Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketingsummit.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Tudjon meg többet…
Rendben
Nem fogadom el
Influencer Festival Közönségtalálkozó Influencer Festival szeptember 13.
Program
szeptember 12.
09:00-16:30
NagyHall - Topics for CMOs & CEOs
Témák marketing-döntéshozóknak és vállalatvezetőknek
Előadók felkérés alatt. Előadók bejelentése július 12-től
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
08:00 - 09:00
Érkezés/regisztráció
09:00 - 09:10
Moderátori köszöntő
09:10 - 09:30
Marketing szerepe ma a szervezetekben: sales vagy marketing?
bővebben
x Mi a feladat, hol a határ, merre fejlődjön a szervezet? Vajon a digitális és a fizikai ügyfélélmény együttes igénye esetén a marketing átveszi a sales szerepét?
Előadás
09:30 - 10:00
Hogyan alakul át a marketing és a marketinges szerepe az automatizált jövőben?
bővebben
x Merre fejlődjön, és mihez értsen a jövő szakembere?
A digitalizáció korában hol van szerepe a kreativitásnak? Mi az, amit szervezeten belül kell tartani, és mi az, ami ügynökségi kompetencia?
Előadás
10:00 - 10:30
Hogyan szerezzük meg, és még inkább hogyan tartsuk meg a szaktudást a (marketing) szervezetben?
bővebben
x Munkáltatói márkaépítési kihívások - hogyan kezeljük a kiégést, az elvándorlást, hogyan szerezzünk szaktudást? Honnan lesz marketinges utánpótlás? Hogyan találjuk meg a tehetségeket? Hogyan adjunk munkavállalói élményt?
Előadás
10:30 - 11:00
Marketing és a digitalizáció kihívásai a CEO szemével
bővebben
x Hamarosan...
Kerekasztal
11:00 - 11:30
Márkaépítési és digitalizációs kihívások a CMO szemével
bővebben
x Márkahűség a jelenben hogyan lehet biztosított? Mi lehet a jó stratégia? Klasszikus márkák vs. private label?  Miért, milyen értékért fizet többet a fogyasztó? Milyen a jó árstratégia? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni és fenntartani a fogyasztóval? Hogyan és miben támogathatja a marketingvezetőt az automatizáció? Hogyan léphetünk ki magyar márkaként sikeresen a nemzetközi piacra? 
Kerekasztal
11:30 - 12:00
Stratégiai márkaépítési kihívások - a Marketing Döntéshozók Klubjának kerekasztal-beszélgetése
bővebben
x Mit várnak a márkáktól az új generációk? Milyen élményt nyújthatnak számukra a márkák, és hogyan? Hogyan építhetünk márkát a célcsoportok passzivitása, esetleges érdektelensége esetén? Mire, mikor és hogyan alkalmas a fogyasztók edukációja, mint eszköz? Ennek milyen eredményes példáit ismerjük? Hogyan csinálhatunk hasznos, mérhető és eredményes CSR kampányokat?
Kerekasztal
12:00 - 12:30
TOP 50 legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezető
bővebben
x A Marketing & Média és a Magyar Marketing Szövetség közös díjátadója: TOP 50 legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezető 2019
Díjátadó
12:30 - 13:00
Face to face - középpontban a kérdés, hogyan járul hozzá a vállalati értékteremtéshez a marketing, és miben a kereskedelmi terület?
bővebben
x Marketingvezető kontra értékesítési vezető: hol van jó helyen a szervezetben a marketing? A sales terület elkülönülhet-e a marketing területtől? Vannak-e, lehetnek-e közös feladatok? Közös-e a két terület teljesítmény elvárása? Léteznek-e működő modellek?
CMO - CCO match
13:00 - 13:30
Face to face - középpontban a kérdés, hogy melyek egy adott piac leghatékonyabb marketingeszközei?
bővebben
x Marketingvezető kontra marketingvezető: lehet-e több jó marketing megoldás azonos piacon? Meddig lehet "hadititok" a marketingstratégia azonos piacon? Lehet / meddig lehet azonos célcsoportot azonos módszerekkel befolyásolni? Mit várhatunk az azonos, és mit a különböző marketingtaktikától és eszközöktől?  
CMO - CMO match
13:30 - 14:00
Face to face - középpontban a kérdés, hogyan mérhető jól egy ügynökség teljesítménye, valamint milyen a mindkét fél által jónak ítélt tenderkiírás- és folyamat?
bővebben
x Marketingvezető kontra ügynökségi vezető: egy hajóban evezünk? Hogyan mérhető jól az ügynökség teljesítménye: KPI vs. KPP? Elfogadja-e ezeket a mérőszámokat az ügynökségi oldal? Léteznek-e működő modellek és tartós megbízó-ügynökség kapcsolat? Milyen az eredményes tenderkiírás? A tendereztetés során született ügynökségi koncepciók szellemi tulajdona kit illet meg?
CMO - Agency match
14:00 - 14:30
Digitalizáció hatása a fogyasztói döntésekre, értékesítési formákra és csatornákra: hol és hogyan vásárol a fogyasztó?
bővebben
x Ma, amikor a fogyasztó nem feltétlenül jelenik meg fizikálisan a vásárlás helyszínén, mi lehet a szerepe a hagyományos értékesítőhálózatnak és értékesítőknek? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni a fogyasztóval? Mit kínálhatunk online, és mit offline?
Előadás
14:30 - 15:00
Design sprint - gondold újra termékeidet/szolgáltatásaidat és egy megoldásban egyesítsd a felhasználói igényeket és az új technológiai lehetőségeket
bővebben
x A termékek és szolgáltatások ma már nem tudnak árban, anyagban és tudásban versenyezni.
A piacvezetők élménytervezésbe fektetnek! A design gondolkodás munkavállalói élménytervező területté alakítja a HR-t, márkaélmény-tervező területté pedig a marketinget. Válts mindset-et minden területen és felületen (CX, UX, UI)
Előadás
15:00 - 15:30
Adatvezéreltség szervezeti és technikai kihívásai
bővebben
x Digitális adatok feldolgozása a döntéshozatalra - hogyan használjuk a rendelkezésünkre álló adathalmazt? Hogyan tudom a big datát felhasználni a tervezéshez? Hogyan segíti a marketingest a marketingautomatizáció az adathalmazok minőségi felhasználásában? Hogyan automatizáljuk marketing folyamatainkat? Hogyan tervezzünk reklámblokkolókat kikerülő médiamixet? Hogyan mérjük jól a hatékonyságot?
Előadás
15:30 - 16:00
Márkaépítési kihívások - amikor a tevékenységünk túlmutat a márkanevünkön - Taxify rebrand
bővebben
x Nevet váltott a Taxify, Európa vezető utazásmegosztó szolgáltatása. Az új név: Bolt. A névváltás részleges arculatváltással is együtt járt. Ismerd meg, hogyan kell új márkanevet bevezetni, és mik ennek a lépései! Hogyan kell az egész rebrand folyamatot megtervezni és menedzselni? 
Előadás
16:00 - 16:30
Nagy márkák hogyan építenek startupot, és milyen marketing kihívásokkal küzdenek az újonnan alapított startupok?
bővebben
x Hamarosan
Kerekasztal
17:30 - 21:00
Influencer Festival közönségtalálkozó
21:00 - 02:00
VIP Party


KisHall
10:00 – 14:00 Topics for BRAND MARKETERs & CMOs
14:00 – 17:00 Topics for SMEs
Témák marketingeseknek és döntéshozóknak
Előadók felkérés alatt. Előadók bejelentése július 12-től
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
10:00 - 10:30
Digital Roadmap
bővebben
x Milyen a márkád lenyomata az online térben? Hogyan jelent meg korábban, hogyan jelenik meg most? Kik a márkád digitális perszónái demográfiai, felhasználói tartalom és fogyasztási attitüdők alapján? Milyen célokat tűzz ki, és milyen fő fókuszokat határozzál meg a content előállítás során (Brand KPIs, Sales/Performance KPIs, Brandformance KPIs.)? Milyen üzenettel, tartalommal menj ki a digitális térbe? Hol vannak a tartalmi sinus csomók? Hogyan oszd szét a digitális költségvetést? Digitális marketing szerepe az integrált stratégiában - hogyan segít a Marketing Funnel az integrált tervezésben? Hogyan épül be a digital a Marketing Funnelbe? Mit értünk Web performance alatt, hogyan növelhető a webes teljesítmény?
Előadás
10:30 - 11:00
Digital Toolbox Guide & KPIs
bővebben
x Milyen digitális eszközöket használjunk Branding-, Performance-, és Common-Brandformance kampányok esetén? Pl. classic display, online videó, SEM, EDM, Branded Content, Social, Programmatic, AR/VR, chatbot, digitális OHH, stb. 
Előadás
11:00 - 11:30
Media Planning & KPIs
bővebben
x Hogyan allokáljunk és tervezzünk a különböző online és offline csatornákkal? Milyen mérőszámokat vegyünk figyelembe a különböző kampányoknál? Lehet-e szakmai konszenzus, és egy közösen elfogadott módszertan, ami biztosítja a cross-platform kampányok mérését és összehasonlíthatóságát? Hogyan határozzam meg a KPI-okat? Mennyibe kerüljön egy átkattintás? Hogyan lehet jól belőni az optimális számokat? Ha nem jönnek a kampány során a számok, akkor mit lehet tenni? Hogyan mérhetőek a kampányok? Hogyan értelmezzem az ügynökségi kampány értékeléseket? 
Kerekasztal
11:30 - 12:00
Briefing Guide & TOP Agency skills
bővebben
x Milyen a jó briefing, mik az elemei és a fő szabályai? Miért fontos a jó brief? A jó brief ismérvei a különböző ügynökségi típusokhoz, hogyan válasszunk ügynökséget? Milyen ügynökségi típusok léteznek? Hogyan alakítsuk ki az ügynökségi poolt? Melyek a legfontosabb ügynökségi skillek? Szubjektív vs. objektív döntéshozatal
Kerekasztal
12:00 - 12:30
Az omnichannel és a multichannel stratégia
bővebben
x Melyek a működő omnichannel és multichannel megoldások? Mi a különbség  közöttük (csatorna vs. ügyfél; egyéni és egyesített üzenetek, optimalizálás, stb.)? Milyen csatornákat használj a márkádra szabva, és hogyan használd ezeket?
Előadás
12:30 - 13:00
ContentTech - mi a tartalomgyártás jövője?
bővebben
x Tartalom, technológia, stratégia - hogyan használjuk a technológiát, és segítségével hogyan gyártsunk tartalmat? Hogyan hasznosítsuk a tartalmainkat, milyen stratégiai célok mentén? Mik a tartalomgyártás jövőjét meghatározó technológiai fejlesztések és lehetőségek?
Előadás
13:00 - 13:30
Unexpected Creativity
bővebben
x Hogyan érjük el a kéretlen kreatívitással a  WOW effektust? Hogyan érd el például szinesztéziával, meghökkentéssel, "helytelen" eszközhasználattal és esztétikával? Hogyan csinálj szakmai díjas kampányokat? Ismerd meg a kreatív agy működését!
Előadás
13:30 - 14:00
Challenger Thinking
bővebben
x Amikor a reklámzaj minden eddiginél nagyobb, mind az online, mind az offline térben az a legfontosabb, hogy a márkák merjenek változtatni, kockáztatni, fejleszteni, megújulni. A Challenger gondolkodás ebben segít. Hogyan váljunk Challenger-eké, hogyan ösztönözzük magunkat arra, hogy kilépjünk a komfortzónánkból?
Előadás
Topics for SMEs
Témák gyakorlatorientált marketingeseknek és kkv döntéshozóknak
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
14:00 - 14:30
Értékesítés Google hirdetésekkel: shopping és további újdonságok
bővebben
x Néhány hónapja megérkezett a magyar piacra is a régen várt Google Shopping. Mik az első tapasztalatok, és milyen más hirdetési újdonságokkal segíti a Google a cégeket?
Előadás
14:30 - 15:00
Hasznos hirdetési újdonságok Instagramon és Facebookon
bővebben
x Az Instagram egyre divatosabb, a Facebook pedig egyre kevésbé trendi, de mégis tömegeket tudunk ott elérni. A hirdetési rendszer közös, de néha más megoldások működnek a különböző felületeken. Ezekről és az aktuális újdonságokról fog szólni az előadás.
Előadás
15:00 - 15:20
Adatvédelem és remarketing: aranybánya vagy csapda a GDPR után?
bővebben
x Sokan temették a remarketinget a GDPR bevezetésekor, pedig ha valaki jól készül fel az adatvédelmi oldalból, továbbra is hatékonyan tudja használni az egyik legjobb hirdetéscélzást.
Mire kell ehhez figyelni?  Adatvédelmi szakjogász válaszol.
Előadás
15:20 - 15:40
Hogyan tovább chatbotok?
bővebben
x A Messenger chatbotok csak pár éve vannak velünk, ígéretesek, de kevesen használják. A Facebook pedig közben folyamatosan szigorít. Mik a legfontosabb változások, hogyan lehet hatékonyan használni ezt a platformot a szigorítások közepette?
Előadás
15:40 - 16:00
Hírlevél: adatbázis építés és felhasználás hatékonyan
bővebben
x Sokszor temették már a hírlevél marketinget, pedig él és virul. Nézd meg mik azok a módszerek, amikkel még most is hatékonyan lehet adatbázist építeni, és amivel eredményesen lehet kiaknázni az e-mailben rejlő potenciált napjainkban!
Előadás
16:00 - 16:20
Analitika: mit kínál a Google és a Facebook az elemzéshez?
bővebben
x A Google Analytics a weboldal elemzés szinonímája lett, pedig más izgalmas versenyzők is a porondon vannak, például a nagy konkurens, a Facebook is remek analitikai megoldást kínál. Miben különbözik a két szereplő? Melyiket mire érdemes használni?
Előadás
16:20 - 16:40
Lesz még keresőoptimalizálás 2020-ban?
bővebben
x Nyilván lesz, de milyen? Linket kell építeni? Technikai módszerekre kell gondolni? A tartalom lesz a kulcs? Nézd meg a legfontosabb trendeket!
Előadás
16:40 - 17:00
Kapcsolat online és offline marketing között: kiterjesztett valóság
bővebben
x Az online és az offline világ között egyre inkább eltűnik a kapcsolat, ami részben a kiterjesztett valóságnak köszönhető. De mi ez, és hogyan tudja segíteni a marketinget és az értékesítést? Nézd meg gyakorlati példákon keresztül!
Előadás
17:30 - 21:00
Influencer Festival közönségtalálkozó
21:00 - 02:00
VIP Party
KisHall
10:00 – 14:00 Topics for BRAND MARKETERs & CMOs
14:00 – 17:00 Topics for SMEs
Témák marketingeseknek és döntéshozóknak
Előadók felkérés alatt. Előadók bejelentése július 12-től
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
10:00 - 10:30
Digital Roadmap
bővebben
x Milyen a márkád lenyomata az online térben? Hogyan jelent meg korábban, hogyan jelenik meg most? Kik a márkád digitális perszónái demográfiai, felhasználói tartalom és fogyasztási attitüdők alapján? Milyen célokat tűzz ki, és milyen fő fókuszokat határozzál meg a content előállítás során (Brand KPIs, Sales/Performance KPIs, Brandformance KPIs.)? Milyen üzenettel, tartalommal menj ki a digitális térbe? Hol vannak a tartalmi sinus csomók? Hogyan oszd szét a digitális költségvetést? Digitális marketing szerepe az integrált stratégiában - hogyan segít a Marketing Funnel az integrált tervezésben? Hogyan épül be a digital a Marketing Funnelbe? Mit értünk Web performance alatt, hogyan növelhető a webes teljesítmény?
Előadás
10:30 - 11:00
Digital Toolbox Guide & KPIs
bővebben
x Milyen digitális eszközöket használjunk Branding-, Performance-, és Common-Brandformance kampányok esetén? Pl. classic display, online videó, SEM, EDM, Branded Content, Social, Programmatic, AR/VR, chatbot, digitális OHH, stb. 
Előadás
11:00 - 11:30
Media Planning & KPIs
bővebben
x Hogyan allokáljunk és tervezzünk a különböző online és offline csatornákkal? Milyen mérőszámokat vegyünk figyelembe a különböző kampányoknál? Lehet-e szakmai konszenzus, és egy közösen elfogadott módszertan, ami biztosítja a cross-platform kampányok mérését és összehasonlíthatóságát? Hogyan határozzam meg a KPI-okat? Mennyibe kerüljön egy átkattintás? Hogyan lehet jól belőni az optimális számokat? Ha nem jönnek a kampány során a számok, akkor mit lehet tenni? Hogyan mérhetőek a kampányok? Hogyan értelmezzem az ügynökségi kampány értékeléseket? 
Kerekasztal
11:30 - 12:00
Briefing Guide & TOP Agency skills
bővebben
x Milyen a jó briefing, mik az elemei és a fő szabályai? Miért fontos a jó brief? A jó brief ismérvei a különböző ügynökségi típusokhoz, hogyan válasszunk ügynökséget? Milyen ügynökségi típusok léteznek? Hogyan alakítsuk ki az ügynökségi poolt? Melyek a legfontosabb ügynökségi skillek? Szubjektív vs. objektív döntéshozatal
Kerekasztal
12:00 - 12:30
Az omnichannel és a multichannel stratégia
bővebben
x Melyek a működő omnichannel és multichannel megoldások? Mi a különbség  közöttük (csatorna vs. ügyfél; egyéni és egyesített üzenetek, optimalizálás, stb.)? Milyen csatornákat használj a márkádra szabva, és hogyan használd ezeket?
Előadás
12:30 - 13:00
ContentTech - mi a tartalomgyártás jövője?
bővebben
x Tartalom, technológia, stratégia - hogyan használjuk a technológiát, és segítségével hogyan gyártsunk tartalmat? Hogyan hasznosítsuk a tartalmainkat, milyen stratégiai célok mentén? Mik a tartalomgyártás jövőjét meghatározó technológiai fejlesztések és lehetőségek?
Előadás
13:00 - 13:30
Unexpected Creativity
bővebben
x Hogyan érjük el a kéretlen kreatívitással a  WOW effektust? Hogyan érd el például szinesztéziával, meghökkentéssel, "helytelen" eszközhasználattal és esztétikával? Hogyan csinálj szakmai díjas kampányokat? Ismerd meg a kreatív agy működését!
Előadás
13:30 - 14:00
Challenger Thinking
bővebben
x Amikor a reklámzaj minden eddiginél nagyobb, mind az online, mind az offline térben az a legfontosabb, hogy a márkák merjenek változtatni, kockáztatni, fejleszteni, megújulni. A Challenger gondolkodás ebben segít. Hogyan váljunk Challenger-eké, hogyan ösztönözzük magunkat arra, hogy kilépjünk a komfortzónánkból?
Előadás
Topics for SMEs
Témák gyakorlatorientált marketingeseknek és kkv döntéshozóknak
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
14:00 - 14:30
Értékesítés Google hirdetésekkel: shopping és további újdonságok
bővebben
x Néhány hónapja megérkezett a magyar piacra is a régen várt Google Shopping. Mik az első tapasztalatok, és milyen más hirdetési újdonságokkal segíti a Google a cégeket?
Előadás
14:30 - 15:00
Hasznos hirdetési újdonságok Instagramon és Facebookon
bővebben
x Az Instagram egyre divatosabb, a Facebook pedig egyre kevésbé trendi, de mégis tömegeket tudunk ott elérni. A hirdetési rendszer közös, de néha más megoldások működnek a különböző felületeken. Ezekről és az aktuális újdonságokról fog szólni az előadás.
Előadás
15:00 - 15:20
Adatvédelem és remarketing: aranybánya vagy csapda a GDPR után?
bővebben
x Sokan temették a remarketinget a GDPR bevezetésekor, pedig ha valaki jól készül fel az adatvédelmi oldalból, továbbra is hatékonyan tudja használni az egyik legjobb hirdetéscélzást.
Mire kell ehhez figyelni?  Adatvédelmi szakjogász válaszol.
Előadás
15:20 - 15:40
Hogyan tovább chatbotok?
bővebben
x A Messenger chatbotok csak pár éve vannak velünk, ígéretesek, de kevesen használják. A Facebook pedig közben folyamatosan szigorít. Mik a legfontosabb változások, hogyan lehet hatékonyan használni ezt a platformot a szigorítások közepette?
Előadás
15:40 - 16:00
Hírlevél: adatbázis építés és felhasználás hatékonyan
bővebben
x Sokszor temették már a hírlevél marketinget, pedig él és virul. Nézd meg mik azok a módszerek, amikkel még most is hatékonyan lehet adatbázist építeni, és amivel eredményesen lehet kiaknázni az e-mailben rejlő potenciált napjainkban!
Előadás
16:00 - 16:20
Analitika: mit kínál a Google és a Facebook az elemzéshez?
bővebben
x A Google Analytics a weboldal elemzés szinonímája lett, pedig más izgalmas versenyzők is a porondon vannak, például a nagy konkurens, a Facebook is remek analitikai megoldást kínál. Miben különbözik a két szereplő? Melyiket mire érdemes használni?
Előadás
16:20 - 16:40
Lesz még keresőoptimalizálás 2020-ban?
bővebben
x Nyilván lesz, de milyen? Linket kell építeni? Technikai módszerekre kell gondolni? A tartalom lesz a kulcs? Nézd meg a legfontosabb trendeket!
Előadás
16:40 - 17:00
Kapcsolat online és offline marketing között: kiterjesztett valóság
bővebben
x Az online és az offline világ között egyre inkább eltűnik a kapcsolat, ami részben a kiterjesztett valóságnak köszönhető. De mi ez, és hogyan tudja segíteni a marketinget és az értékesítést? Nézd meg gyakorlati példákon keresztül!
Előadás
17:30 - 21:00
Influencer Festival közönségtalálkozó
21:00 - 02:00
VIP Party


NagyHall - Topics for CMOs & CEOs
Témák marketing-döntéshozóknak és vállalatvezetőknek
Előadók felkérés alatt. Előadók bejelentése július 12-től
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
08:00 - 09:00
Érkezés/regisztráció
09:00 - 09:10
Moderátori köszöntő
09:10 - 09:30
Marketing szerepe ma a szervezetekben: sales vagy marketing?
bővebben
x Mi a feladat, hol a határ, merre fejlődjön a szervezet? Vajon a digitális és a fizikai ügyfélélmény együttes igénye esetén a marketing átveszi a sales szerepét?
Előadás
09:30 - 10:00
Hogyan alakul át a marketing és a marketinges szerepe az automatizált jövőben?
bővebben
x Merre fejlődjön, és mihez értsen a jövő szakembere?
A digitalizáció korában hol van szerepe a kreativitásnak? Mi az, amit szervezeten belül kell tartani, és mi az, ami ügynökségi kompetencia?
Előadás
10:00 - 10:30
Hogyan szerezzük meg, és még inkább hogyan tartsuk meg a szaktudást a (marketing) szervezetben?
bővebben
x Munkáltatói márkaépítési kihívások - hogyan kezeljük a kiégést, az elvándorlást, hogyan szerezzünk szaktudást? Honnan lesz marketinges utánpótlás? Hogyan találjuk meg a tehetségeket? Hogyan adjunk munkavállalói élményt?
Előadás
10:30 - 11:00
Marketing és a digitalizáció kihívásai a CEO szemével
bővebben
x Hamarosan...
Kerekasztal
11:00 - 11:30
Márkaépítési és digitalizációs kihívások a CMO szemével
bővebben
x Márkahűség a jelenben hogyan lehet biztosított? Mi lehet a jó stratégia? Klasszikus márkák vs. private label?  Miért, milyen értékért fizet többet a fogyasztó? Milyen a jó árstratégia? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni és fenntartani a fogyasztóval? Hogyan és miben támogathatja a marketingvezetőt az automatizáció? Hogyan léphetünk ki magyar márkaként sikeresen a nemzetközi piacra? 
Kerekasztal
11:30 - 12:00
Stratégiai márkaépítési kihívások - a Marketing Döntéshozók Klubjának kerekasztal-beszélgetése
bővebben
x Mit várnak a márkáktól az új generációk? Milyen élményt nyújthatnak számukra a márkák, és hogyan? Hogyan építhetünk márkát a célcsoportok passzivitása, esetleges érdektelensége esetén? Mire, mikor és hogyan alkalmas a fogyasztók edukációja, mint eszköz? Ennek milyen eredményes példáit ismerjük? Hogyan csinálhatunk hasznos, mérhető és eredményes CSR kampányokat?
Kerekasztal
12:00 - 12:30
TOP 50 legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezető
bővebben
x A Marketing & Média és a Magyar Marketing Szövetség közös díjátadója: TOP 50 legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezető 2019
Díjátadó
12:30 - 13:00
Face to face - középpontban a kérdés, hogyan járul hozzá a vállalati értékteremtéshez a marketing, és miben a kereskedelmi terület?
bővebben
x Marketingvezető kontra értékesítési vezető: hol van jó helyen a szervezetben a marketing? A sales terület elkülönülhet-e a marketing területtől? Vannak-e, lehetnek-e közös feladatok? Közös-e a két terület teljesítmény elvárása? Léteznek-e működő modellek?
CMO - CCO match
13:00 - 13:30
Face to face - középpontban a kérdés, hogy melyek egy adott piac leghatékonyabb marketingeszközei?
bővebben
x Marketingvezető kontra marketingvezető: lehet-e több jó marketing megoldás azonos piacon? Meddig lehet "hadititok" a marketingstratégia azonos piacon? Lehet / meddig lehet azonos célcsoportot azonos módszerekkel befolyásolni? Mit várhatunk az azonos, és mit a különböző marketingtaktikától és eszközöktől?  
CMO - CMO match
13:30 - 14:00
Face to face - középpontban a kérdés, hogyan mérhető jól egy ügynökség teljesítménye, valamint milyen a mindkét fél által jónak ítélt tenderkiírás- és folyamat?
bővebben
x Marketingvezető kontra ügynökségi vezető: egy hajóban evezünk? Hogyan mérhető jól az ügynökség teljesítménye: KPI vs. KPP? Elfogadja-e ezeket a mérőszámokat az ügynökségi oldal? Léteznek-e működő modellek és tartós megbízó-ügynökség kapcsolat? Milyen az eredményes tenderkiírás? A tendereztetés során született ügynökségi koncepciók szellemi tulajdona kit illet meg?
CMO - Agency match
14:00 - 14:30
Digitalizáció hatása a fogyasztói döntésekre, értékesítési formákra és csatornákra: hol és hogyan vásárol a fogyasztó?
bővebben
x Ma, amikor a fogyasztó nem feltétlenül jelenik meg fizikálisan a vásárlás helyszínén, mi lehet a szerepe a hagyományos értékesítőhálózatnak és értékesítőknek? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni a fogyasztóval? Mit kínálhatunk online, és mit offline?
Előadás
14:30 - 15:00
Design sprint - gondold újra termékeidet/szolgáltatásaidat és egy megoldásban egyesítsd a felhasználói igényeket és az új technológiai lehetőségeket
bővebben
x A termékek és szolgáltatások ma már nem tudnak árban, anyagban és tudásban versenyezni.
A piacvezetők élménytervezésbe fektetnek! A design gondolkodás munkavállalói élménytervező területté alakítja a HR-t, márkaélmény-tervező területté pedig a marketinget. Válts mindset-et minden területen és felületen (CX, UX, UI)
Előadás
15:00 - 15:30
Adatvezéreltség szervezeti és technikai kihívásai
bővebben
x Digitális adatok feldolgozása a döntéshozatalra - hogyan használjuk a rendelkezésünkre álló adathalmazt? Hogyan tudom a big datát felhasználni a tervezéshez? Hogyan segíti a marketingest a marketingautomatizáció az adathalmazok minőségi felhasználásában? Hogyan automatizáljuk marketing folyamatainkat? Hogyan tervezzünk reklámblokkolókat kikerülő médiamixet? Hogyan mérjük jól a hatékonyságot?
Előadás
15:30 - 16:00
Márkaépítési kihívások - amikor a tevékenységünk túlmutat a márkanevünkön - Taxify rebrand
bővebben
x Nevet váltott a Taxify, Európa vezető utazásmegosztó szolgáltatása. Az új név: Bolt. A névváltás részleges arculatváltással is együtt járt. Ismerd meg, hogyan kell új márkanevet bevezetni, és mik ennek a lépései! Hogyan kell az egész rebrand folyamatot megtervezni és menedzselni? 
Előadás
16:00 - 16:30
Nagy márkák hogyan építenek startupot, és milyen marketing kihívásokkal küzdenek az újonnan alapított startupok?
bővebben
x Hamarosan
Kerekasztal
17:30 - 21:00
Influencer Festival közönségtalálkozó
21:00 - 02:00
VIP Party

A Marketing Summit és az Influencer Festival a szakmai programok mellett élményteli programokkal is várja résztvevőit az AranyHall, a Magenta Café és a VOLT Lokál termeiben. Részletesebb információk hamarosan, vagy addig is lépj velünk kapcsolatba. (marketingsummit@positive.hu; influencerfestival@positive.hu)

 

1. Marketing Safari – szeptember 11, 10.00 – 18.00

A Marketing Summit nulladik napján, szeptember 11-én tíz különböző témában, Budapest tíz különböző helyszínén várja látogatóit a Marketing Safari. Az érdeklődők a programban részt vevő cégek/márkák meetup és workshop eseményein ismerkedhetnek meg a számukra érdekes szakterületekkel, témákkal, elsősorban a digitális marketing és a reklámügynökségi világ ismert és elismert szereplőinek a segítségével. ( ez a program deluxe jeggyel érhető el )

 

2. Influencer Festival közönségtalálkozók – szeptember 12-13, 14.30 – 21.00

Ünnepeld az online videó világát barátaiddal, találkozz kedvenc tartalomgyártóiddal, és szórakozz nagyon jól az Influencer Festival közönségtalálkozóin (Community Track) szeptember 12-én és 13-án délután. Találkozz a legnagyobb videósztárokkal, barátkozz és légy fantasztikus! ( ez a program deluxe jeggyel érhető el )

 

3. Speakers Bar – szeptember 12-13, 10.00 – 16.00

Előtted van, ahogy a Marketing Summit és az Influencer Festival sztárelőadói a Volt Lokál bárban frissítő italokkal szolgálnak Neked, miközben kötetlenül beszélgethetsz velük? ( ez a program deluxe jeggyel érhető el, korlátozott számban )

 

4. Szelfi Múzeum – szeptember 12-13, 12.00 – 21.00

Egyedi díszletek és installációk között készíthetsz magadról és társaidról fantasztikus képeket. Csak a kreativitásod szabhat határokat! Vegyél részt az Influencer Festival profilkép versenyében. További részletek hamarosan. ( ez a program minden jegytípussal elérhető )

 

5. Relax Time – szeptember 12-13, 09.00 – 16.00

A masszázs megszünteti az izomfájdalmakat, csökkenti a feszültséget és egy jó érzést ad a testednek főleg, ha túl sokáig ülsz a konferencia székeken. A tanulás fontos, de testi-lelki közérzeted szintúgy.

A két nap alatt is legyen „ME TIME”-od, amikor csak Te vagy! ( ez a program minden jegytípussal elérhető )

 

6. Gyere és játssz – szeptember 12 – 13, 09.00 – 16.00

Nem feledkezhetünk meg a szórakoztató percekről sem, mert lazítanod és nevetned kell a konferencia idején is. Mindig időt kell szánni a játékra, így gyere és játssz a mi játéksarkunkban. Lehetsz egyedül, vagy már egy csoportban, de összekeveredhetsz másokkal is. A lényeg, hogy bátran próbáld ki magadat! ( ez a program minden jegytípussal elérhető )

 

7. VIP After party – szeptember 12 – 13, 21.00 – 02.00

Buli van! Lazíts velünk a két hosszú nap után, amely tele volt érdekes előadásokkal és workshopokkal. Gyere velünk, szórakozzunk együtt, találd meg az összes érdekes embert, akikkel a két nap során találkoztál, de nem volt időtök beszélgetni. Szánj időt a bulizásra és csatlakozz a VIP résztvevőkhöz a Volt Lokálban! ( ez a program 2 napos deluxe jeggyel érhető el, korlátozott számban )

 

és további élményteli programok hamarosan…

Az idei évben nemcsak az esemény helyszínén változtattunk, hanem a konferencia programalkotási folyamatán is. Első lépésként megrendeztük a Marketing Summit Program Hub eseményt, amelyen Magyarország vezető szakemberei közösen összegyűjtötték a szakma aktuális és jövőbeni kihívásait. Az ott elhangzottak alapján a Marketing Summit alábbi témacsoportjai rajzolódtak ki:

  • AI/AR/VR
  • Brandactivation
  • Brand Building for Future Generations
  • Brand Purpose & Storytelling
  • Cognitive Ads
  • Consumer Journey Optimization
  • Content Tech
  • CSR Campaigns
  • Digital Analytics
  • Digital Toolbox
  • Digitization & Consumer Sales
  • Employer Branding
  • Experience Design
  • Future of Marketing
  • Future of Marketing Experts
  • GDPR
  • Growth Hacking
  • Influencer Marketing
  • Intelligent Media
  • KPI vs KPP
  • Marketing Automation
  • Marketing Cooperation
  • Media Planning & KPIs
  • Omnichannel Marketing
  • Programmatic Sales
  • Service Design
  • Social Media & Video Marketing
  • Sportmarketing
  • Top Agency Skills
  • True Quality in Data Marketing
  • Unexpected Creativity
  • Web Performance


A programalkotói eseményen a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai, valamint a marketingcélokra legtöbbet költő iparágak (gyógyászat, gyógyhatású készítmények; kereskedelem; élelmiszer; szépségápolás; pénzintézet, biztosítótársaság; kultúra, szabadidő, szórakozás; ital; közlekedési eszközök) legnagyobb hirdetőinek marketing- és kommunikációs vezetői vettek részt.

Részletes programbejelentés június 12-től.
 

Marketing Summit Program Hub résztvevői:

  • Baka László (eMAG)
  • Bánki Anita (Magyar Posta)
  • Bene Nikoletta (SPAR)
  • Budaházy Péter (Helia-D)
  • Danks Emese (Marketing Döntéshozók Klubja)
  • Dezse Boglárka (Béres)
  • Diószegi Ágnes (Neckermann)
  • Dudás Krisztina (MikroCredit)
  • Fedor Mariann (Cofidis)
  • Gábor Andrea (Pannontej)
  • Horváth Gergő (Nissan)
  • Iski István (Invitel)
  • Jákó Eszter (MVM)
  • Katona Norbert (Szerencsejáték)
  • Kelemen-Tűz Gabriella (Renault Hungária)
  • Laczkó-Jónás Ivett (Berlin-Chemie)
  • Németh Ottó (Henkel)
  • Oláh Péter (Lego)
  • Szilva Mónika (Nestlé)
  • Turgonyi Szabolcs (MKB Bank)
  • van der Wildt Nikolett (Szentkirályi)

További képekért kattintson a képre