vásárlás helyszínén, mi lehet a szerepe a hagyományos értékesítőhálózatnak és értékesítőknek? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni a fogyasztóval? Mit kínálhatunk online, és mit offline?
Előadás
Román Gergely (Decathlon)
14:30 - 15:00
Design Sprint - gondold újra termékeidet/szolgáltatásaidat és egy megoldásban egyesítsd a felhasználói igényeket, az üzleti elvárásokat és az új technológiai lehetőségeket
bővebben
x A termékek és szolgáltatások ma már nehezen tudnak árban, anyagban és tudásban versenyezni. A piacvezetők élménytervezésbe fektetnek! A design gondolkodás munkavállalói élménytervező területté alakítja a HR-t, márkaélmény-tervező területté pedig a marketinget. Válts mindset-et minden területen és felületen (CX, UX, UI).
Előadás
Káli György (SD4Good)
15:00 - 15:30
Adatvezéreltség szervezeti és technikai kihívásai
bővebben
x Digitális adatok feldolgozása a döntéshozatalra - hogyan használjuk a rendelkezésünkre álló adathalmazt? Hogyan tudom a big datát felhasználni a tervezéshez? Hogyan segíti a marketingest a marketingautomatizáció az adathalmazok minőségi felhasználásában? Hogyan automatizáljuk marketing folyamatainkat? Hogyan mérjük jól a hatékonyságot? Hogyan gondolkodunk a mások számára is értékes adataink harmadik fél felé elérhetővé tételében? Hogyan tudja kihasználni ezeket a piac?
Páros előadás
Varju Lilla (Adevinta, Jófogás, Hasznaltauto.hu) | Magyarfalvi Éva (Adevinta, Jófogás, Hasznaltauto.hu)
15:30 - 16:00
Márkaépítési kihívások - amikor a tevékenységünk túlmutat a márkanevünkön - Taxify/Bolt rebrand
bővebben
x Nevet váltott a Taxify, Európa vezető utazásmegosztó szolgáltatása. Az új név: Bolt. A névváltás részleges arculatváltással is együtt járt. Ismerd meg, hogyan kell új márkanevet bevezetni, és mik ennek a lépései! Hogyan kell az egész rebrand folyamatot megtervezni és menedzselni? 
Előadás
Nyilas Anita (Bolt) | Dr. Papp-Váry Árpád (Budapesti Metropolitan Egyetem, MMSZ)
16:00 - 16:30
A felhasználóink működtetik cégünk marketing-motorját
bővebben
x Mi fűti leginkább a digitális marketing motorját? Hogyan érhetünk el több tudatosságot és elköteleződést? Melyek a legfontosabb csatornák? Fontos maga a tartalom? A Viber B2B szakértője ad választ a kérdésekre
Momchil Elenkov (Viber)
16:30 - 17:00
Nagy márkák hogyan építenek startupot, és milyen marketing kihívásokkal küzdenek az újonnan alapított startupok?
bővebben
x Hamarosan
Kerekasztal
Apró Anna (Oxo Holdings) | Buzinkay László (Cherrisk) | Fischer Péter (DriveNow Hungary) | Gosztonyi Csaba (Szabadszínész) | Lengyel Tamás (Szabadszínész)


Marketing Lokál a Szerencsejáték Zrt támogatásával
10:00 – 14:00 Topics for BRAND MARKETERs & CMOs
14:00 – 17:00 Topics for SMEs
Témák marketingeseknek és döntéshozóknak
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
10:00 - 10:30
Digital Roadmap
bővebben
x Milyen a márkád lenyomata az online térben? Hogyan jelent meg korábban, hogyan jelenik meg most? Kik a márkád digitális perszónái demográfiai, felhasználói tartalom és fogyasztási attitűdök alapján? Milyen célokat tűzz ki, és milyen fő fókuszokat határozzál meg a content előállítás során (Brand KPIs, Sales/Performance KPIs, Brandformance KPIs.)? Milyen üzenettel, tartalommal menj ki a digitális térbe? Hol vannak a tartalmi sinus csomók? Hogyan oszd szét a digitális költségvetést? Digitális marketing szerepe az integrált stratégiában - hogyan segít a Marketing Funnel az integrált tervezésben? Hogyan épül be a digital a Marketing Funnelbe? Mit értünk Web performance alatt, hogyan növelhető a webes teljesítmény?
Előadás
Kéri Gábor (Positive Adamsky)
10:30 - 11:00
Digital Toolbox Guide & KPIs
bővebben
x Milyen digitális eszközöket használjunk Branding-, Performance-, és Brandformance kampányok esetén? Pl. classic display, online videó, SEM, EDM, Branded Content, Social, Programmatic, AR/VR, chatbot, digitális OHH, stb.
Előadás
Erőss Csaba (Café Communications)
11:00 - 11:30
Media Planning & KPIs
bővebben
x Hogyan allokáljunk és tervezzünk a különböző online és offline csatornákkal? Milyen mérőszámokat vegyünk figyelembe a különböző kampányoknál? Lehet-e szakmai konszenzus, és egy közösen elfogadott módszertan, ami biztosítja a cross-platform kampányok mérését és összehasonlíthatóságát? Hogyan határozzam meg a KPI-okat? Mennyibe kerüljön egy átkattintás? Hogyan lehet jól belőni az optimális számokat? Ha nem jönnek a kampány során a számok, akkor mit lehet tenni? Hogyan mérhetőek a kampányok? Hogyan értelmezzem az ügynökségi kampány értékeléseket? 
Kerekasztal
Bognár Vera (Nestlé) | Dudás Gergely (R-Time) | Németh Iván (Ads Interactive) | Sopov István (Adaptive Media Sales House) | Szabó Edina (Omnicom Media Group) | Valu Róbert (Google Magyarország)
11:30 - 12:00
Briefing Guide & TOP Agency skills
bővebben
x Milyen a jó briefing, mik az elemei és a fő szabályai? Miért fontos a jó brief? A jó brief ismérvei a különböző ügynökségi típusokhoz, hogyan válasszunk ügynökséget? Milyen ügynökségi típusok léteznek? Hogyan alakítsuk ki az ügynökségi poolt? Melyek a legfontosabb ügynökségi skillek? Szubjektív vs. objektív döntéshozatal
Kerekasztal
Faludi Péter (Havas Group Hungary) | Megyer Örs (AdMirror Consulting Kft., MAKSZ) | Nagy Márton (Positive Adamsky) | Ritter Ádám (PanMedia Western) | Zorigt Batjin (HPS)
12:00 - 12:30
Az omnichannel és a multichannel stratégia
bővebben
x Melyek a működő omnichannel és multichannel megoldások? Mi a különbség közöttük (csatorna vs. ügyfél; mikroszegmentált és személyre szabott üzenetek, optimalizálás, stb.)? Milyen csatornákat használj a márkádra szabva, és hogyan használd ezeket?
Páros előadás
Gögge Tamás (Pattern Digital Consulting) | Fischer Kristóf (Pattern Digital Consulting)
12:30 - 13:00
ContentTech - Az ember a tartalom, az ember a jövő... (Recepttel!)
bővebben
x Tartalom, technológia, stratégia - hogyan használjuk a technológiát, és segítségével hogyan gyártsunk tartalmat? Hogyan hasznosítsuk a tartalmainkat, milyen stratégiai célok mentén? Mik a tartalomgyártás jövőjét meghatározó technológiai fejlesztések és lehetőségek?
Előadás
Fiala Borcsa (WMN.hu)
13:00 - 13:30
Unexpected Creativity
bővebben
x Hogyan érjük el a kéretlen kreatívitással a  WOW effektust? Hogyan érd el például szinesztéziával, meghökkentéssel, "helytelen" eszközhasználattal és esztétikával? Hogyan csinálj szakmai díjas kampányokat? Ismerd meg a kreatív agy működését!
Páros előadás
Vaszary Ádám (Positive Adamsky) | Puskás Marcell (PUSKAAS)
13:30 - 14:00
Challenger Thinking
bővebben
x Amikor a reklámzaj minden eddiginél nagyobb, mind az online, mind az offline térben az a legfontosabb, hogy a márkák - mind vállalati, mind személyes - merjenek változtatni, kockáztatni, fejleszteni, megújulni. A Challenger gondolkodás ebben segít. Hogyan váljunk Challenger-eké, hogyan ösztönözzük magunkat arra, hogy kilépjünk a komfortzónánkból?
Előadás
Yvonne Dederick (Grandioso)
Topics for SMEs
Témák gyakorlatorientált marketingeseknek és kkv döntéshozóknak
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
14:00 - 14:30
Értékesítés Google hirdetésekkel: merchant center és shopping hirdetések
bővebben
x Néhány hónapja megérkezett a magyar piacra is a régen várt Google Shopping Ads. Mik az első tapasztalatok, mire figyeljünk leginkább, ha még csak most kezdjük felfedezni ezt az új hirdetési lehetőséget?
Előadás
Geiger Tamás (JabJab Online Marketing)
14:30 - 15:00
Hasznos hirdetési újdonságok Instagramon és Facebookon
bővebben
x Az Instagram egyre divatosabb, a Facebook pedig egyre kevésbé trendi, de mégis tömegeket tudunk ott elérni. A hirdetési rendszer közös, de néha más megoldások működnek a különböző felületeken. Ezekről és az aktuális újdonságokról fog szólni az előadás.
Előadás
Klausz Melinda (kozossegi-media.com)
15:00 - 15:20
Adatvédelem és remarketing: aranybánya vagy csapda a GDPR után?
bővebben
x Sokan temették a remarketinget a GDPR bevezetésekor, pedig ha valaki jól készül fel az adatvédelmi oldalból, továbbra is hatékonyan tudja használni az egyik legjobb hirdetéscélzást.
Mire kell ehhez figyelni?  Adatvédelmi szakjogász válaszol.
Előadás
dr. Teker Orsolya (Liftup)
15:20 - 15:40
Hogyan tovább chatbotok?
bővebben
x A Messenger chatbotok 2016 óta vannak velünk, ígéretesek, és egyre több nagyvállalat is használja őket. A Facebook azonban minden évben újításokkal, szigorításokkal áll elő. Mik a legfontosabb változások, hogyan lehet hatékonyan használni ezt a platformot a folyamatosan változó körülmények közepette?
Előadás
Nagy Nikolett (Talk-A-bot)
15:40 - 16:00
Hírlevél: adatbázis építés és felhasználás hatékonyan
bővebben
x Sokszor temették már a hírlevél marketinget, pedig él és virul. Nézd meg mik azok a módszerek, amikkel még most is hatékonyan lehet adatbázist építeni, és amivel eredményesen lehet kiaknázni az e-mailben rejlő potenciált napjainkban!
Előadás
Szántai Tibor (Innonic Group Zrt.)
16:00 - 16:20
Analitika: mit kínál a Google és a Facebook az elemzéshez?
bővebben
x A Google Analytics a weboldal elemzés szinonímája lett, pedig más izgalmas versenyzők is a porondon vannak, például a nagy konkurens, a Facebook is remek analitikai megoldást kínál. Miben különbözik a két szereplő? Melyiket mire érdemes használni?
Előadás
Bay Áron (Reprise Digital)
16:20 - 16:40
Lesz még keresőoptimalizálás 2020-ban?
bővebben
x Nyilván lesz, de milyen? Linket kell építeni? Technikai módszerekre kell gondolni? A tartalom lesz a kulcs? Nézd meg a legfontosabb trendeket!
Előadás
Szesztay Péter (BP Digital)
16:40 - 17:00
Kapcsolat online és offline marketing között: kiterjesztett valóság
bővebben
x Az online és az offline világ között egyre inkább eltűnik a kapcsolat, ami részben a kiterjesztett valóságnak köszönhető. De mi ez, és hogyan tudja segíteni a marketinget és az értékesítést? Nézd meg gyakorlati példákon keresztül!
Előadás
Lévai Richárd (Liftup)
Marketing Lokál a Szerencsejáték Zrt támogatásával
10:00 – 14:00 Topics for BRAND MARKETERs & CMOs
14:00 – 17:00 Topics for SMEs
Témák marketingeseknek és döntéshozóknak
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
10:00 - 10:30
Digital Roadmap
bővebben
x Milyen a márkád lenyomata az online térben? Hogyan jelent meg korábban, hogyan jelenik meg most? Kik a márkád digitális perszónái demográfiai, felhasználói tartalom és fogyasztási attitűdök alapján? Milyen célokat tűzz ki, és milyen fő fókuszokat határozzál meg a content előállítás során (Brand KPIs, Sales/Performance KPIs, Brandformance KPIs.)? Milyen üzenettel, tartalommal menj ki a digitális térbe? Hol vannak a tartalmi sinus csomók? Hogyan oszd szét a digitális költségvetést? Digitális marketing szerepe az integrált stratégiában - hogyan segít a Marketing Funnel az integrált tervezésben? Hogyan épül be a digital a Marketing Funnelbe? Mit értünk Web performance alatt, hogyan növelhető a webes teljesítmény?
Előadás
Kéri Gábor (Positive Adamsky)
10:30 - 11:00
Digital Toolbox Guide & KPIs
bővebben
x Milyen digitális eszközöket használjunk Branding-, Performance-, és Brandformance kampányok esetén? Pl. classic display, online videó, SEM, EDM, Branded Content, Social, Programmatic, AR/VR, chatbot, digitális OHH, stb.
Előadás
Erőss Csaba (Café Communications)
11:00 - 11:30
Media Planning & KPIs
bővebben
x Hogyan allokáljunk és tervezzünk a különböző online és offline csatornákkal? Milyen mérőszámokat vegyünk figyelembe a különböző kampányoknál? Lehet-e szakmai konszenzus, és egy közösen elfogadott módszertan, ami biztosítja a cross-platform kampányok mérését és összehasonlíthatóságát? Hogyan határozzam meg a KPI-okat? Mennyibe kerüljön egy átkattintás? Hogyan lehet jól belőni az optimális számokat? Ha nem jönnek a kampány során a számok, akkor mit lehet tenni? Hogyan mérhetőek a kampányok? Hogyan értelmezzem az ügynökségi kampány értékeléseket? 
Kerekasztal
Bognár Vera (Nestlé) | Dudás Gergely (R-Time) | Németh Iván (Ads Interactive) | Sopov István (Adaptive Media Sales House) | Szabó Edina (Omnicom Media Group) | Valu Róbert (Google Magyarország)
11:30 - 12:00
Briefing Guide & TOP Agency skills
bővebben
x Milyen a jó briefing, mik az elemei és a fő szabályai? Miért fontos a jó brief? A jó brief ismérvei a különböző ügynökségi típusokhoz, hogyan válasszunk ügynökséget? Milyen ügynökségi típusok léteznek? Hogyan alakítsuk ki az ügynökségi poolt? Melyek a legfontosabb ügynökségi skillek? Szubjektív vs. objektív döntéshozatal
Kerekasztal
Faludi Péter (Havas Group Hungary) | Megyer Örs (AdMirror Consulting Kft., MAKSZ) | Nagy Márton (Positive Adamsky) | Ritter Ádám (PanMedia Western) | Zorigt Batjin (HPS)
12:00 - 12:30
Az omnichannel és a multichannel stratégia
bővebben
x Melyek a működő omnichannel és multichannel megoldások? Mi a különbség közöttük (csatorna vs. ügyfél; mikroszegmentált és személyre szabott üzenetek, optimalizálás, stb.)? Milyen csatornákat használj a márkádra szabva, és hogyan használd ezeket?
Páros előadás
Gögge Tamás (Pattern Digital Consulting) | Fischer Kristóf (Pattern Digital Consulting)
12:30 - 13:00
ContentTech - Az ember a tartalom, az ember a jövő... (Recepttel!)
bővebben
x Tartalom, technológia, stratégia - hogyan használjuk a technológiát, és segítségével hogyan gyártsunk tartalmat? Hogyan hasznosítsuk a tartalmainkat, milyen stratégiai célok mentén? Mik a tartalomgyártás jövőjét meghatározó technológiai fejlesztések és lehetőségek?
Előadás
Fiala Borcsa (WMN.hu)
13:00 - 13:30
Unexpected Creativity
bővebben
x Hogyan érjük el a kéretlen kreatívitással a  WOW effektust? Hogyan érd el például szinesztéziával, meghökkentéssel, "helytelen" eszközhasználattal és esztétikával? Hogyan csinálj szakmai díjas kampányokat? Ismerd meg a kreatív agy működését!
Páros előadás
Vaszary Ádám (Positive Adamsky) | Puskás Marcell (PUSKAAS)
13:30 - 14:00
Challenger Thinking
bővebben
x Amikor a reklámzaj minden eddiginél nagyobb, mind az online, mind az offline térben az a legfontosabb, hogy a márkák - mind vállalati, mind személyes - merjenek változtatni, kockáztatni, fejleszteni, megújulni. A Challenger gondolkodás ebben segít. Hogyan váljunk Challenger-eké, hogyan ösztönözzük magunkat arra, hogy kilépjünk a komfortzónánkból?
Előadás
Yvonne Dederick (Grandioso)
Topics for SMEs
Témák gyakorlatorientált marketingeseknek és kkv döntéshozóknak
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
14:00 - 14:30
Értékesítés Google hirdetésekkel: merchant center és shopping hirdetések
bővebben
x Néhány hónapja megérkezett a magyar piacra is a régen várt Google Shopping Ads. Mik az első tapasztalatok, mire figyeljünk leginkább, ha még csak most kezdjük felfedezni ezt az új hirdetési lehetőséget?
Előadás
Geiger Tamás (JabJab Online Marketing)
14:30 - 15:00
Hasznos hirdetési újdonságok Instagramon és Facebookon
bővebben
x Az Instagram egyre divatosabb, a Facebook pedig egyre kevésbé trendi, de mégis tömegeket tudunk ott elérni. A hirdetési rendszer közös, de néha más megoldások működnek a különböző felületeken. Ezekről és az aktuális újdonságokról fog szólni az előadás.
Előadás
Klausz Melinda (kozossegi-media.com)
15:00 - 15:20
Adatvédelem és remarketing: aranybánya vagy csapda a GDPR után?
bővebben
x Sokan temették a remarketinget a GDPR bevezetésekor, pedig ha valaki jól készül fel az adatvédelmi oldalból, továbbra is hatékonyan tudja használni az egyik legjobb hirdetéscélzást.
Mire kell ehhez figyelni?  Adatvédelmi szakjogász válaszol.
Előadás
dr. Teker Orsolya (Liftup)
15:20 - 15:40
Hogyan tovább chatbotok?
bővebben
x A Messenger chatbotok 2016 óta vannak velünk, ígéretesek, és egyre több nagyvállalat is használja őket. A Facebook azonban minden évben újításokkal, szigorításokkal áll elő. Mik a legfontosabb változások, hogyan lehet hatékonyan használni ezt a platformot a folyamatosan változó körülmények közepette?
Előadás
Nagy Nikolett (Talk-A-bot)
15:40 - 16:00
Hírlevél: adatbázis építés és felhasználás hatékonyan
bővebben
x Sokszor temették már a hírlevél marketinget, pedig él és virul. Nézd meg mik azok a módszerek, amikkel még most is hatékonyan lehet adatbázist építeni, és amivel eredményesen lehet kiaknázni az e-mailben rejlő potenciált napjainkban!
Előadás
Szántai Tibor (Innonic Group Zrt.)
16:00 - 16:20
Analitika: mit kínál a Google és a Facebook az elemzéshez?
bővebben
x A Google Analytics a weboldal elemzés szinonímája lett, pedig más izgalmas versenyzők is a porondon vannak, például a nagy konkurens, a Facebook is remek analitikai megoldást kínál. Miben különbözik a két szereplő? Melyiket mire érdemes használni?
Előadás
Bay Áron (Reprise Digital)
16:20 - 16:40
Lesz még keresőoptimalizálás 2020-ban?
bővebben
x Nyilván lesz, de milyen? Linket kell építeni? Technikai módszerekre kell gondolni? A tartalom lesz a kulcs? Nézd meg a legfontosabb trendeket!
Előadás
Szesztay Péter (BP Digital)
16:40 - 17:00
Kapcsolat online és offline marketing között: kiterjesztett valóság
bővebben
x Az online és az offline világ között egyre inkább eltűnik a kapcsolat, ami részben a kiterjesztett valóságnak köszönhető. De mi ez, és hogyan tudja segíteni a marketinget és az értékesítést? Nézd meg gyakorlati példákon keresztül!
Előadás
Lévai Richárd (Liftup)


Marketing Hall az RTL Klub támogatásával - Topics for CMOs & CEOs
Témák marketing-döntéshozóknak és vállalatvezetőknek
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
08:30 - 09:30
Érkezés/regisztráció
09:30 - 09:40
Moderátori köszöntő
Azurák Csaba (riporter, műsorvezető) | Simon Krisztián (MMonline, Brandmánia)
09:40 - 10:00
Top marketing prioritások 2020 – A marketing, értékesítés és ügyfélszolgáltatás konvergenciája
bővebben
x Amíg a marketingesek a jelen kérdésire adnak választ, fel kell készülniük a jövő kihívásaira is. Munkájuk mára kiterjedhet az ügyfélutak és ügyfélélmény teljeskörű menedzselésére egy vállalaton belül, így egyre nagyobb befolyással bírnak a hosszú távú üzleti stratégia alakulásra. Melyek a legfontosabb prioritások és trendek, amelyek formálják a szerepkört 2020-ban és az elkövetkező években? Milyen új területek konvergálnak be a CMO szerepkörbe cégen belül? Milyen új szakmai kompetenciák fejlesztése szükségesek ehhez a marketing területén?
Előadás
Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.)
10:00 - 10:30
Hogyan alakul át a marketing és a marketinges szerepe az automatizált jövőben?
bővebben
x Merre fejlődjön, és mihez értsen a jövő szakembere?
A digitalizáció korában hol van szerepe a kreativitásnak? Mi az, amit szervezeten belül kell tartani, és mi az, ami ügynökségi kompetencia?
Előadás
Hannes Wirnsberger (DDB Budapest) | Szabó Béla (Magyar Telekom)
10:30 - 11:00
Marketing és a digitalizáció kihívásai a CEO szemével
bővebben
x Digitális tech forradalom kellős közepén vagyunk. Egy CEO-nak mire kell most a legjobban figyelnie? Ha van egy képzelt mátrix a szemetek előtt, akkor ebben milyen most a marketing szerepe? Egyáltalán mennyire kell egy CEO-nak belelátnia a marketingesek feladatába? A céges hierachiában a marketingesek hol vannak most? Mennyire kell a márkára koncentrálni? Az elmúlt 20 évben olyan techcégek lettek a világ legértékesebb brandjei, akik előtte nem is nagyon léteztek. A régiek meg szép lassan hátrébb sorolódtak. Digitális cégek a digitális forradalom nyertesei?
Kerekasztal
Dr. Guller Zoltán (Magyar Turisztikai Ügynökség) | Kerekes Péter (Coca-Cola) | Noszek Péter (Nestlé Hungaria) | Palocsay Géza (Adevinta, Jófogás, Hasznaltauto.hu) | Várkonyi Balázs (Extreme Digital)
11:00 - 11:30
Márkaépítési és digitalizációs kihívások a CMO szemével
bővebben
x Márkahűség a jelenben hogyan lehet biztosított? Mi lehet a jó stratégia? Klasszikus márkák vs. private label?  Miért, milyen értékért fizet többet a fogyasztó? Milyen a jó árstratégia? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni és fenntartani a fogyasztóval? Hogyan és miben támogathatja a marketingvezetőt az automatizáció? Hogyan léphetünk ki magyar márkaként sikeresen a nemzetközi piacra? 
Kerekasztal
Fonay Gergely (Nemzeti Agrárgazdasági Kamara) | Horváth Gergő (Nissan) | Jákó Eszter (Magyar Villamos Művek) | Laczkó-Jónás Ivett (Berlin-Chemie) | Mérő Ádám (Coca-Cola) | van der Wildt Nikolett (Szentkirályi Magyarország)
11:30 - 12:00
B2B Trends for the contrarian marketer
bővebben
x Hear from LinkedIn on B2B Trends, a compilation of contrarian ideas in marketing that will give you a significant edge over your competition, if you’re brave enough to reject consensus opinion. Angol nyelvű előadás.
Előadás
Sepideh Dundon (LinkedIn London)
12:00 - 12:30
TOP 50 legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezető
bővebben
x A Marketing & Média és a Magyar Marketing Szövetség közös díjátadója: TOP 50 legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezető 2019
Díjátadó
12:30 - 13:00
Face to face - középpontban a kérdés, hogyan mérhető jól egy ügynökség teljesítménye, valamint milyen a mindkét fél által jónak ítélt tenderkiírás- és folyamat?
bővebben
x Marketingvezető kontra ügynökségi vezető: egy hajóban evezünk? Hogyan mérhető jól az ügynökség teljesítménye: KPI vs. KPP? Elfogadja-e ezeket a mérőszámokat az ügynökségi oldal? Léteznek-e működő modellek és tartós megbízó-ügynökség kapcsolat? Milyen az eredményes tenderkiírás? A tendereztetés során született ügynökségi koncepciók szellemi tulajdona kit illet meg?
CMO - Agency match
Horváth Magyary Nóra (K&H Bank) | Novák Péter (Dentsu Aegis Network)
13:00 - 13:30
Face to face - középpontban a kérdés, hogy melyek egy adott piac leghatékonyabb marketingkommunikációs eszközei?
bővebben
x Lehet-e több jó marketing megoldás azonos piacon? Meddig lehet "hadititok" a marketingstratégia azonos piacon? Lehet / meddig lehet azonos célcsoportot azonos módszerekkel befolyásolni? Mit várhatunk az azonos, és mit a különböző marketingtaktikától és marketingkommunikációs eszközöktől?  
Mérő Ádám (Coca-Cola) | van der Wildt Nikolett (Szentkirályi Magyarország)
13:30 - 14:00
Face to face - középpontban a kérdés, hogyan járul hozzá a vállalati értékteremtéshez a marketing, és miben a kereskedelmi terület?
bővebben
x Marketingvezető kontra értékesítési vezető: hol van jó helyen a szervezetben a marketing? A sales terület elkülönülhet-e a marketing területtől? Vannak-e, lehetnek-e közös feladatok? Közös-e a két terület teljesítmény elvárása? Léteznek-e működő modellek?
CMO - CCO match
Takács Ákos (Red Bull) | Merkler Edit (Red Bull)
14:00 - 14:30
Digitalizáció hatása a fogyasztói döntésekre, értékesítési formákra és csatornákra: hol és hogyan vásárol a fogyasztó?
bővebben
x Ma, amikor a fogyasztó nem feltétlenül jelenik meg fizikálisan a vásárlás helyszínén, mi lehet a szerepe a hagyományos értékesítőhálózatnak és értékesítőknek? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni a fogyasztóval? Mit kínálhatunk online, és mit offline?
Előadás
Román Gergely (Decathlon)
14:30 - 15:00
Design Sprint - gondold újra termékeidet/szolgáltatásaidat és egy megoldásban egyesítsd a felhasználói igényeket, az üzleti elvárásokat és az új technológiai lehetőségeket
bővebben
x A termékek és szolgáltatások ma már nehezen tudnak árban, anyagban és tudásban versenyezni. A piacvezetők élménytervezésbe fektetnek! A design gondolkodás munkavállalói élménytervező területté alakítja a HR-t, márkaélmény-tervező területté pedig a marketinget. Válts mindset-et minden területen és felületen (CX, UX, UI).
Előadás
Káli György (SD4Good)
15:00 - 15:30
Adatvezéreltség szervezeti és technikai kihívásai
bővebben
x Digitális adatok feldolgozása a döntéshozatalra - hogyan használjuk a rendelkezésünkre álló adathalmazt? Hogyan tudom a big datát felhasználni a tervezéshez? Hogyan segíti a marketingest a marketingautomatizáció az adathalmazok minőségi felhasználásában? Hogyan automatizáljuk marketing folyamatainkat? Hogyan mérjük jól a hatékonyságot? Hogyan gondolkodunk a mások számára is értékes adataink harmadik fél felé elérhetővé tételében? Hogyan tudja kihasználni ezeket a piac?
Páros előadás
Varju Lilla (Adevinta, Jófogás, Hasznaltauto.hu) | Magyarfalvi Éva (Adevinta, Jófogás, Hasznaltauto.hu)
15:30 - 16:00
Márkaépítési kihívások - amikor a tevékenységünk túlmutat a márkanevünkön - Taxify/Bolt rebrand
bővebben
x Nevet váltott a Taxify, Európa vezető utazásmegosztó szolgáltatása. Az új név: Bolt. A névváltás részleges arculatváltással is együtt járt. Ismerd meg, hogyan kell új márkanevet bevezetni, és mik ennek a lépései! Hogyan kell az egész rebrand folyamatot megtervezni és menedzselni? 
Előadás
Nyilas Anita (Bolt) | Dr. Papp-Váry Árpád (Budapesti Metropolitan Egyetem, MMSZ)
16:00 - 16:30
A felhasználóink működtetik cégünk marketing-motorját
bővebben
x Mi fűti leginkább a digitális marketing motorját? Hogyan érhetünk el több tudatosságot és elköteleződést? Melyek a legfontosabb csatornák? Fontos maga a tartalom? A Viber B2B szakértője ad választ a kérdésekre
Momchil Elenkov (Viber)
16:30 - 17:00
Nagy márkák hogyan építenek startupot, és milyen marketing kihívásokkal küzdenek az újonnan alapított startupok?
bővebben
x Hamarosan
Kerekasztal
Apró Anna (Oxo Holdings) | Buzinkay László (Cherrisk) | Fischer Péter (DriveNow Hungary) | Gosztonyi Csaba (Szabadszínész) | Lengyel Tamás (Szabadszínész)
Marketing Safari
A Marketing Summit nulladik napján, szeptember 11-én tizenhárom különböző témában, Budapest tizenhárom különböző helyszínén várja látogatóit a Marketing Safari. Az érdeklődők a programban részt vevő cégek/márkák meetup és workshop eseményein ismerkedhetnek meg a számukra érdekes szakterületekkel, témákkal, elsősorban a digitális marketing és a reklámügynökségi világ ismert és elismert szereplőinek a segítségével.
Az események helyszínét és a pontos leírását a bővebben részben olvashatod.
Ezek a programok deluxe jeggyel érhetőek el és regisztrációhoz kötöttek.

A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
FUTURE OF MARKETING journey
10:00 - 12:00
Unexpected Creativity – Hogyan teremts vállalkozásodnak/márkádnak USP-t a kreativitással? - WORKSHOP
bővebben
x
Kreatív történetek onnan, ahonnan te sem várnád! Ismerkedj meg akár klasszikus szakmák vagy termékek történetével, amik egy-egy kreatív ötlet segítségével újították meg saját piacukat és teremtettek új kategóriát maguknak.
Mottó: nem csak a marketingben van kreativitás.
további részletek: safari.adamsky.hu

10:00 - 10:25 Érkezés/regisztráció
10:25 - 10:35 Moderátori köszöntő
10:35 - 11:00 A pozitív szemléletű életmód elérése
Kovács Kitti (MindMill) - Pivarcsi Dorina (MindMill)
11:05 - 11:50 Gondolkodj fordítva!
Ivánka Iván (HubHub Budapest) - Nagy Zsolt (Forbes) - Tenner Benjámin (Konyhakör)

Helyszín: HUBHUB (1061, Budapest, Király u. 26.)
Az esemény házigazdája: Positive Adamsky | Moderátor: Vaszary Ádám (Adamsky, managing partner) | Ivánka Iván (HubHub Budapest) | Kovács Kitti (MindMill) | Nagy Zsolt (Forbes) | Pivarcsi Dorina (MindMill) | Tenner Benjamin (Konyhakör)
15:00 - 17:00
Milyen lesz a jövő marketingese? - WORKSHOP
bővebben
x Állítsd össze, hogy mik lesznek a jövő marketingeseinek fő kihívásai. Kutasd a választ arra is, hogy hol és milyen eszközökkel, milyen körülmények között dolgoznak majd a marketing szakemberek a jövőben. Mindebben egy workshop segíthet téged, amelyen a Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai is részt vesznek.  

Program:
14.45 - 15.00 - Regisztráció
15.00 - 15.15 - Networking
15.15 - 15.20 - Megnyitó – Katona Norbert, MMSZ Marketing Döntéshozók Klubja 
15.20 - 15.30 - Téma felvezetés – Mutschler Ágnes, Nestlé, Head of Consumer Insight and Marketing Services
15.30 - 15.45 - Marketing Döntéshozók Klubja – Marketing vezetők téma felvezetése
15.45 - 16.25 - Csapatmunka
16.25 - 16.45 - Csapatmunka eredményének megosztása, prezentálása
16.45 - 16.55 - Marketing Döntéshozók Klubja - visszajelzés
16.55 - 17.00 -Lezárás – Kantona Norbert és Mutschler Ágnes
17.00 - Networking

Helyszín: Nestlé Hungária (FÉSZEK, 3. Emelet, Budapest, Lechner Ödön fasor 7.)
Az esemény házigazdája: Nestlé | Előadók: Mutschler Ágnes (Nestlé), Katona Norbert (MMSZ Marketing Döntéshozók Klubja)
18:00 - 20:00
Vissza a marketingjövőbe! Időtálló marketing vastörvények az új technológia korában - MEETUP
bővebben
x Ma már a marketing egyben digitális marketinget jelent. Nemcsak a jövőben, hanem a jelenben is. A reklámtorta alapján itthon is erre az eszközre költik a legtöbb pénzt, ez fejlődik a leggyorsabban. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) közös rendezvénye kitér arra, hogy a technológiai változások miként hatnak az egyes szektorokra, a fogyasztókra és tágabban az egész planétára.
https://xpert.metu.hu/marketingsummit

Program:
Digitális transzformáció
Ma már elengedhetetlen az adatvezérelt digitális megoldások használata. A digitalizáció lépései és folyamatai azonban szektoronként különbözőek lehetnek. Hogyan változtatta meg a technológia az egyes piacok működését?
A témában a Republic Group Head of Digital szakembere tart előadást. 
Előadó: Oláh Alexandra ( Head of Digital, Republic Group)

Felhasználó központú marketing
Minden marketing megoldás a felhasználók jobb kiszolgálását célozza, napi szinten látjuk új marketing szoftverek, akár új marketing csatornák megjelenését. Mik 2019 legújabb marketing trendjei? Melyek működnek is ezek közül? Mire számíthatunk a jövőben? A BP Digital SEO ügynökség ügyvezetője, a METU óraadója ezekre a kérdésekre ad választ előadásában.
Előadó: Szesztay Péter (Ceo & Co-founder, BP Digital, METU)

Közösségi média a közösség érdekében
Hogyan lehet jól használni a közösségi média eszközeit a társadalmi felelősségvállalás (CSR) érdekében? Az adományozás és a zöldnek tűnés már kevés, a potenciális fogyasztók és munkavállalók többre vágynak. Ha egy márka egy olyan ügy mellé áll, ami a célközönségének is fontos, sok digitális aktivistából álló közösséget tud kialakítani maga körül. Vajon miért kampányol az IKEA azért, hogy kevesebbet vásároljunk és miért működnek a "műanyagmentes július"-jellegű kampányok?
Előadó: Dr. Lukács Rita (Főiskolai docens, METU)

Helyszín: Metropolitan Egyetem (1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 1-9.)
Az esemény házigazdája: Budapesti Metropolitan Egyetem | Moderátor: Papp-Váry Árpád (Budapesti Metropolitan Egyetem – Magyar Marketing Szövetség)
DIGITAL MARKETING TOOLBOX journey
15:00 - 17:00
Sales, ügyfélszolgálat, marketing, fizetés, foglalás vagy mindezek egyszerre. Legyen saját chatbotod 2 óra alatt! - WORKSHOP
bővebben
x Egy gyakorlati foglalkozáson bemutatjuk mi mindenre képes egy chatbot, és az esettanulmányok mellett mindenki elkészítheti a saját botját!

Helyszín: Extreme Net Kommunikációs Ügynökség ( 1034 Budapest, Tímár utca 20. II. emelet )
Az esemény házigazdája: Extreme Net Kommunikációs Ügynökség | Előadó: Dúró Ákos (fejlesztési vezető)
17:30 - 19:00
Marketing masterminds: Automatizáció, mérések, lead nurturing, marketing eszköztár - MEETUP
bővebben
x A perszonalizált felhasználói élmény digitálisan már teljes mértékben megvalósítható. Az előadásban arról lesz szó, mi az a folyamat, amin keresztül kell menni ahhoz, hogy marketing automatizált honlapot építs.

Program:
Hogyan érdemes bevezetni egy marketing automatizált honlapot - Bonyhádi Gábor, Codecool, CMO
Marketing armory" avagy hogy válasszuk ki a megfelelő eszközöket. - Szántó András, Codecool, marketing manager
Az automatizáció szerepe a lead nurturing-ben - Farkas Zsolt, 7digits, CEO
Mit mondanak a különböző mérési módszertanok számunkra: CLV, Churn, Time to customer - Lakinger József, Greengo, CMO

Helyszín: Codecool (1065 Budapest, Nagymező u. 44.)
Az esemény házigazdája: Codecool | Előadó: Bonyhádi Gábor (CMO)
15:00 - 16:30
Megtérülő tartalommarketing - WORKSHOP
bővebben
x Futószalagon készülő cikkek, esettanulmányok, podcastok és videók. A tartalomgyártás mára trend lett, de a tartalommarketing megtérüléséről kevesebb szó esik. Hogyan használjon egy webshop, egy fogászat vagy épp egy startup tartalommarketing technikákat, ha a brandépítés mellett a ROI is fontos? A BP Digital SEO ügynökség workshopja valóban működő, gyakorlatban is alkalmazható tartalommarketing technikákról szól.

Helyszín: BP Digital (1095 Budapest, Vámház krt. 11.)
Az esemény házigazdája: BPdigital | Előadó: Híres Norbert (SEO szakértő)
10:00 - 13:00
Márkaépítés? Csak egy jó sztori kell! - INTERAKTÍV WORKSHOP
bővebben
x A Kaméleon Reklám, az Inspira Research és a Magyar Marketing Szövetség Agrár és Élelmiszermarketing Tagozata bemutatja:
Case study-k bemutatása ügynökség és ügyfél oldalról

A program menete:
  9:00 - 10:00     Érkezés, regisztráció
10:00 - 12:00     20 perces előadások márkaépítés témakörben
                             Viwa vitaminvíz -  Kaszás Attila (Viwa Víz)
                             Inspira Research - Dörnyei Otília (Inspira Research)
                            Toman diet - Tomán Szabina (Toman diet)
                            Kaméleon design - Szabó Károly (Kaméleon Reklám)
12:30-13:00      Kerekasztal-beszélgetés Interaktív kerekasztal beszélgetés (moderátor: Ács Dóra / Store insider)

Helyszín: Inspira research (1061 Bp.,Anker köz 2-4)
Az esemény házigazdája: A Kaméleon Reklám, az Inspira Research és a Magyar Marketing Szövetség Agrár és Élelmiszermarketing Tagozata
CONTENT CREATION journey
13:00 - 15:00
Sport hatása a munkaerő lojalitásra - Új eszköz a HR marketingben - MEETUP
bővebben
x Hogyan vonjuk be a kollégák kapcsolatait és tegyük lojálissá a munkavállalókat? Hogyan motiváljunk sporttal? Streszoldás, közösség építés, kapcsolatok bevonása és rengeteg adat, ami előre jelez akár egy munkahelyváltást is.

Helyszín: Helyszín: Extreme Net Kommunikációs Ügynökség (1034 Budapest, Tímár utca 20. II. emelet )
Az esemény házigazdája: Extreme Net Kommunikációs Ügynökség | Előadó: Kovács Enikő (pszichológus, termék referens)