Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketingsummit.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Tudjon meg többet…
Rendben
Nem fogadom el
Influencer Festival Közönségtalálkozó Influencer Festival szeptember 13.
Bognár Vera
Nestlé
Digital & Media Manager

Nestlé Digital & Marketing Managereként fő feladata az Offline és Online médiatervezés és vásárlás irányítása és felügyelete, a márkák segítése stratégiai és taktikai kérdésekben, valamint a digitális kompetenciák fejlesztése.
Aktív szervezője volt a MAKSZ és az IAB közösen indított képzéseinek, 2015-től közel 4 éven át vezette az IAB Oktatási Munkacsoportját. Meghívott előadó Digitális tematikában a Corvinus és a Budapesti Gazdasági Egyetemen, valamint a Budapesti Műszaki Egyetemen.
Vera pályafutását a telekommunikációs szektorban kezdte, nyolc éven át főként IVR és Mobil szolgáltatásokkal foglalkozott, mint a TeleMedia Interaktív Szolgáltatások marketing menedzsere.
2006-ban a Mediaedge: CIA (mai Wavemaker) interaktív csapatához került és a mobil terület mellett megismerkedett az internetes média világával is. 2007 végén csatlakozott az OMD-hez, ahol olyan ügyfeleken dolgozott, mint például a Vodafone, amely mobil hirdetési felületeinek bevezetésében aktívan részt vett. Az ügyfelek teljeskörű digitális stratégiájának megalkotása mellett 2011. májusától mobile media strategist-ként a mobil hirdetési és mobil marketing terület fejlesztéséért volt felelős.
2012. áprilisában digitális vezetőként MediaCom Magyarországhoz igazolt, így a mobil területen túl újból a digitális média teljes spektrumával foglalkozott. A tervezők digitális integrációját követően új feladata a tervezők tudásának folyamatos fejlesztése mellett egy új terület, a Media Beyond Advertising szolgáltatás bevezetése lett, illetve ezt követően egy Tervezői csapatot vezetett, amely már minden médiatípust lefedett.
2016. novemberétől több mint 2 éven keresztül a Havas Média Digital Directorként tevékenykedett, ahol a digitális struktúra átalakításáért és valamennyi digitális terület stratégiai és taktikai tervezéséért volt felelős a display tervezéstől a mobilon, közösségi médián és a programozott vásárláson keresztül egészen az adatvezérelt megoldásokig.
2019. áprilisában a Nestléhez csatlakozva több mint egy évtizednyi ügynökségi tapasztalatot szerezve visszatért a megbízói oldalra.