Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketingsummit.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Tudjon meg többet…
Rendben
Nem fogadom el
Influencer Festival Közönségtalálkozó Influencer Festival szeptember 13.
van der Wildt Nikolett
Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz
Marketingigazgató

Lassan 18 éve dolgozik az FMCG szektorban marketingesként, a ranglétra összes lépcsőfokát végig-járta és főleg hazai márkákon volt szerencséje dolgozni. Jelenleg a Szentkirályi-Kékkúti marketingigazgatójaként egy teljes ásványvíz-portfólió építéséért felel. Magyarország ásványvíz nagyhatalom, az ő feladatuk pedig ennek a pozíciónak megőrzése és megerősítése. Az ásványvíz az egyik utolsó olyan élelmiszer, ami változatlan formában, adalékanyagok és emberi kéz érintése nélkül kerül a fogyasztókhoz. Az egészséges életmód népszerűbbé válásával pedig a globális piac is folyamatos növekszik. Nikolett tagja a brüsszeli központú EFBW (European Federation of Bottled Water) kommunikációs bizottságának, ahol az iparágat érintő fontosabb kommunikációs kérdésekkel foglalkoznak, ilyen kiemelt téma például a PET palackok újra-hasznosításának elősegítése, amely jelenleg az iparág legnagyobb kihívását jelenti.

Egy kilencéves kislánya van és hiszi, hogy a munka és a magánélet összeegyeztethető, a gyerekkel töltött időre pedig feltöltődésként tekint. Ha viszont nagyon intenzív kikapcsolódásra vágyik, akkor inkább futni megy, vagy egy sci-fi könyvvel a kezebén lazít. TV-ben csak reklámot néz, azt viszont mindig.