Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketingsummit.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Tudjon meg többet…
Rendben
Nem fogadom el
Influencer Festival Közönségtalálkozó Influencer Festival szeptember 13.
Program
szeptember 12
09:00-16:30
RTL Magyarország Marketing Hall - Topics for CMOs & CEOs
Témák marketing-döntéshozóknak és vállalatvezetőknek
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
08:00 - 09:00
Érkezés/regisztráció
09:00 - 09:10
Moderátori köszöntő
09:10 - 09:30
Marketing szerepe ma a szervezetekben: sales vagy marketing?
bővebben
x Mi a feladat, hol a határ, merre fejlődjön a szervezet? Vajon a digitális és a fizikai ügyfélélmény együttes igénye esetén a marketing átveszi a sales szerepét?
Előadás
Előadó felkérés alatt
09:30 - 10:00
Hogyan alakul át a marketing és a marketinges szerepe az automatizált jövőben?
bővebben
x Merre fejlődjön, és mihez értsen a jövő szakembere?
A digitalizáció korában hol van szerepe a kreativitásnak? Mi az, amit szervezeten belül kell tartani, és mi az, ami ügynökségi kompetencia?
Előadás
Szabó Béla (Magyar Telekom)
10:00 - 10:30
Hogyan szerezzük meg, és még inkább hogyan tartsuk meg a szaktudást a (marketing) szervezetben?
bővebben
x Munkáltatói márkaépítési kihívások - hogyan kezeljük a kiégést, az elvándorlást, hogyan szerezzünk szaktudást? Honnan lesz marketinges utánpótlás? Hogyan találjuk meg a tehetségeket? Hogyan adjunk munkavállalói élményt?
Előadás
Lénárt Viktor (Grow Group)
10:30 - 11:00
Marketing és a digitalizáció kihívásai a CEO szemével
bővebben
x Hamarosan...
Kerekasztal
Dr. Guller Zoltán (Magyar Turisztikai Ügynökség) | Kerekes Péter (Coca-Cola) | Noszek Péter (Nestlé Hungaria) | Palocsay Géza (Adevinta, Jófogás, Hasznaltauto.hu) | Várkonyi Balázs (Extreme Digital)
11:00 - 11:30
Márkaépítési és digitalizációs kihívások a CMO szemével
bővebben
x Márkahűség a jelenben hogyan lehet biztosított? Mi lehet a jó stratégia? Klasszikus márkák vs. private label?  Miért, milyen értékért fizet többet a fogyasztó? Milyen a jó árstratégia? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni és fenntartani a fogyasztóval? Hogyan és miben támogathatja a marketingvezetőt az automatizáció? Hogyan léphetünk ki magyar márkaként sikeresen a nemzetközi piacra? 
Kerekasztal
Fonay Gergely (Nemzeti Agrárgazdasági Kamara) | Horváth Gergő (Nissan) | Jákó Eszter (Magyar Villamos Művek) | Laczkó-Jónás Ivett (Berlin-Chemie) | Mérő Ádám (Coca-Cola) | van der Wildt Nikolett (Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz)
11:30 - 12:00
B2B Trends for the contrarian marketer
bővebben
x Hear from LinkedIn on B2B Trends, a compilation of contrarian ideas in marketing that will give you a significant edge over your competition, if you’re brave enough to reject consensus opinion. Angol nyelvű előadás.
Előadás
Sepideh Dundon (LinkedIn London)
12:00 - 12:30
TOP 50 legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezető
bővebben
x A Marketing & Média és a Magyar Marketing Szövetség közös díjátadója: TOP 50 legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezető 2019
Díjátadó
12:30 - 13:00
Face to face - középpontban a kérdés, hogyan mérhető jól egy ügynökség teljesítménye, valamint milyen a mindkét fél által jónak ítélt tenderkiírás- és folyamat?
bővebben
x Marketingvezető kontra ügynökségi vezető: egy hajóban evezünk? Hogyan mérhető jól az ügynökség teljesítménye: KPI vs. KPP? Elfogadja-e ezeket a mérőszámokat az ügynökségi oldal? Léteznek-e működő modellek és tartós megbízó-ügynökség kapcsolat? Milyen az eredményes tenderkiírás? A tendereztetés során született ügynökségi koncepciók szellemi tulajdona kit illet meg?
CMO - Agency match
Horváth Magyary Nóra (K&H Bank) | Novák Péter (Dentsu Aegis Network)
13:00 - 13:30
Face to face - középpontban a kérdés, hogy melyek egy adott piac leghatékonyabb marketingeszközei?
bővebben
x Marketingvezető kontra marketingvezető: lehet-e több jó marketing megoldás azonos piacon? Meddig lehet "hadititok" a marketingstratégia azonos piacon? Lehet / meddig lehet azonos célcsoportot azonos módszerekkel befolyásolni? Mit várhatunk az azonos, és mit a különböző marketingtaktikától és eszközöktől?  
CMO - CMO match
Mérő Ádám (Coca-Cola) | van der Wildt Nikolett (Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz)
13:30 - 14:00
Face to face - középpontban a kérdés, hogyan járul hozzá a vállalati értékteremtéshez a marketing, és miben a kereskedelmi terület?
bővebben
x Marketingvezető kontra értékesítési vezető: hol van jó helyen a szervezetben a marketing? A sales terület elkülönülhet-e a marketing területtől? Vannak-e, lehetnek-e közös feladatok? Közös-e a két terület teljesítmény elvárása? Léteznek-e működő modellek?
CMO - CCO match
Takács Ákos (Red Bull) | Merkler Edit (Red Bull)
14:00 - 14:30
Digitalizáció hatása a fogyasztói döntésekre, értékesítési formákra és csatornákra: hol és hogyan vásárol a fogyasztó?
bővebben
x Ma, amikor a fogyasztó nem feltétlenül jelenik meg fizikálisan a vásárlás helyszínén, mi lehet a szerepe a hagyományos értékesítőhálózatnak és értékesítőknek? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni a fogyasztóval? Mit kínálhatunk online, és mit offline?
Előadás
Román Gergely (Decathlon)
14:30 - 15:00
Design sprint - gondold újra termékeidet/szolgáltatásaidat és egy megoldásban egyesítsd a felhasználói igényeket és az új technológiai lehetőségeket
bővebben
x A termékek és szolgáltatások ma már nem tudnak árban, anyagban és tudásban versenyezni.
A piacvezetők élménytervezésbe fektetnek! A design gondolkodás munkavállalói élménytervező területté alakítja a HR-t, márkaélmény-tervező területté pedig a marketinget. Válts mindset-et minden területen és felületen (CX, UX, UI)
Előadás
Bogár Bence (Experience Designer)
15:00 - 15:30
Adatvezéreltség szervezeti és technikai kihívásai
bővebben
x Digitális adatok feldolgozása a döntéshozatalra - hogyan használjuk a rendelkezésünkre álló adathalmazt? Hogyan tudom a big datát felhasználni a tervezéshez? Hogyan segíti a marketingest a marketingautomatizáció az adathalmazok minőségi felhasználásában? Hogyan automatizáljuk marketing folyamatainkat? Hogyan tervezzünk reklámblokkolókat kikerülő médiamixet? Hogyan mérjük jól a hatékonyságot?
Páros előadás
Varju Lilla (Adevinta, Jófogás, Hasznaltauto.hu) | Magyarfalvi Éva (Adevinta, Jófogás, Hasznaltauto.hu)
15:30 - 16:00
Márkaépítési kihívások - amikor a tevékenységünk túlmutat a márkanevünkön - Taxify/Bolt rebrand
bővebben
x Nevet váltott a Taxify, Európa vezető utazásmegosztó szolgáltatása. Az új név: Bolt. A névváltás részleges arculatváltással is együtt járt. Ismerd meg, hogyan kell új márkanevet bevezetni, és mik ennek a lépései! Hogyan kell az egész rebrand folyamatot megtervezni és menedzselni? 
Előadás
Nyilas Anita (Bolt) | Dr. Papp-Váry Árpád (Budapesti Metropolitan Egyetem, MMSZ)
16:00 - 16:30
A felhasználóink működtetik cégünk marketing-motorját
bővebben
x Mi fűti leginkább a digitális marketing motorját? Hogyan érhetünk el több tudatosságot és elköteleződést? Melyek a legfontosabb csatornák? Fontos maga a tartalom? A Viber B2B szakértője ad választ a kérdésekre
Momchil Elenkov (Viber)
16:30 - 17:00
Nagy márkák hogyan építenek startupot, és milyen marketing kihívásokkal küzdenek az újonnan alapított startupok?
bővebben
x Hamarosan
Kerekasztal
Apró Anna (Oxo Holdings) | Gosztonyi Csaba (Szabadszínész) | Lengyel Tamás (Szabadszínész) | További előadók felkérés alatt


Marketing Lokál
10:00 – 14:00 Topics for BRAND MARKETERs & CMOs
14:00 – 17:00 Topics for SMEs
Témák marketingeseknek és döntéshozóknak
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
10:00 - 10:30
Digital Roadmap
bővebben
x Milyen a márkád lenyomata az online térben? Hogyan jelent meg korábban, hogyan jelenik meg most? Kik a márkád digitális perszónái demográfiai, felhasználói tartalom és fogyasztási attitűdök alapján? Milyen célokat tűzz ki, és milyen fő fókuszokat határozzál meg a content előállítás során (Brand KPIs, Sales/Performance KPIs, Brandformance KPIs.)? Milyen üzenettel, tartalommal menj ki a digitális térbe? Hol vannak a tartalmi sinus csomók? Hogyan oszd szét a digitális költségvetést? Digitális marketing szerepe az integrált stratégiában - hogyan segít a Marketing Funnel az integrált tervezésben? Hogyan épül be a digital a Marketing Funnelbe? Mit értünk Web performance alatt, hogyan növelhető a webes teljesítmény?
Előadás
Kéri Gábor (Positive Adamsky)
10:30 - 11:00
Digital Toolbox Guide & KPIs
bővebben
x Milyen digitális eszközöket használjunk Branding-, Performance-, és Common-Brandformance kampányok esetén? Pl. classic display, online videó, SEM, EDM, Branded Content, Social, Programmatic, AR/VR, chatbot, digitális OHH, stb. 
Előadás
Előadók felkérés alatt
11:00 - 11:30
Media Planning & KPIs
bővebben
x Hogyan allokáljunk és tervezzünk a különböző online és offline csatornákkal? Milyen mérőszámokat vegyünk figyelembe a különböző kampányoknál? Lehet-e szakmai konszenzus, és egy közösen elfogadott módszertan, ami biztosítja a cross-platform kampányok mérését és összehasonlíthatóságát? Hogyan határozzam meg a KPI-okat? Mennyibe kerüljön egy átkattintás? Hogyan lehet jól belőni az optimális számokat? Ha nem jönnek a kampány során a számok, akkor mit lehet tenni? Hogyan mérhetőek a kampányok? Hogyan értelmezzem az ügynökségi kampány értékeléseket? 
Kerekasztal
Bognár Vera (Nestlé) | Németh Iván (Ads Interactive) | Sopov István (Adaptive Media Sales House) | Szabó Edina (Omnicom Media Group) | Valu Róbert (Google Magyarország) | további kerekasztal résztvevők hamarosan
11:30 - 12:00
Briefing Guide & TOP Agency skills
bővebben
x Milyen a jó briefing, mik az elemei és a fő szabályai? Miért fontos a jó brief? A jó brief ismérvei a különböző ügynökségi típusokhoz, hogyan válasszunk ügynökséget? Milyen ügynökségi típusok léteznek? Hogyan alakítsuk ki az ügynökségi poolt? Melyek a legfontosabb ügynökségi skillek? Szubjektív vs. objektív döntéshozatal
Kerekasztal
Balatoni Zsófia (Uniomedia) | Faludi Péter (Havas Group Hungary) | Megyer Örs (MAKSZ) | Nagy Márton (Positive Adamsky) | Ritter Ádám (PanMedia Western)
12:00 - 12:30
Az omnichannel és a multichannel stratégia
bővebben
x Melyek a működő omnichannel és multichannel megoldások? Mi a különbség  közöttük (csatorna vs. ügyfél; egyéni és egyesített üzenetek, optimalizálás, stb.)? Milyen csatornákat használj a márkádra szabva, és hogyan használd ezeket?
Előadás
Gögge Tamás | Fischer Kristóf (Pattern Digital)
12:30 - 13:00
ContentTech - mi a tartalomgyártás jövője?
bővebben
x Tartalom, technológia, stratégia - hogyan használjuk a technológiát, és segítségével hogyan gyártsunk tartalmat? Hogyan hasznosítsuk a tartalmainkat, milyen stratégiai célok mentén? Mik a tartalomgyártás jövőjét meghatározó technológiai fejlesztések és lehetőségek?
Előadás
Grósz Judit (RTL)
13:00 - 13:30
Unexpected Creativity
bővebben
x Hogyan érjük el a kéretlen kreatívitással a  WOW effektust? Hogyan érd el például szinesztéziával, meghökkentéssel, "helytelen" eszközhasználattal és esztétikával? Hogyan csinálj szakmai díjas kampányokat? Ismerd meg a kreatív agy működését!
Előadás
Vaszary Ádám (Positive Adamsky) | Puskás Marcell (PUSKAAS)
13:30 - 14:00
Challenger Thinking
bővebben
x Amikor a reklámzaj minden eddiginél nagyobb, mind az online, mind az offline térben az a legfontosabb, hogy a márkák - mind vállalati, mind személyes - merjenek változtatni, kockáztatni, fejleszteni, megújulni. A Challenger gondolkodás ebben segít. Hogyan váljunk Challenger-eké, hogyan ösztönözzük magunkat arra, hogy kilépjünk a komfortzónánkból?
Előadás
Yvonne Dederick (Grandioso)
Topics for SMEs
Témák gyakorlatorientált marketingeseknek és kkv döntéshozóknak
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
14:00 - 14:30
Értékesítés Google hirdetésekkel: merchant center és shopping hirdetések
bővebben
x Néhány hónapja megérkezett a magyar piacra is a régen várt Google Shopping Ads. Mik az első tapasztalatok, mire figyeljünk leginkább, ha még csak most kezdjük felfedezni ezt az új hirdetési lehetőséget?
Előadás
Geiger Tamás (JabJab Online Marketing)
14:30 - 15:00
Hasznos hirdetési újdonságok Instagramon és Facebookon
bővebben
x Az Instagram egyre divatosabb, a Facebook pedig egyre kevésbé trendi, de mégis tömegeket tudunk ott elérni. A hirdetési rendszer közös, de néha más megoldások működnek a különböző felületeken. Ezekről és az aktuális újdonságokról fog szólni az előadás.
Előadás
Klausz Melinda (kozossegi-media.com)
15:00 - 15:20
Adatvédelem és remarketing: aranybánya vagy csapda a GDPR után?
bővebben
x Sokan temették a remarketinget a GDPR bevezetésekor, pedig ha valaki jól készül fel az adatvédelmi oldalból, továbbra is hatékonyan tudja használni az egyik legjobb hirdetéscélzást.
Mire kell ehhez figyelni?  Adatvédelmi szakjogász válaszol.
Előadás
dr. Teker Orsolya (Liftup)
15:20 - 15:40
Hogyan tovább chatbotok?
bővebben
x A Messenger chatbotok csak pár éve vannak velünk, ígéretesek, de kevesen használják. A Facebook pedig közben folyamatosan szigorít. Mik a legfontosabb változások, hogyan lehet hatékonyan használni ezt a platformot a szigorítások közepette?
Előadás
Nagy Nikolett (Talk-A-bot)
15:40 - 16:00
Hírlevél: adatbázis építés és felhasználás hatékonyan
bővebben
x Sokszor temették már a hírlevél marketinget, pedig él és virul. Nézd meg mik azok a módszerek, amikkel még most is hatékonyan lehet adatbázist építeni, és amivel eredményesen lehet kiaknázni az e-mailben rejlő potenciált napjainkban!
Előadás
Szántai Tibor (Innonic Group)
16:00 - 16:20
Analitika: mit kínál a Google és a Facebook az elemzéshez?
bővebben
x A Google Analytics a weboldal elemzés szinonímája lett, pedig más izgalmas versenyzők is a porondon vannak, például a nagy konkurens, a Facebook is remek analitikai megoldást kínál. Miben különbözik a két szereplő? Melyiket mire érdemes használni?
Előadás
Bay Áron (Reprise Digital)
16:20 - 16:40
Lesz még keresőoptimalizálás 2020-ban?
bővebben
x Nyilván lesz, de milyen? Linket kell építeni? Technikai módszerekre kell gondolni? A tartalom lesz a kulcs? Nézd meg a legfontosabb trendeket!
Előadás
Szesztay Péter (BP Digital)
16:40 - 17:00
Kapcsolat online és offline marketing között: kiterjesztett valóság
bővebben
x Az online és az offline világ között egyre inkább eltűnik a kapcsolat, ami részben a kiterjesztett valóságnak köszönhető. De mi ez, és hogyan tudja segíteni a marketinget és az értékesítést? Nézd meg gyakorlati példákon keresztül!
Előadás
Lévai Richárd (RG Stúdió)
Marketing Lokál
10:00 – 14:00 Topics for BRAND MARKETERs & CMOs
14:00 – 17:00 Topics for SMEs
Témák marketingeseknek és döntéshozóknak
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
10:00 - 10:30
Digital Roadmap
bővebben
x Milyen a márkád lenyomata az online térben? Hogyan jelent meg korábban, hogyan jelenik meg most? Kik a márkád digitális perszónái demográfiai, felhasználói tartalom és fogyasztási attitűdök alapján? Milyen célokat tűzz ki, és milyen fő fókuszokat határozzál meg a content előállítás során (Brand KPIs, Sales/Performance KPIs, Brandformance KPIs.)? Milyen üzenettel, tartalommal menj ki a digitális térbe? Hol vannak a tartalmi sinus csomók? Hogyan oszd szét a digitális költségvetést? Digitális marketing szerepe az integrált stratégiában - hogyan segít a Marketing Funnel az integrált tervezésben? Hogyan épül be a digital a Marketing Funnelbe? Mit értünk Web performance alatt, hogyan növelhető a webes teljesítmény?
Előadás
Kéri Gábor (Positive Adamsky)
10:30 - 11:00
Digital Toolbox Guide & KPIs
bővebben
x Milyen digitális eszközöket használjunk Branding-, Performance-, és Common-Brandformance kampányok esetén? Pl. classic display, online videó, SEM, EDM, Branded Content, Social, Programmatic, AR/VR, chatbot, digitális OHH, stb. 
Előadás
Előadók felkérés alatt
11:00 - 11:30
Media Planning & KPIs
bővebben
x Hogyan allokáljunk és tervezzünk a különböző online és offline csatornákkal? Milyen mérőszámokat vegyünk figyelembe a különböző kampányoknál? Lehet-e szakmai konszenzus, és egy közösen elfogadott módszertan, ami biztosítja a cross-platform kampányok mérését és összehasonlíthatóságát? Hogyan határozzam meg a KPI-okat? Mennyibe kerüljön egy átkattintás? Hogyan lehet jól belőni az optimális számokat? Ha nem jönnek a kampány során a számok, akkor mit lehet tenni? Hogyan mérhetőek a kampányok? Hogyan értelmezzem az ügynökségi kampány értékeléseket? 
Kerekasztal
Bognár Vera (Nestlé) | Németh Iván (Ads Interactive) | Sopov István (Adaptive Media Sales House) | Szabó Edina (Omnicom Media Group) | Valu Róbert (Google Magyarország) | további kerekasztal résztvevők hamarosan
11:30 - 12:00
Briefing Guide & TOP Agency skills
bővebben
x Milyen a jó briefing, mik az elemei és a fő szabályai? Miért fontos a jó brief? A jó brief ismérvei a különböző ügynökségi típusokhoz, hogyan válasszunk ügynökséget? Milyen ügynökségi típusok léteznek? Hogyan alakítsuk ki az ügynökségi poolt? Melyek a legfontosabb ügynökségi skillek? Szubjektív vs. objektív döntéshozatal
Kerekasztal
Balatoni Zsófia (Uniomedia) | Faludi Péter (Havas Group Hungary) | Megyer Örs (MAKSZ) | Nagy Márton (Positive Adamsky) | Ritter Ádám (PanMedia Western)
12:00 - 12:30
Az omnichannel és a multichannel stratégia
bővebben
x Melyek a működő omnichannel és multichannel megoldások? Mi a különbség  közöttük (csatorna vs. ügyfél; egyéni és egyesített üzenetek, optimalizálás, stb.)? Milyen csatornákat használj a márkádra szabva, és hogyan használd ezeket?
Előadás
Gögge Tamás | Fischer Kristóf (Pattern Digital)
12:30 - 13:00
ContentTech - mi a tartalomgyártás jövője?
bővebben
x Tartalom, technológia, stratégia - hogyan használjuk a technológiát, és segítségével hogyan gyártsunk tartalmat? Hogyan hasznosítsuk a tartalmainkat, milyen stratégiai célok mentén? Mik a tartalomgyártás jövőjét meghatározó technológiai fejlesztések és lehetőségek?
Előadás
Grósz Judit (RTL)
13:00 - 13:30
Unexpected Creativity
bővebben
x Hogyan érjük el a kéretlen kreatívitással a  WOW effektust? Hogyan érd el például szinesztéziával, meghökkentéssel, "helytelen" eszközhasználattal és esztétikával? Hogyan csinálj szakmai díjas kampányokat? Ismerd meg a kreatív agy működését!
Előadás
Vaszary Ádám (Positive Adamsky) | Puskás Marcell (PUSKAAS)
13:30 - 14:00
Challenger Thinking
bővebben
x Amikor a reklámzaj minden eddiginél nagyobb, mind az online, mind az offline térben az a legfontosabb, hogy a márkák - mind vállalati, mind személyes - merjenek változtatni, kockáztatni, fejleszteni, megújulni. A Challenger gondolkodás ebben segít. Hogyan váljunk Challenger-eké, hogyan ösztönözzük magunkat arra, hogy kilépjünk a komfortzónánkból?
Előadás
Yvonne Dederick (Grandioso)
Topics for SMEs
Témák gyakorlatorientált marketingeseknek és kkv döntéshozóknak
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
14:00 - 14:30
Értékesítés Google hirdetésekkel: merchant center és shopping hirdetések
bővebben
x Néhány hónapja megérkezett a magyar piacra is a régen várt Google Shopping Ads. Mik az első tapasztalatok, mire figyeljünk leginkább, ha még csak most kezdjük felfedezni ezt az új hirdetési lehetőséget?
Előadás
Geiger Tamás (JabJab Online Marketing)
14:30 - 15:00
Hasznos hirdetési újdonságok Instagramon és Facebookon
bővebben
x Az Instagram egyre divatosabb, a Facebook pedig egyre kevésbé trendi, de mégis tömegeket tudunk ott elérni. A hirdetési rendszer közös, de néha más megoldások működnek a különböző felületeken. Ezekről és az aktuális újdonságokról fog szólni az előadás.
Előadás
Klausz Melinda (kozossegi-media.com)
15:00 - 15:20
Adatvédelem és remarketing: aranybánya vagy csapda a GDPR után?
bővebben
x Sokan temették a remarketinget a GDPR bevezetésekor, pedig ha valaki jól készül fel az adatvédelmi oldalból, továbbra is hatékonyan tudja használni az egyik legjobb hirdetéscélzást.
Mire kell ehhez figyelni?  Adatvédelmi szakjogász válaszol.
Előadás
dr. Teker Orsolya (Liftup)
15:20 - 15:40
Hogyan tovább chatbotok?
bővebben
x A Messenger chatbotok csak pár éve vannak velünk, ígéretesek, de kevesen használják. A Facebook pedig közben folyamatosan szigorít. Mik a legfontosabb változások, hogyan lehet hatékonyan használni ezt a platformot a szigorítások közepette?
Előadás
Nagy Nikolett (Talk-A-bot)
15:40 - 16:00
Hírlevél: adatbázis építés és felhasználás hatékonyan
bővebben
x Sokszor temették már a hírlevél marketinget, pedig él és virul. Nézd meg mik azok a módszerek, amikkel még most is hatékonyan lehet adatbázist építeni, és amivel eredményesen lehet kiaknázni az e-mailben rejlő potenciált napjainkban!
Előadás
Szántai Tibor (Innonic Group)
16:00 - 16:20
Analitika: mit kínál a Google és a Facebook az elemzéshez?
bővebben
x A Google Analytics a weboldal elemzés szinonímája lett, pedig más izgalmas versenyzők is a porondon vannak, például a nagy konkurens, a Facebook is remek analitikai megoldást kínál. Miben különbözik a két szereplő? Melyiket mire érdemes használni?
Előadás
Bay Áron (Reprise Digital)
16:20 - 16:40
Lesz még keresőoptimalizálás 2020-ban?
bővebben
x Nyilván lesz, de milyen? Linket kell építeni? Technikai módszerekre kell gondolni? A tartalom lesz a kulcs? Nézd meg a legfontosabb trendeket!
Előadás
Szesztay Péter (BP Digital)
16:40 - 17:00
Kapcsolat online és offline marketing között: kiterjesztett valóság
bővebben
x Az online és az offline világ között egyre inkább eltűnik a kapcsolat, ami részben a kiterjesztett valóságnak köszönhető. De mi ez, és hogyan tudja segíteni a marketinget és az értékesítést? Nézd meg gyakorlati példákon keresztül!
Előadás
Lévai Richárd (RG Stúdió)


RTL Magyarország Marketing Hall - Topics for CMOs & CEOs
Témák marketing-döntéshozóknak és vállalatvezetőknek
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
08:00 - 09:00
Érkezés/regisztráció
09:00 - 09:10
Moderátori köszöntő
09:10 - 09:30
Marketing szerepe ma a szervezetekben: sales vagy marketing?
bővebben
x Mi a feladat, hol a határ, merre fejlődjön a szervezet? Vajon a digitális és a fizikai ügyfélélmény együttes igénye esetén a marketing átveszi a sales szerepét?
Előadás
Előadó felkérés alatt
09:30 - 10:00
Hogyan alakul át a marketing és a marketinges szerepe az automatizált jövőben?
bővebben
x Merre fejlődjön, és mihez értsen a jövő szakembere?
A digitalizáció korában hol van szerepe a kreativitásnak? Mi az, amit szervezeten belül kell tartani, és mi az, ami ügynökségi kompetencia?
Előadás
Szabó Béla (Magyar Telekom)
10:00 - 10:30
Hogyan szerezzük meg, és még inkább hogyan tartsuk meg a szaktudást a (marketing) szervezetben?
bővebben
x Munkáltatói márkaépítési kihívások - hogyan kezeljük a kiégést, az elvándorlást, hogyan szerezzünk szaktudást? Honnan lesz marketinges utánpótlás? Hogyan találjuk meg a tehetségeket? Hogyan adjunk munkavállalói élményt?
Előadás
Lénárt Viktor (Grow Group)
10:30 - 11:00
Marketing és a digitalizáció kihívásai a CEO szemével
bővebben
x Hamarosan...
Kerekasztal
Dr. Guller Zoltán (Magyar Turisztikai Ügynökség) | Kerekes Péter (Coca-Cola) | Noszek Péter (Nestlé Hungaria) | Palocsay Géza (Adevinta, Jófogás, Hasznaltauto.hu) | Várkonyi Balázs (Extreme Digital)
11:00 - 11:30
Márkaépítési és digitalizációs kihívások a CMO szemével
bővebben
x Márkahűség a jelenben hogyan lehet biztosított? Mi lehet a jó stratégia? Klasszikus márkák vs. private label?  Miért, milyen értékért fizet többet a fogyasztó? Milyen a jó árstratégia? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni és fenntartani a fogyasztóval? Hogyan és miben támogathatja a marketingvezetőt az automatizáció? Hogyan léphetünk ki magyar márkaként sikeresen a nemzetközi piacra? 
Kerekasztal
Fonay Gergely (Nemzeti Agrárgazdasági Kamara) | Horváth Gergő (Nissan) | Jákó Eszter (Magyar Villamos Művek) | Laczkó-Jónás Ivett (Berlin-Chemie) | Mérő Ádám (Coca-Cola) | van der Wildt Nikolett (Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz)
11:30 - 12:00
B2B Trends for the contrarian marketer
bővebben
x Hear from LinkedIn on B2B Trends, a compilation of contrarian ideas in marketing that will give you a significant edge over your competition, if you’re brave enough to reject consensus opinion. Angol nyelvű előadás.
Előadás
Sepideh Dundon (LinkedIn London)
12:00 - 12:30
TOP 50 legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezető
bővebben
x A Marketing & Média és a Magyar Marketing Szövetség közös díjátadója: TOP 50 legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezető 2019
Díjátadó
12:30 - 13:00
Face to face - középpontban a kérdés, hogyan mérhető jól egy ügynökség teljesítménye, valamint milyen a mindkét fél által jónak ítélt tenderkiírás- és folyamat?
bővebben
x Marketingvezető kontra ügynökségi vezető: egy hajóban evezünk? Hogyan mérhető jól az ügynökség teljesítménye: KPI vs. KPP? Elfogadja-e ezeket a mérőszámokat az ügynökségi oldal? Léteznek-e működő modellek és tartós megbízó-ügynökség kapcsolat? Milyen az eredményes tenderkiírás? A tendereztetés során született ügynökségi koncepciók szellemi tulajdona kit illet meg?
CMO - Agency match
Horváth Magyary Nóra (K&H Bank) | Novák Péter (Dentsu Aegis Network)
13:00 - 13:30
Face to face - középpontban a kérdés, hogy melyek egy adott piac leghatékonyabb marketingeszközei?
bővebben
x Marketingvezető kontra marketingvezető: lehet-e több jó marketing megoldás azonos piacon? Meddig lehet "hadititok" a marketingstratégia azonos piacon? Lehet / meddig lehet azonos célcsoportot azonos módszerekkel befolyásolni? Mit várhatunk az azonos, és mit a különböző marketingtaktikától és eszközöktől?  
CMO - CMO match
Mérő Ádám (Coca-Cola) | van der Wildt Nikolett (Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz)
13:30 - 14:00
Face to face - középpontban a kérdés, hogyan járul hozzá a vállalati értékteremtéshez a marketing, és miben a kereskedelmi terület?
bővebben
x Marketingvezető kontra értékesítési vezető: hol van jó helyen a szervezetben a marketing? A sales terület elkülönülhet-e a marketing területtől? Vannak-e, lehetnek-e közös feladatok? Közös-e a két terület teljesítmény elvárása? Léteznek-e működő modellek?
CMO - CCO match
Takács Ákos (Red Bull) | Merkler Edit (Red Bull)
14:00 - 14:30
Digitalizáció hatása a fogyasztói döntésekre, értékesítési formákra és csatornákra: hol és hogyan vásárol a fogyasztó?
bővebben
x Ma, amikor a fogyasztó nem feltétlenül jelenik meg fizikálisan a vásárlás helyszínén, mi lehet a szerepe a hagyományos értékesítőhálózatnak és értékesítőknek? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni a fogyasztóval? Mit kínálhatunk online, és mit offline?
Előadás
Román Gergely (Decathlon)
14:30 - 15:00
Design sprint - gondold újra termékeidet/szolgáltatásaidat és egy megoldásban egyesítsd a felhasználói igényeket és az új technológiai lehetőségeket
bővebben
x A termékek és szolgáltatások ma már nem tudnak árban, anyagban és tudásban versenyezni.
A piacvezetők élménytervezésbe fektetnek! A design gondolkodás munkavállalói élménytervező területté alakítja a HR-t, márkaélmény-tervező területté pedig a marketinget. Válts mindset-et minden területen és felületen (CX, UX, UI)
Előadás
Bogár Bence (Experience Designer)
15:00 - 15:30
Adatvezéreltség szervezeti és technikai kihívásai
bővebben
x Digitális adatok feldolgozása a döntéshozatalra - hogyan használjuk a rendelkezésünkre álló adathalmazt? Hogyan tudom a big datát felhasználni a tervezéshez? Hogyan segíti a marketingest a marketingautomatizáció az adathalmazok minőségi felhasználásában? Hogyan automatizáljuk marketing folyamatainkat? Hogyan tervezzünk reklámblokkolókat kikerülő médiamixet? Hogyan mérjük jól a hatékonyságot?
Páros előadás
Varju Lilla (Adevinta, Jófogás, Hasznaltauto.hu) | Magyarfalvi Éva (Adevinta, Jófogás, Hasznaltauto.hu)
15:30 - 16:00
Márkaépítési kihívások - amikor a tevékenységünk túlmutat a márkanevünkön - Taxify/Bolt rebrand
bővebben
x Nevet váltott a Taxify, Európa vezető utazásmegosztó szolgáltatása. Az új név: Bolt. A névváltás részleges arculatváltással is együtt járt. Ismerd meg, hogyan kell új márkanevet bevezetni, és mik ennek a lépései! Hogyan kell az egész rebrand folyamatot megtervezni és menedzselni? 
Előadás
Nyilas Anita (Bolt) | Dr. Papp-Váry Árpád (Budapesti Metropolitan Egyetem, MMSZ)
16:00 - 16:30
A felhasználóink működtetik cégünk marketing-motorját
bővebben
x Mi fűti leginkább a digitális marketing motorját? Hogyan érhetünk el több tudatosságot és elköteleződést? Melyek a legfontosabb csatornák? Fontos maga a tartalom? A Viber B2B szakértője ad választ a kérdésekre
Momchil Elenkov (Viber)
16:30 - 17:00
Nagy márkák hogyan építenek startupot, és milyen marketing kihívásokkal küzdenek az újonnan alapított startupok?
bővebben
x Hamarosan
Kerekasztal
Apró Anna (Oxo Holdings) | Gosztonyi Csaba (Szabadszínész) | Lengyel Tamás (Szabadszínész) | További előadók felkérés alatt

A Marketing Summit és az Influencer Festival a szakmai programok mellett élményteli programokkal is várja résztvevőit az AranyHall és a  Smartwater Café termeiben. Részletesebb információk hamarosan, vagy addig is lépj velünk kapcsolatba. (marketingsummit@positive.hu; influencerfestival@positive.hu)

 

1. Marketing Safari – szeptember 11, 9.00 – 19.00

A Marketing Summit nulladik napján, szeptember 11-én tizenhárom különböző témában, Budapest tizenhárom különböző helyszínén várja látogatóit a Marketing Safari. Az érdeklődők a programban részt vevő cégek/márkák meetup és workshop eseményein ismerkedhetnek meg a számukra érdekes szakterületekkel, témákkal, elsősorban a digitális marketing és a reklámügynökségi világ ismert és elismert szereplőinek a segítségével. ( ez a program deluxe jeggyel érhető el )
Részletes programok itt találhatóak.

 

2. Influencer Festival közönségtalálkozók – szeptember 12-13, 14.30 – 20.00

Ünnepeld az online videó világát barátaiddal, találkozz kedvenc tartalomgyártóiddal, és szórakozz nagyon jól az Influencer Festival közönségtalálkozóin (Community Track) szeptember 12-én és 13-án délután. Találkozz a legnagyobb videósztárokkal, barátkozz és légy fantasztikus! ( ez a program deluxe jeggyel érhető el )

 

3. Szelfi Múzeum – szeptember 12-13, 12.00 – 20.00

Egyedi díszletek és installációk között készíthetsz magadról és társaidról fantasztikus képeket. Csak a kreativitásod szabhat határokat! Vegyél részt az Influencer Festival profilkép versenyében. További részletek hamarosan. ( ez a program minden jegytípussal elérhető )

 

4. Relax Time – szeptember 12-13, 09.00 – 16.00

A masszázs megszünteti az izomfájdalmakat, csökkenti a feszültséget és egy jó érzést ad a testednek főleg, ha túl sokáig ülsz a konferencia székeken. A tanulás fontos, de testi-lelki közérzeted szintúgy.

A két nap alatt is legyen „ME TIME”-od, amikor csak Te vagy! ( ez a program minden jegytípussal elérhető )

 

5. Gyere és játssz – szeptember 12 – 13, 09.00 – 16.00

Nem feledkezhetünk meg a szórakoztató percekről sem, mert lazítanod és nevetned kell a konferencia idején is. Mindig időt kell szánni a játékra, így gyere és játssz a mi játéksarkunkban. Lehetsz egyedül, vagy már egy csoportban, de összekeveredhetsz másokkal is. A lényeg, hogy bátran próbáld ki magadat! ( ez a program minden jegytípussal elérhető )

 

6. VIP After party – szeptember 13, 21.00 – 02.00

Buli van! Lazíts velünk a két hosszú nap után, amely tele volt érdekes előadásokkal és workshopokkal. Gyere velünk, szórakozzunk együtt, találd meg az összes érdekes embert, akikkel a két nap során találkoztál, de nem volt időtök beszélgetni. Szánj időt a bulizásra és csatlakozz a VIP résztvevőkhöz a Volt Lokálban! ( ez a program 2 napos deluxe jeggyel érhető el, korlátozott számban )

 

és további élményteli programok hamarosan…

Marketing Safari
A Marketing Summit nulladik napján, szeptember 11-én tizennégy különböző témában, Budapest tizennégy különböző helyszínén várja látogatóit a Marketing Safari. Az érdeklődők a programban részt vevő cégek/márkák meetup és workshop eseményein ismerkedhetnek meg a számukra érdekes szakterületekkel, témákkal, elsősorban a digitális marketing és a reklámügynökségi világ ismert és elismert szereplőinek a segítségével.
Az események helyszínét és a pontos leírását a bővebben részben olvashatod.
Ezek a programok deluxe jeggyel érhetőek el és regisztrációhoz kötöttek.

A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
FUTURE OF MARKETING journey
10:00 - 12:00
Unexpected Creativity – Hogyan teremts vállalkozásodnak/márkádnak USP-t a kreativitással? - WORKSHOP
bővebben
x Kreatív történetek onnan, ahonnan te sem várnád! Ismerkedj meg akár klasszikus szakmák vagy termékek történetével, amik egy-egy kreatív ötlet segítségével újították meg saját piacukat és teremtettek új kategóriát maguknak.
Mottó: nem csak a marketingben van kreativitás.

Előadók felkérés alatt.

Helyszín: HUBHUB (1061, Budapest, Király u. 26,)
 
Az esemény házigazdája: Positive Adamsky | Házigazda: Vaszary Ádám (Adamsky, managing partner)
15:00 - 17:00
Milyen lesz a jövő marketingese? - WORKSHOP
bővebben
x Állítsd össze, hogy mik lesznek a jövő marketingeseinek fő kihívásai. Kutasd a választ arra is, hogy hol és milyen eszközökkel, milyen körülmények között dolgoznak majd a marketing szakemberek a jövőben. Mindebben egy workshop segíthet téged, amelyen a Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai is részt vesznek.  

Program:
14.45 - 15.00 - Regisztráció
15.00 - 15.15 - Networking
15.15 - 15.20 - Megnyitó – Katona Norbert, MMSZ Marketing Döntéshozók Klubja 
15.20 - 15.30 - Téma felvezetés – Mutschler Ágnes, Nestlé, Head of Consumer Insight and Marketing Services
15.30 - 15.45 - Marketing Döntéshozók Klubja – Marketing vezetők téma felvezetése
15.45 - 16.25 - Csapatmunka
16.25 - 16.45 - Csapatmunka eredményének megosztása, prezentálása
16.45 - 16.55 - Marketing Döntéshozók Klubja - visszajelzés
16.55 - 17.00 -Lezárás – Kantona Norbert és Mutschler Ágnes
17.00 - Networking

Helyszín: Nestlé Hungária (FÉSZEK, 3. Emelet, Budapest, Lechner Ödön fasor 7.)
Az esemény házigazdája: Nestlé | Előadók: Mutschler Ágnes (Nestlé), Katona Norbert (MMSZ Marketing Döntéshozók Klubja)
18:00 - 20:00
Vissza a jövőbe! Időtálló marketing vastörvények az új technológia korában - MEETUP
bővebben
x Ma már a marketing egyben digitális marketinget jelent. Nemcsak a jövőben, hanem a jelenben is. A reklámtorta alapján itthon is erre az eszközre költik a legtöbb pénzt, ez fejlődik a leggyorsabban. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) közös rendezvénye kitér arra, hogy a technológiai változások miként hatnak az egyes szektorokra, a fogyasztókra és tágabban az egész planétára.
https://xpert.metu.hu/marketingsummit

Program:
Digitális transzformáció
Ma már elengedhetetlen az adatvezérelt digitális megoldások használata. A digitalizáció lépései és folyamatai azonban szektoronként különbözőek lehetnek. Hogyan változtatta meg a technológia az egyes piacok működését?
A témában a Republic Group Head of Digital szakembere tart előadást. 
Előadó: Oláh Alexandra ( Head of Digital, Republic Group)

Felhasználó központú marketing
Minden marketing megoldás a felhasználók jobb kiszolgálását célozza, napi szinten látjuk új marketing szoftverek, akár új marketing csatornák megjelenését. Mik 2019 legújabb marketing trendjei? Melyek működnek is ezek közül? Mire számíthatunk a jövőben? A BP Digital SEO ügynökség ügyvezetője, a METU óraadója ezekre a kérdésekre ad választ előadásában.
Előadó: Szesztay Péter (Ceo & Co-founder, BP Digital, METU)

Közösségi média a közösség érdekében
Hogyan lehet jól használni a közösségi média eszközeit a társadalmi felelősségvállalás (CSR) érdekében? Az adományozás és a zöldnek tűnés már kevés, a potenciális fogyasztók és munkavállalók többre vágynak. Ha egy márka egy olyan ügy mellé áll, ami a célközönségének is fontos, sok digitális aktivistából álló közösséget tud kialakítani maga körül. Vajon miért kampányol az IKEA azért, hogy kevesebbet vásároljunk és miért működnek a "műanyagmentes július"-jellegű kampányok?
Előadó: Dr. Lukács Rita (Főiskolai docens, METU)

Helyszín: Metropolitan Egyetem (1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 1-9.)
Az esemény házigazdája: Budapesti Metropolitan Egyetem | Moderátor: Papp-Váry Árpád (Budapesti Metropolitan Egyetem – Magyar Marketing Szövetség)
DIGITAL MARKETING TOOLBOX journey
10:00 - 12:00
Jogi környezet/GDPR/hírlevelek eredményesen és jogtisztán - WORKSHOP
bővebben
x Melyek a GDPR aktuális kérdései, mit tehetünk azért, hogy jogszerűen járjunk el minden helyzetben? Elméleti és gyakorlati tanácsok egy szakértőtől.

Helyszín: Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda (1013 Budapest, Pauler u. 11. II. em)
Az esemény házigazdája: Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda | Előadó: Dr. Keszey Gábor (adatvédelmi szakértő)
14:00 - 15:30
Cookie-k és pixelek - WORKSHOP
bővebben
x Adatvédelmi workshop azoknak, akik szeretnék, ha a weboldaluk nem csak hatékony, de szabályos is lenne.

Helyszín: Liftup (1113 Budapest, Bocskai út 77-79.)
Az esemény házigazdája: Liftup | Előadók: Lévai Richárd (marketingvezető) és Teker Orsolya (Adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász)
15:00 - 17:00
Sales, ügyfélszolgálat, marketing, fizetés, foglalás vagy mindezek egyszerre. Legyen saját chatbotod 2 óra alatt! - WORKSHOP
bővebben
x Egy gyakorlati foglalkozáson bemutatjuk mi mindenre képes egy chatbot, és az esettanulmányok mellett mindenki elkészítheti a saját botját!

Helyszín: Extreme Net Kommunikációs Ügynökség ( 1034 Budapest, Tímár utca 20. II. emelet )
Az esemény házigazdája: Extreme Net Kommunikációs Ügynökség | Előadó: Dúró Ákos (fejlesztési vezető)
17:30 - 19:00
Marketing masterminds: Automatizáció, mérések, lead nurturing, marketing eszköztár - MEETUP
bővebben
x A perszonalizált felhasználói élmény digitálisan már teljes mértékben megvalósítható. Az előadásban arról lesz szó, mi az a folyamat, amin keresztül kell menni ahhoz, hogy marketing automatizált honlapot építs.

Program:
Hogyan érdemes bevezetni egy marketing automatizált honlapot - Bonyhádi Gábor, Codecool, CMO
Marketing armory" avagy hogy válasszuk ki a megfelelő eszközöket. - Szántó András, Codecool, marketing manager
Az automatizáció szerepe a lead nurturing-ben - Farkas Zsolt, 7digits, CEO
Mit mondanak a különböző mérési módszertanok számunkra: CLV, Churn, Time to customer - Lakinger József, Greengo, CMO

Helyszín: Codecool (1065 Budapest, Nagymező u. 44.)
Az esemény házigazdája: Codecool | Előadó: Bonyhádi Gábor (CMO)
CONTENT CREATION journey
11:30 - 13:00
Stúdiótúra - közösségi marketing videók a színfalak mögött - WORKSHOP
bővebben
x Milyen eszközök és megoldások tudják segíteni a cégeket a közösségi marketingben használt videók készítésében?

Helyszín: Liftup (1113 Budapest, Bocskai út 77-79.)
Az esemény házigazdája: Liftup | Előadó: Lévai Richárd (marketingvezető)
16:00 - 17:30
Kérdőívkészítés és valós idejű kiértékelés - WORKSHOP
bővebben
x Hogyan érdemes kérdőívet felépíteni? Mik a tipikus válaszadási minták? Hol és hogyan érdemes megosztani a kérdőívet? Ezekre a kérdésekre is választ kaphatsz a Neticle workshopján.

Kérdőívkészítés és valós idejű kiértékelés a Zurvey.io segítségével
1. Hogyan érdemes kérdőívet felépíteni? NPS példaját veszünk végig
2. Mik a tipikus válaszadási minták?
3. Hol és hogyan érdemes megosztani a kérdőívet?
4. Közösen készítünk egy kérdőívet és a valós idejű feldolgozást értékeljük.
 
Helyszín: Neticle HQ, (1082 Budapest, Leonardo da Vinci utca 41.)
Az esemény házigazdája: Neticle | Előadó: Katócs Bálint (Zurvey Analysis Consultant)
15:00 - 16:30
Megtérülő tartalommarketing - WORKSHOP
bővebben
x Futószalagon készülő cikkek, esettanulmányok, podcastok és videók. A tartalomgyártás mára trend lett, de a tartalommarketing megtérüléséről kevesebb szó esik. Hogyan használjon egy webshop, egy fogászat vagy épp egy startup tartalommarketing technikákat, ha a brandépítés mellett a ROI is fontos? A BP Digital SEO ügynökség workshopja valóban működő, gyakorlatban is alkalmazható tartalommarketing technikákról szól.

Helyszín: BP Digital (1095 Budapest, Vámház krt. 11.)
Az esemény házigazdája: BPdigital | Előadó: Híres Norbert (SEO szakértő)
BRANDING – consumer, employer, personal – journey
09:00 - 10:30
Milyen lesz a jövő táplálkozása? - WORKSHOP
bővebben
x Hogyan alakul át az élelmiszerfogyasztás a változó fogyasztói igények és a globális környezeti kihívások között? Ismerd meg a táplálkozás legújabb trendjeit és az élelmiszerek jövőjét márkeépítés szempontból. A téma szakértői mesélnek a víziójukról.

Program:
 8.45 - 9.00 - Regisztráció
 9.00 - 9.10 - Networking
 9.10 - 9.15 – Megnyitó – Szilva Mónika (Nestlé Food Üzletág Igazgató, Head of Consumer Marketing, Média, Digital)
 9.15 - 9.45 – Jövő táplálkozási kihívásai, trendek és válaszok – Szarvas Vera (Nestlé Táplálkozástudományi Szakértője)
 9.45 - 10.20 – Közös gondolkodás, beszélgetés – Soósné Nádaskay Lilla (Nestlé Food Üzletág Marketing Vezető)
10.20 - 10.30 Lezárás – Szilva Mónika
10.30 - Networking

Helyszín: Nestlé Hungária (FÉSZEK, 3. Emelet, Budapest, Lechner Ödön fasor 7.)
Az esemény házigazdája: Nestlé | Előadók: Szilva Mónika, Szarvas Vera és Soósné Nádaskay Lilla (Nestlé)
10:00 - 13:00
Márkaépítés? Csak egy jó sztori kell! - INTERAKTÍV WORKSHOP
bővebben
x Case study-k bemutatása ügynökség és ügyfél oldalról

A program menete:
  9:00 - 10:00     Érkezés, regisztráció
10:00 - 12:00     20 perces előadások márkaépítés témakörben
                             Viwa vitaminvíz -  Kaszás Attila (Viwa Víz)
                             Inspira Research - Dörnyei Otília (Inspira Research)
                            Toman diet - Tomán Szabina (Toman diet)
                            Kaméleon design - Szabó Károly (Kaméleon Reklám)
12:30-13:00      Kerekasztal-beszélgetés Interaktív kerekasztal beszélgetés (moderátor: Ács Dóra / Store insider)

Helyszín: Inspira research (1061 Bp.,Anker köz 2-4)
Az esemény házigazdája: A Magyar Marketing Szövetség Agrár és Élelmiszermarketing Tagozata
13:00 - 15:00
Sport hatása a munkaerő lojalitásra - Új eszköz a HR marketingben - MEETUP
bővebben
x Hogyan vonjuk be a kollégák kapcsolatait és tegyük lojálissá a munkavállalókat? Hogyan motiváljunk sporttal? Streszoldás, közösség építés, kapcsolatok bevonása és rengeteg adat, ami előre jelez akár egy munkahelyváltást is.

Helyszín: Helyszín: Extreme Net Kommunikációs Ügynökség (1034 Budapest, Tímár utca 20. II. emelet )
Az esemény házigazdája: Extreme Net Kommunikációs Ügynökség | Előadó: Kovács Enikő (pszichológus, termék referens)